![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn pc doet al een paar maanden gaar..
Het probleem dat zich voordoet is als volgt: Soms bij het opstarten, gaat hij gewoon niet aan. Normaal gaat het lampje van me monitor op groen, maar die blijft geel. Ook het vertrouwde gekraak van dingen die opstarten, blijft uit. (dit gebeurt ongeveer om de dag) Dat is 1 error Een ander probleem, wat volgens mij met hetzelfde te maken heeft is dat hij soms na het opstarten, tijdens het laden van mijn opstart programma's (statbar, msn enz) hangt.. hij doet dan niks meer... Reageert ook niet op ctrl - alt - del (dit gebeurd ongeveer om de 3 a 4 dagen) Dit gebeurt ook weleens nadat alle programma's zijn opgestart en ik lekker muziek zit te luisteren. (dit gebeurt ook ongeveer om de 3 a 4 dagen, samen genomen met de vorige) En het laatste probleem, wat er ook mee te maken heeft denk ik, is dat ie soms gewoon uit gaat. En dan piept ie vaag... (dit gebeurt ongeveer 1x per 2 weken ofzo..) Na het opnieuw opstarten van zo'n uitgaan ding krijg ik het volgende van microsoft te horen: De fout is veroorzaakt door een apparaatstuurprogramma. Bedankt voor het verzenden van het foutenrapport. Helaas kunnen we u geen specifieke informatie geven over hoe u dit probleem kunt oplossen. De gegevens die u en andere gebruikers verzenden worden gebruikt om dit probleem te onderzoeken. Analyse Een apparaatstuurprogramma dat is geïnstalleerd op uw computer heeft het probleem veroorzaakt, maar de precieze oorzaak kan niet worden bepaald. Bron: http://oca.microsoft.com/nl/Response.asp?SID=10 Wat ik de laatste maanden heb geinstalleerd zijn een DVD-RW en een 120 gig HD. Heeft iemand enig id waar het aan zou kunnen liggen? Verdere specs zijn: Windows XP Prof, Versie 2002, Service Pack 1, 128 MB RAM AMD Duron 1.20 GHz |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet bij zoiets fragiel als de computer, daar zitten contacten namelijk weleens heel erg dicht bij elkaar... Het hoort gewoon te werken nl.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Service Pack 1, 128 MB RAM AMD Duron 1.20 GHz Voor de rest heb ik niks, geen merk ofzo =\ Citaat:
welke gok nemen? heb alles 1 voor 1 eruit gesloopt (behalve ram en videokaart) de goedkope oplossing? Het moet btw idd wel aan voeding liggen... Ik heb 2 dvd spelers (1 brander en 1 speler dan) en toen ik em vannochtend aan deed, brande het lampje van de speler wel even en van de brander niet. En ik weet dat zo gauw het lampje van de brander aan gaat, start hij op. Hij startte dus niet op. Maar ik kon wel van de DVD speler het laatje open en dicht doen maar die van de brander dus duidelijk niet, die had geen stroom... Nieuwe voeding kopen? hmmz, misschien heb ik er nog wel 1 ergens liggen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nu heeft ie nog een probleem erbij gekregen (sinds vannochtend), als hij opstart, komt hij gewoon niet verder dan het windows XP laad scherm, met 3 van die blauwe balkjes die bewegen... Ze blijven ook gewoon bewegen, maar de pc gaat gewoon niet verder.. Raam uit gooien? [EDIT: na 6 keer proberen ofzo, gaat ie er doorheen en start nu op.. Gaar ding. Zat te denken aan format, maar daar verhelp je niet alles mee en daar heb ik geen zin in.. Maar denk dat ik zo ff windows er opnieuw opzet ofzo... Maar, eigenlijk, daar ligt het volgens mij niet aan...] Laatst gewijzigd op 29-08-2004 om 14:22. |
![]() |
||
Citaat:
problemen en crashes lijken idd wel als paddestoelen uit de grond te schieten bij jouw pc (no offense ![]() als er hardwarematig niks verkeerd is dan is windows reparen met de windows disk, of als dat niet werkt, opnieuwe installeren, de enige optie bven ik bang.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar lijkt me sterk dat het aan windows ligt... geen idee eigenlijk, ik probeer het ooit wel ofzo.. Citaat:
Wat ik wil heb zijn de specs van mijn voeding: PentiumTV Model: ATX-300 Max. output power = 300 W Tja.. en nu? =\ De enige 2 problemen die hij nu nog geeft zijn: - Opstarten gaat vaak niet goed (hij begint wel, maar dus niet alles krijgt stroom ofzo... scherm gaat ook niet aan) - Tijdens het Windows XP laad-scherm (met dat blauwe balkje dat beweegt) blijft hij hangen achtig... het blakje blijft wel bewegen (dus niet crash) maar hij gaat niet verder... HELP, PLZ! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee, maar het probleem is, ik heb echt geen flauw idee wat dat ding heeft... en ik hoop dat iemand misschien zegt: hee, dat ligt daar en daar aan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ken ik niet.. wat is het/hoe kom ik eraan? Dos? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hmmz... heb alleen geen floppy drive... moet ik maar er ff inzetten.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
met name als je compu nog in de garantietermijn zit ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|