Advertentie | |
|
![]() |
|
gewoon zeggen... zal die wel begrijpen...
Ik vind t juist wel leuk als mn vriend dat doet. Ik heb nl zo veel gedoe aan mn hoofd en dan lees ik zo'n smsie en weet ik weer dat ik een hele lieve leuke vriend heb die er altijd voor me zal zijn... Ik vind t dus wel fijn, maar ja... Ieder zn eigen mening. Maar als jij er gek van wordt, moet je t tegen m zeggen. En anders verzin je er maar een smoesje omheen dat je t te duur voor hem vindt worden en dat zonde van zn geld vind ofzo... Maar het beste is toch wel eerlijk zeggen.
|
Verwijderd
|
Heee mensen ik ken dit maar al te goed en dat is zeker niet positief. Een goeie vriend van mij weerspiegelt dit gedrag maar al te goed.
Het is uit, dat is denk ik de reden ook, hij ziet het alleen zelf ( nog ) niet in. zij heeft ook nog niks verteld. Nu zei hij ook nog : "ik ga er alles aan doen om haar terug te krijgen". Wat kan ik nu het beste doen?? ik heb hem heel subtiel naar dit topic verwezen maar of dat helpt. Hij snapt gewoon niet dat hij te veel achter haar aanloopt, laast ging die ook 50 x achter elkaar bellen net zo lang tot ze opnam. Post a.u.b. even is echt belangrijk en snel graag |
![]() |
||
Citaat:
|
zeg dat het je benauwd dat hij je elke keer zoveel smsjes stuurt enzo...want anders ga je je er steeds meer aan ergeren...
Het is natuurlijk wel lief van hem dat ie dat allemaal stuurt (zou ik er dan ook wel bij zeggen hoor) maar dat teveel ook weer niet nodig is.. Af en toe een lief smsje is veel leuker en specialer en liever dan 26356235620 smsjes op 1 dag... Ik zou het gewoon tegen hem zeggen.. mjah hij is natuurlijk gewoon hartstikke verliefd en wil dat laten weten..
Laatst gewijzigd op 12-08-2002 om 19:18. |
![]() |
||
Citaat:
|
huh dat vind ik juist super normaal dat je zo reageert.
Het is toch niet normaal dat hij zo tering veel smsjes met telkens dezelfde inhoud send?.. Lijkt idd offie obsessed is ofzo.. Ik zou het hem gewoon rustig proberen uit te lggen... want het blijft jou "achternazitten" en idd zal het tot irritaties leiden succes kuzz
|
Verwijderd
|
Ik heb er zelf ook wel een beetje een handje van
![]() Ik merkte het heel erg bij m'n eerste vriendinnetje, dat stuurde me ook minstens tien SMSjes per dag met 'ik hou van je' enz enz enz. Dan gaat het irriteren. Maar als je het zelf doet (heb ik ook gedaan) dan zie je het niet in, terwijl het natuurlijk dezelfde situatie is. Vertel het hem, en vertel hoe je erover denkt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() mijn advies Als ik jou was zou ik niks doen, zijn (ex)vriendin heeft nog niks gezegd, dus wie ben jij om er iets over te zeggen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben een vriend, die hem probeer te steunen op de goeie weg te blijven, als je snapt wat ik bedoel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nja ik ben het met mevrouw hierboven eens iig ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[VERHAAL] Tou-Fe en haar verboden liefde ook hallo | 0 | 19-12-2005 19:42 | |
Liefde & Relatie |
Gebruikt worden... daarna liefde opgeven. Verwijderd | 54 | 21-05-2004 16:31 | |
Liefde & Relatie |
Waarom ben jij samen met jouw vriend(in)? Thomas | 55 | 24-05-2003 16:05 | |
Liefde & Relatie |
Hij is zoooo stil! lieve | 26 | 04-04-2003 12:34 | |
Liefde & Relatie |
is mijn leraar verliefd op mij? HelpMePlease | 16 | 01-10-2002 19:49 | |
Algemene schoolzaken |
is mijn leraar verliefd op mij? HelpMePlease | 1 | 27-02-2002 18:31 |