Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2004, 20:02
DG
DG is offline
sorry maar kben er nog steeds niet uit

kan iemand mij uitleggen waar ik die gedownloade bestande moet laten?(ik "open" ze ipv downloaden) want ze doen t niet bij mij

kweet dat er al topic ove ris, maar die helpt mij hier neit mee
Oud 19-08-2004, 20:47
Ghost
Ghost is offline
Probeer ze eens te downloaden ipv te openen dan,
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 22:17
DG
DG is offline
heb ik al gedaan
maar maakt geen verschil

*wordt boos*
Oud 19-08-2004, 23:08
Koning
Koning is offline
doos
Oud 19-08-2004, 23:10
Smobbo
Smobbo is offline
Weet je cker dat je een man bent? Ah nee sorry lullige opmerking.
Anyway, je download eerst een *.zip bestandje zoals je ook msn hebt gedownload . Je klikt op de DOWNLOAD link en dan komt er een schermpje te voorschijn waar je OPSLAAN kiest, dan kies je waar je em op wilt slaan. Een download balkje loopt vol, daarna open je dat bestandje (het gene wat je dus gedownload hebt). Dit staat dus in de map waar je em naar toe gedownload hebt. Als je dubbeleklik (met de linkermuisknop jaja het blijft ingewikkeld dat openen... ) op het *.zip bestandje doet opent zich een nieuw schermpje hierin staan de (ik neem aan) attributen die je in The Sims wilt stoppen. Je selecteert deze bestanden door de SHIFT-toets ingedrukt te houden en alle bestandjes die je ziet aan te klikken (je kan dat selecteren op heel veel manieren doen maar dit is de 'mijn-opa-en-oma-moeten-het-ook-begrijpen' manier). De bestanden zijn nu allemaal blauw gekleurd. Nu druk je op de EXTRACT-knop die boven de bestandjes (en onder die balk met BESTAND, BEWERKEN, BEELD, etc) staat. Nu opent zich weer een schermpje hierin moet je naar het mapje van The Sims gaan en dan staat daar een mapje Objects (of iets dergelijks) in. Bijvoorbeeld: C:\Program Files\Maxis\The Sims\Objects. Je klikt 2 keer op het mapje objects en vervolgens op de knop OK of EXTRACT of iets dergelijks. Nu kun je The Sims opstarten en zullen de spulletjes bij de andere 'standaard' attributen staan.

Als je het nu nog niet begrijpt zijn er nog 2 opties:

Optie 1: Je vraagt aan je opa of oma of ze het voor je willen doen, want die begrijpen dit zelfs nog.
Optie 2: Je hebt er vrede mee dat je de extra spulletjes niet krijgt. En vindt dan misschien het spel wel heel saai, breekt de CD in 2-en en huppelt vrolijk op een deuntje van K3 naar buiten om met de madeliefjes (zonnebloemen zijn optioneel) te gaan praten.
BONUS OPTIE!!! NIET TE MISSEN!!!: Je PM't me even en ik zal het je dan wel NOG uitgebreider (is het mogelijk? zullen velen zich afvragen) uitleggen.
Oud 19-08-2004, 23:46
MikeyMo
MikeyMo is offline
+ je moet de muis bewegen zodat je cursor beweegt. Niet je toetsenbord, want die heeft geen balletje/laser.
Oud 20-08-2004, 00:21
Ghost
Ghost is offline
Citaat:
DG schreef op 19-08-2004 @ 23:17 :
*wordt boos*
*kalmeert*

Rustig maar jochie, je zult nog veel meer hindernissen op je pad vinden
Denk maar eens aan; 'hoe installeer ik al die 154 uitbreidingspakketten in de goede volgorde op de goede manier?!'

Ze zeggen wel dat The Sims een wijvenspel is enzo, maar het installeren, dat kunnen alleen echte mannen..
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 22:16
DG
DG is offline
haha bedankt voor de reactie mensen
Reageren

Regels voor berichten