Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar voor de rest is ie een enorm sociaal iemand, die veel vrienden heeft en daar ook wel veel belang aan hecht |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil er nou niet meteen vanuit gaan zoals een aantal andere dat ie misschien een ander leuk meisje is tegen gekomen. Want het kan natuurlijk heel goed dat ie het allemaal niet meer zo spannend vind. Maar ja...dat is natuurlijk logisch dat het niet zo spannend blijft als in het begin van een relatie. Alleen gaat die verliefdheid als het goed is wel over in iets anders moois. Ik zou em gewoon nog even de tijd geven en vooral nu met het overlijden van zijn oma. Al vind ik het ook raar dat ie niet naar jou toe komt om dat verdriet te verwerken. Vraag daarna gewoon hoe het ervoor staat in jullie relatie en als ie dan nog steeds zo twijfelt moet je er maar een einde aan maken want zo is het ook niet leuk voor jou
||
Citaat:
Voor seksuele aantrekkings kracht hoeft er niet persé verliefdheid te zijn. Als je vriend zin heeft in seks dan zal die idd niet van je af kunnen blijven ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn gedacht is hem gewoon nu even met rust laten en zo, hem tijd geven en na een tijdje weer contact opzoeken en er nog is goed met hem over praten.. Zijn gedrag tegenover mij zal ook wel uimaken hoe hij zich voelt.. Ik weet gewoon niet of ik nog hoop mag hebben, omdat hij ook veel positieve dingen zei en hij zich ook niet 100% goed bijvoelde bij het feit dat het gedaan is, maar het is momenteel, in deze situatie, de beste oplossing.. Of zou ik hem gewoon vergeten? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
nog geen liefje gehad! Verwijderd | 51 | 06-06-2011 21:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Armen in Amerika net zo slecht af als in Zweden Verwijderd | 39 | 13-09-2006 19:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |