Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2004, 11:27
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
ik wordt zo strond ziek van mijn ex! ik doe alles verkeert en zij doet alles goed in haar ogen dan! om strond ziek van te worden gevolg ruzie weer goed maken en dan weer ruzie.. het probleem is we hebben de zelfde vrienden of waren in eerste instantioe mij vrienden maar zij kwam er dus later bij.. nu zet zei hun allemaal tegen mij op en wil ik het contact met haar verbreken! maar hoe waar ik ben is zei.. waar zei is ben ik.. en ik ga niert voor haar niet naar mijn kameraden toe enzenz.. heb al gedacht alles weg te gooien en gewoon andere maten te zoeken maar ga al zolang met ze om..! wat nu?

Groeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2004, 11:39
Verwijderd
Waar ik ben, daar ben jij. Je bent eigenlijk nooit weggeweest.
Als een schaduw volg je mijhij.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 11:40
Verwijderd
Als het eerst jouw vrienden waren, en het lukt haar op hen tegen jou op te zetten, dan zou ik mezelf af gaan vragen hoe goed jullie ooit bevriend waren.
Exen van vriendinnen van mij zijn nu ook 'vrienden' van mij geworden, maar ze moeten het niet proberen om mijn vriendinnen zwart te maken, want dat is gewoon triest.

Probeer je vrienden gewoon duidelijk te maken wat zij probeert te doen, en als ze dat niet willen accepteren, dan maar niet. Dan zijn het niet echt vrienden van je en ben je beter af zonder hen..

En als je ex vriendin het zo wilt spelen is ze gewoon gemeen bezig. Waarom doet ze het eigenlijk? Wil ze je ergens voor terug pakken, is ze gewoon zo gemeen of heeft het een andere reden? Zeg tegen haar dat je het een eetje stom van dr vindt om het zo te spelen. Meer kan je niet doen denk ik..

Succes
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Schwarzkopf schreef op 16-08-2004 @ 12:39 :
Waar ik ben, daar ben jij. Je bent eigenlijk nooit weggeweest.
Als een schaduw volg je mijhij.
Marco en Do!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 12:11
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
mijn vrienden doen er niks opbuit maar ze vragen er wel naar of dingen echt zo zijn en dan moet ik weer zeggen van nee dat is niet zo! enzenz
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 12:16
Girly001
Girly001 is offline
Gewoon lekker het contact verbreken dus!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 12:43
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Citaat:
Girly001 schreef op 16-08-2004 @ 13:16 :
Gewoon lekker het contact verbreken dus!
daat gaat dus lekker moeilijk! als je de zelfde kameraden hebt he!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 13:21
WolterB
WolterB is offline
Offtopic: kan je wat aan je spelling doen misschien, want ik moest een aantal dingen echt meerdere keren lezen voordat ik begraap wat er überhaupt stond

Je zit idd in een lastige situatie. Jij wilt je vrienden niet kwijt en ze zit nu zo 'vast' in die vriendengroep dat zij er ook niet weg wil.
Om haar niet meer te zien, moet jij ook je vrienden verlaten of je moet met haar praten en zeggen hoe dit allemaal is voor jou.
Ze snapt ws ook wel dat jij dr minder (niet meer) wilt zien, maar toch je vrienden niet kwijt wilt raken.
Probeer er met haar over te praten om zo tot een oplossing te komen en anders zit er volgens mij idd weinig anders op dan je vriendengroep met rust te laten
Oud 16-08-2004, 13:45
luchtballon
luchtballon is offline
Je hoeft, als je samen met je vrienden bent en zij is er ook bij, toch niet direct met haar om te gaan?
Ga gewoon naar je vrienden, maar praat dan even met iemand anders dan met wie zij op dat moment praat. Maak haar duidelijk dat je het contact op een zo laag mogelijk pitje wil zetten. Ik zou niet voor haar je vrienden in de steek laten.
Oud 16-08-2004, 14:10
Nannel
Nannel is offline
hmmm ik heb ook een ex, en ik ben dus degene die eigenlijk een beetje in zijn vriendengroep is gesluimerd.. Toen het uitging was ik zulke goede vrienden met hun allen geworden, dat ik dat niet zomaar op wilde geven. Ik had best nog vaak problemen met mn ex, maar zn vrienden en vriendinnen heb ik nooit tegen hem opgstookt, dat vind ik beetje gemeen, die hebben we er zoveel mogelijk buiten gelaten..

nou ja succes iig!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 13:45
Sade
Sade is offline
Citaat:
WolterB schreef op 16-08-2004 @ 14:21 :
Offtopic: ...ik moest een aantal dingen echt meerdere keren lezen voordat ik begraap wat er überhaupt stond
Oud 24-08-2004, 16:07
Girly001
Girly001 is offline
Het is gewoon egoistisch als zij vrienden wil blijven met JOUW vrienden. Dat zou ik dus echt niet pikken. Ze zoekt d'r eigen vrienden maar.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 16:35
Susu
Susu is offline
Als het echt goede vrienden van jou zijn, kan je gewoon vragen wat zij er nou eigenlijk van vinden. Leg ze uit hoe je je voelt en dat je niet weet hoe je het moet aanpakken. (Ik bedoel, wat heb je aan vrienden als je niet kan zeggen wat je dwars zit)

Zelf heb ik een maand of 3 met het broertje van een vriend/ klasgenoot gehad. Toen het uit ging ik eigenlijk (onbewust) steeds meer met zijn vrienden/ kennissen/ broers om. Ik kom hem regelmatig tegen op feestjes, verjaardagen enzo (en bij hem thuis). We gaan voor een groot deel met de zelfde mensen om, maar vaak niet op het zelfde moment zgmr (afgezien van die feestjes). Zelf heb ik er geen problemen mee.. athans geen problemen met het feit dat hij er is (wel met het feit dat hij mij botweg compleet negeerd, zelfs als we allebei met de zelfde personen zitten te praten, over hetzelfde onderwerp maar alleen niets tegen elkaar zeggen.. beetje heel erg triest mrgd)

Kortom, ik als ik jou was zou ik het bespreken met die andere.. zij heeft trouwens geen enkel recht om jou zomaar die groep uit te werken, dat is gewoon onbeschoft.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 17:33
DvoorA
DvoorA is offline
negeren werkt denk ik het beste. Doe alsof ze lucht is. Als ze wat zegt, doe net of je het niet hoort. Bots je tegen haar op, doe dan net alsof dat niet is gebeurt. Doe gewoon alsof ze helemaal niet bestaat en alles komt goed. Zolang jij gaat happen als zij lullig doet, zal ze ermee doorgaan. Het is gewoon een takkewijf en daar moet jij je tijd niet langer aan verspillen. Geen wraak nemen, niet lullig terugdoen, gewoon negeren.
Oud 24-08-2004, 17:42
filia dei
filia dei is offline
Owh, ik herken dit zoo! Alleen dan ben ik het meisje dat er later bij is gekomen
Ik besef dus dat ik eigenlijk weinig recht van spreken heb.

Maar goed. wat ik zou doen als ik jouw was is gewoon aardig tegen dat meisje blijven doen zodat zij niets heeft om over te rodellen, dus gewoon de eer aan jezelf houden (ook al is dat moeilijk). En er misschien eens met haar over praten. Misschien doet ze het niet bewust. (Ik heb er met mijn ex ook een keer ruzie over gehad en sindsdien gaat 't beter volgens mij) En met je vrienden zelf natuurlijk. Ik weet zeker dat je vrienden jou niet zouden laten vallen omdat zij zo loopt te rodellen. Probeer je vrienden te laten zien waar ze mee bezig is en zeg dat jij het niet zo prettig vind en of ze er gewoon niet meer op in willen gaan.
Heel veel sterkte ermee hè!
Reageren

Regels voor berichten