Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2004, 23:30
levi's
levi's is offline
Heeft iemand hier ervaring mee? ik ben van plan om volgend jaar in Amerika te gaan werken.
Oud 24-08-2004, 15:16
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
levi's schreef op 14-08-2004 @ 00:30 :
Heeft iemand hier ervaring mee? ik ben van plan om volgend jaar in Amerika te gaan werken.
Hoe wil je een baan gaan vinden? En denk je dat je zonder diploma een baan kan vinden waarmee je kan overleven?
Oud 24-08-2004, 15:40
Miracle
Miracle is offline
Als je echt mensen zoekt kun je het beter op een anders subforum proberen: contact gezocht. (Ik wil je topic wel verplaatsen.)
Oud 25-08-2004, 13:11
levi's
levi's is offline
Citaat:
Lotte schreef op 24-08-2004 @ 16:16 :
Hoe wil je een baan gaan vinden? En denk je dat je zonder diploma een baan kan vinden waarmee je kan overleven?
via travelorganisaties kan dat hoor, ik wil alleen in zomermaanden werken
Oud 26-08-2004, 07:35
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
GAat je wel een hoop moeite kosten om een werkvergunning te krijgen.. Die geven ze namelijk niet zomaar af aan buitenlanders die geen toevoegende waarde hebben.. Anders zat heel Cuba/Mexico er nu namelijk ook l.. Ik ben zelf voor een studentenvisum geweest pas en dat was al heel lastig.. De meeste kans heb je als je familie/vrienden in de VS hebben die een bedrijf hebben waar je de eerste paar weken/maanden kan werken en dan kan je later alsnog overstappen..
Oud 27-08-2004, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 26-08-2004 @ 08:35 :
GAat je wel een hoop moeite kosten om een werkvergunning te krijgen.. Die geven ze namelijk niet zomaar af aan buitenlanders die geen toevoegende waarde hebben.. Anders zat heel Cuba/Mexico er nu namelijk ook l.. Ik ben zelf voor een studentenvisum geweest pas en dat was al heel lastig.. De meeste kans heb je als je familie/vrienden in de VS hebben die een bedrijf hebben waar je de eerste paar weken/maanden kan werken en dan kan je later alsnog overstappen..
Meestal als je via een organisatie gaat, dan helpen die je vaak met het regelen van zo'n visum...
Oud 28-08-2004, 18:21
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Mag het ook Canada zijn??
Dat is namelijk een stuk gemakkelijker,... (denk ik)
Als je nl vóór December een aanvraag opstuurt naar Berlijn, kan je het jaar erna naar Canada,...wanneer mag je dan zelf weten.
(stel je wilt pas in 16 Mei gaan....dan is het geldig van 16 Mei 2005 tot 16 mei 2006,...gaat namelijk pas in op het moment dat je landt)
Eenmaal daar kan je ''alles'' doen wat je wilt (behalve, docent, verpleger,..en nog wat volgens mij)

(voor degene die denken dat ik er alles van weet omdat ik er al eens ben geweest,...nee, dat is niet zo, maar ik ben er wel in geinteresseerd, omdat ik misschien over 2 jaar wil gaan)
Advertentie

Regels voor berichten