Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2002, 19:00
RoXeN
RoXeN is offline
ik heb een hele lieve vriend maar soms is hij iets te lief.
ik krijg zoveel smsjes van hem dat ik er soms gek van word, altijd diezelfde smsjes: ik mis je, ik verlang naar je, ik hoop dat ik je nog zie vandaag, ben echt supergek op je, ik wil met je trouwen, ik verdrink in je ogen van verliefdheid, hoop dat je morgen weer komt kunnen we weer chillen in mijn bed. HEt is altijd hetzelfde wanneer krijg ik es iets anders. Hij zit nu op een vergadering van z'n werk en loopt steeds weg om me te smsen dat kan ie toch neit maken? Bovendien belt hij me elke avond wel een uur en vaak in de pauze van school ook. Ik vind 't heel tof dat hij me zoveel aandacht geeft, maar soms wordt 't echt teveel, is dit raar ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2002, 19:06
Chimera
Chimera is offline
Nee. En zulke dingen kunnen steeds erger gaan irriteren, en dus je relatie om zeep helpen. Vertel 'em gewoon eerlijk hoe je erover denk.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:08
Piccola
Piccola is offline
Dit zou mij behoorlijk benauwen!! Aandacht is heel leuk, maar dit is wel téveel ja. Als ik jou was zou ik hem toch maar zeggen dat dit iets te ver gaat ofzo..
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:09
-x-dream-x-
-x-dream-x- is offline
Ik ben er ook voor om het eerlijk te zeggen. Dit is voor jou vervelend maar voor hem zal het op den duur ook niet goed zijn als hij zelfs wegloopt op vergaderingen en zo.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:47
Troffee
Troffee is offline
kheb dus soms ook wel een beetje dat idee ja...
Oud 28-01-2002, 20:01
Verwijderd
ja idd, af en toe zon smsje is lief,maar all the time? geeezz....hijs echt bijna obsessed lijkt wel...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 20:53
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
Ik zou stiepelgek van je vriend worden.
Ik zou 'm op 'n subtiele manier proberen duidelijk te maken dat er ook zoiets bestaat als "overdrijven met aandacht geven".
Oud 28-01-2002, 21:31
JK
JK is offline
Hehe, volgens mij is dit een kenmerk dat ie echt helemaal hoteldebotel is.
Dit deed ik afgelopenw eek ook, veel SMSjes sturen en iedere avond 2 uren bellen enzo.
Zij vond het allemaal geen probleem en erg gezellig. Alleen liet ze daardoor haar schoolwerk en paard een beetje verwaarlozen.
Dus sinds deze week word het wat minder. Zal ook beter voor mijn tel. rekening zijn.
20 uur bellen in 1 week = 300 euro en 10 SMsjes per dag kost ook veel poen.
Dus doe het daarom vanaf deze weke rustiger aan.
Was zij het ook wel mee eens dat te veel aandacht ook niiet goed is, dus probeer hem dat gewoon duidelijk te maken
Oud 29-01-2002, 10:57
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ik vind dat je het MOET zeggen, dan heeft hij tenminste kans er iets aan te doen.
Dalijk wordt je er stapelgek van en maak je het daarom uit, terwijl als je het eerder had verteld hij er wa aan kon doen!
Vertellen dus.... denk ik dan he

Maar ik zou er ok knettergek van worden
Oud 29-01-2002, 13:55
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Troffee schreef:
kheb dus soms ook wel een beetje dat idee ja...

pfff dan geef ik weer teveel aandacht en dan weer te weinig... het is ook nooit goed
Oud 29-01-2002, 15:58
Vraag
Vraag is offline

eg m dattie een keer de film Bedazzled moet kijken!!

Ik denk dat t stalken ook wel weer overgaat...
Oud 29-01-2002, 16:13
sas_andrea
sas_andrea is offline
gewoon zeggen... zal die wel begrijpen...

Ik vind t juist wel leuk als mn vriend dat doet. Ik heb nl zo veel gedoe aan mn hoofd en dan lees ik zo'n smsie en weet ik weer dat ik een hele lieve leuke vriend heb die er altijd voor me zal zijn... Ik vind t dus wel fijn, maar ja... Ieder zn eigen mening.

Maar als jij er gek van wordt, moet je t tegen m zeggen. En anders verzin je er maar een smoesje omheen dat je t te duur voor hem vindt worden en dat zonde van zn geld vind ofzo... Maar het beste is toch wel eerlijk zeggen.
Oud 12-08-2002, 14:20
Verwijderd
Heee mensen ik ken dit maar al te goed en dat is zeker niet positief. Een goeie vriend van mij weerspiegelt dit gedrag maar al te goed.

Het is uit, dat is denk ik de reden ook, hij ziet het alleen zelf ( nog ) niet in. zij heeft ook nog niks verteld.

Nu zei hij ook nog : "ik ga er alles aan doen om haar terug te krijgen".

Wat kan ik nu het beste doen??

ik heb hem heel subtiel naar dit topic verwezen maar of dat helpt.

Hij snapt gewoon niet dat hij te veel achter haar aanloopt, laast ging die ook 50 x achter elkaar bellen net zo lang tot ze opnam.

Post a.u.b. even is echt belangrijk en snel graag
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 14:32
Friso
Friso is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Heee mensen ik ken dit maar al te goed en dat is zeker niet positief. Een goeie vriend van mij weerspiegelt dit gedrag maar al te goed.

Het is uit, dat is denk ik de reden ook, hij ziet het alleen zelf ( nog ) niet in. zij heeft ook nog niks verteld.

Nu zei hij ook nog : "ik ga er alles aan doen om haar terug te krijgen".

Wat kan ik nu het beste doen??

ik heb hem heel subtiel naar dit topic verwezen maar of dat helpt.

Hij snapt gewoon niet dat hij te veel achter haar aanloopt, laast ging die ook 50 x achter elkaar bellen net zo lang tot ze opnam.

Post a.u.b. even is echt belangrijk en snel graag
Niets doen, niet de telefoon opnemen, zet hem gewoon een paar dagen uit. Niet reageren op e-mails enzo. Dan gaat voor hem de lol er sneller af, snap je?
Oud 12-08-2002, 14:46
Verwijderd
Thnx voor je post maar je snapt het niet.

Ik ben een goeie vriend van hem niet zijn vriendin, dus.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 15:29
PardonMe
PardonMe is offline
zeg dat het je benauwd dat hij je elke keer zoveel smsjes stuurt enzo...want anders ga je je er steeds meer aan ergeren...
Het is natuurlijk wel lief van hem dat ie dat allemaal stuurt (zou ik er dan ook wel bij zeggen hoor) maar dat teveel ook weer niet nodig is..

Af en toe een lief smsje is veel leuker en specialer en liever dan 26356235620 smsjes op 1 dag...

Ik zou het gewoon tegen hem zeggen..

mjah hij is natuurlijk gewoon hartstikke verliefd en wil dat laten weten..

Laatst gewijzigd op 12-08-2002 om 19:18.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 16:14
Tox
Tox is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Nee. En zulke dingen kunnen steeds erger gaan irriteren, en dus je relatie om zeep helpen. Vertel 'em gewoon eerlijk hoe je erover denk.
Ja want anders ga je jezelf denk ik een beetje opgeblazen (raar woordgebruik maar wist ff nie beter) voelen en dan gaat het denk ik op den duur je relatie kosten
Oud 12-08-2002, 18:17
gizmo
gizmo is offline
huh dat vind ik juist super normaal dat je zo reageert.
Het is toch niet normaal dat hij zo tering veel smsjes met telkens dezelfde inhoud send?.. Lijkt idd offie obsessed is ofzo..
Ik zou het hem gewoon rustig proberen uit te lggen... want het blijft jou "achternazitten" en idd zal het tot irritaties leiden

succes

kuzz
Oud 12-08-2002, 18:48
Verwijderd
Ik heb er zelf ook wel een beetje een handje van Het is inderdaad iets waar mensen in het begin blij mee kunnen zijn, maar wat na een tijdje behoorlijk begint te vervelen. Zelf, als verliefd persoon, zie je dat niet: je denkt elk moment van de dag aan diegene en wilt dat het liefst zo duidelijk mogelijk maken, geen enkele twijfel over laten. De ander wéét vaak allang hoe er over hem/haar gedacht wordt en dan is het vrij vervelend als je telkens die suikerzoete SMSjes/mailtjes krijgt.

Ik merkte het heel erg bij m'n eerste vriendinnetje, dat stuurde me ook minstens tien SMSjes per dag met 'ik hou van je' enz enz enz. Dan gaat het irriteren. Maar als je het zelf doet (heb ik ook gedaan) dan zie je het niet in, terwijl het natuurlijk dezelfde situatie is. Vertel het hem, en vertel hoe je erover denkt.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 23:13
Alet
Alet is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Thnx voor je post maar je snapt het niet.

Ik ben een goeie vriend van hem niet zijn vriendin, dus.
Ik snapte ook al niks van zijn reply

mijn advies
Als ik jou was zou ik niks doen, zijn (ex)vriendin heeft nog niks gezegd, dus wie ben jij om er iets over te zeggen?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Alet schreef:

Ik snapte ook al niks van zijn reply

mijn advies
Als ik jou was zou ik niks doen, zijn (ex)vriendin heeft nog niks gezegd, dus wie ben jij om er iets over te zeggen?
Het is nu ook weer aan, ook zoiets maar daar begin ik nu even niet over.

Ik ben een vriend, die hem probeer te steunen op de goeie weg te blijven, als je snapt wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 07:02
Verwijderd
Citaat:
sas_andrea schreef:
gewoon zeggen... zal die wel begrijpen...

Ik vind t juist wel leuk als mn vriend dat doet. Ik heb nl zo veel gedoe aan mn hoofd en dan lees ik zo'n smsie en weet ik weer dat ik een hele lieve leuke vriend heb die er altijd voor me zal zijn... Ik vind t dus wel fijn, maar ja... Ieder zn eigen mening.

Maar als jij er gek van wordt, moet je t tegen m zeggen. En anders verzin je er maar een smoesje omheen dat je t te duur voor hem vindt worden en dat zonde van zn geld vind ofzo... Maar het beste is toch wel eerlijk zeggen.
Ik dacht echt al dat ik idioot was ofzow, maar ik heb gelukkig iemand gevonden die er net zo over denkt als ik.. Het lijkt me echt heerlijk om een stortvloed van smsjes van mijn vriend te krijgen, echt waar! Maar dat komt omdat hij dat sowieso nooit gedaan heeft. Ik heb het ook gedaan, gewoon omdat het helemaal duidelijk moest zijn en nu is het dat ook wel, en ik ben er daarom ook grotendeels mee opgehouden, omdat ik ook wel weet dat het behoorlijk negatief kan overkomen op een gegeven moment. Maar ík zou er totaal geen problemen mee hebben, vooral omdat ik dan weet dat ie ook helemaal gek op mij is en dat wil laten merken Lijkt me heerlijk om helemaal overladen te worden met lieve dingen, en idd, als het dan moeilijk is en je leest die lieve dingen, dan ga je alles al wat zonniger inzien Werkt hetzelfde als mailtjes, daar kan ik ook heerlijk vrolijk van worden. Het liefst hele lange en 20 per dag ofzo Mjah..

Nja ik ben het met mevrouw hierboven eens iig
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 09:24
AtHell
AtHell is offline
gewoon slaan.. heel heel heel hard slaan.. of zeggen dattie n beetje te ver gaat met t zeggen hoe leuk je wel niet bent etc.
Oud 13-08-2002, 10:46
Bor
Bor is offline
ik zou er kotsmisselijk van worden..

vertel hem hoe je erover denkt, nu denkt hij waarschijnlijk dat je het heel erg leuk vindt..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten