Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
maar hiermee los ik in feite nog niets op. moet maar proberen het te gaan vertellen. weet alleen nog niet precies wie.. mijn moeder of tante!
|
![]() |
||
Citaat:
Tegen jou kan ze zeggen neej je liegt of whatever, maar tegen je moeder kan ze dat wat minder goed maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het idd aan je moeder vertellen, dan kan die kijken hoe ze het bij je tante brengt ed...'k denk dat dat het beste is. Woon je niet toevallig in Volendam? Daar hebben ze tegenwoordig één of andere actiegroep (iets met 'moeders' in de naam, dacht ik) opgericht mbt kinderen die drugs gebruiken en de handel in drugs, het informatie geven aan andere ouders enz. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar om die in te schakelen vind ik weer iets te ver gaan, en hun acties vind ik zowiezo een beetje te ver gegaan! edit: ik zal eens kijken of ze een site hebben.. en misschien kunnen ze wat voor me betekenen (ik woon daar dus ja ![]()
Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 12:13. |
![]() |
||
Citaat:
als 15 jarige heb je echt nog niet veel grip op je leven en loop je met veel dingen mee. ik vind het echt supergoed van hem dat hij zich zorgen maakt en er wat aan wil doen! maar heb je onderhand al actie genomen?
||
![]() |
Citaat:
Maar, aan de relatie op zich is niets strafbaars. Als ze sex hebben dan is dat alleen strafbaar als het meisje zelf, of de ouders/voogd van het meisje aangifte doen, anders niet. Als jij denkt dat praten met haar echt geen zin heeft, zou je eens met haar ouders kunnen praten. Mocht je dat niet willen kun je natuurlijk ook proberen ergens anoniem advies in te winnen. Er bestaat vast wel een instantie waar je terecht kan met vragen over drugs(verslaafden) (het RIAGG?). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Vragenlijst] Alles over Borsten supergirl#1 | 32 | 06-03-2012 07:29 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #159 kroot | 480 | 08-12-2010 15:37 | |