Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Charlotte *leeft in haar eigen wereld*
||
Citaat:
Duivelaartje |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
*leeft denk ik in dezelfde wereld als Charlotte* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@James_25cm_Bond: gewoon blijven proberen! En probeer als je een boek of een goed stukje op het forum leest ook te zien waarom het nou lekker leest; hoe een goede schrijver zijn of haar zinnen bouwt. Dat zou wel moeten helpen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is jammer dat je jezelf zo serieus neemt, want je reactie is hilarisch. Het zou kinderachtig zijn om je uit te lachen, dus dat heb ik ook niet gedaan, maar ik heb los daarvan erg veel lol gehad. Laat ik je dan alleen zeggen dat als je goed had gekeken naar dit verhaal je had gesnapt dat de zin die jij voorstelt - 'De plagerijen over zijn puntmuts was hij inmiddels wel gewend, maar nu die bergen huiswerk en die onverklaarbare vermoeidheid daar nog bijkwamen, begon het hem echt te veel te worden' - totaal niet in dit verhaal past. En laat me je dan ook nog vertellen dat jouw reactie waarin je - alle zotheid ten spijt - aangeeft dat ik in een boek of op het forum een stukje moet proberen te lezen en te kijken waarom dat lekker leest, ontzettend misplaatst is. Het is bijna volmaakt misplaatst. Heb je echt zo'n gigantisch bord voor je kop? En dat voor een gymnasiast... Wanneer je iets anders van mij had gelezen had je deze opmerking wellicht achterwege gelaten. Heb je nog niet genoeg van het commentaar sta je vrij mij op msn toe te voegen; livjatan@hotmail.com . Overigens, het doel van dit verhaaltje is je kennelijk ontgaan. Het was voor slechts één bijzonder persoon bedoeld en het ging er vooral om dat op deze manier de band tussen mij en deze bijzondere persoon werd benadrukt, voor onszelf. Desondanks wil ik je mijn welgemeende excuses aanbieden. Het was niet mijn bedoeling om jou te irriteren door twee keer het woord 'heel' te gebruiken. Ik zal voortaan zorgen dat alles wat ik schrijf volledig voldoet aan de goede smaak en vooral aan de jouwe. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hehe, James, leuke onthulling
![]() Ik had hem al door, maar aan de reacties te zien was niet iedereen zo snel als ik. Ik vind het een mooi stukje, een beetje een eigen stijl. Maar, zoals gezegd is het wel een beetje kort om te beoordelen. *blijf vooral proberen ![]() Grim |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
dat het hele idee achter het verhaal je ontgaat. lees het nog eens en lees dan jouw zin nog eens. het past totaal niet. het is veel te omschrijvend, veel te kijk-mij-eens-hoe-volwassen-ik-weet-te-schrijven. en het hele verhaaltje zegt wat het moet zeggen. niet meer niet minder. het is af. en bij jouw zin, draait het er omheen. zoals ik al zei, het past niet.
||
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Enkele opmerkingen uit deze topic waar ik het wel mee eens ben:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ambitious. O_o
En mensen, na een keer heeft een mens het ook wel door als je het leuk vind of niet- er is geen noodzaak hier on het 4 keer te posten om zeker te zijn dat het hem wel is doorgedrongen. De tijd dat jullie hebben besteed om "gevatte" toch volkomen onnoodzakelijke opmerkingen te maken hadden jullie kunnen gebruiken om misschien zelf een verhaal te schrijven als je deze zo onuitstaanbaar vind. Ik, persoonlijk, vind het leuk. DEAL WITH IT.
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
*Blijven Proberen* ![]() Ik vind het ook een leuk verhaaltje..... maar, zoals ik al zei, alles is hier al over gezegd.... Zullen we dit dan ook een 'Zwingli-verhaaltje' gaan noemen? ![]()
Laatst gewijzigd op 04-09-2004 om 19:33. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zolang je niet van mij hoort, "Ja, Changshan, ik smeek op mijn kneeën, alstjeblieft verbeter mijn vershrikkelijke spelling maar!" wil je er met je vingers van af blijven? Vind een hobby mens. Nederlands in niet mijn originele taal, verder gaat het jou niets aan, dankjewel. En ja, als alles al gezegd is- laat het dan met rust mens.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Kort verhaal Infidel | 12 | 04-08-2010 19:01 | |