Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2004, 15:54
meisje833
meisje833 is offline
Ik heb heb goed zichtbare aders op m'n handen bovenop en op me onderarmen, als het zomer is is het nog veel erger omdat je ze dan nog beter ziet.

ik ben erg dun en tenger en heb ook totaal geen vet op m'n hele lijf, ook mijn armen en handen zijn erg dun en mijn vingers ook, daardoor zie je die aders op m'n handen en armen ook zo goed.
maar ik baal er een beetje van want meestal hebben mannen dat alleen, en ik vind het zo onvrouwelijk staan, als ik in een t-shirt naar buiten ga, probeer ik of een jasje aan te doen ( ookal is het warm ja) of een jasje over me armen heen te leggen,of een tasje vast te houden in me armen zodat niemand het ziet of me armen en handen gewoon achter me rug verbergen als ik loop, het is zo lelijk.. en ik schaam me er echt verschrikkelijk voor. lijk wel zo'n oud vrouwtje die hebben dat ook maar er is volgens mij niks aan te doen...als wordt ik nou wat dikker zou worden gaat dit probleem dan ook weg?? en wat kan ik er voorlopig aan doen

ik kan niet dik woren dus dat duurt nog wel een paar jaar vrees ik :-(

--------------------------------------------------------------------------------
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 16:00
Roos
Roos is offline
Voor zover ik weet kan je daar niet veel aan doen... Ja, als er een vetlaag op die aderen komt, zie je ze waarschijnlijk minder

Het handigste is dus om je er niet zo druk over te maken. Iedereen heeft wel kleine dingetjes die hij/zij liever anders zou zien aan zijn lichaam. Je hoeft je er echt niet voor te schamen Benadruk liever de goede punten van je lichaam, kapsel, gezicht zodat je je meer zelfverzekerd voelt
Oud 24-08-2004, 17:00
phensicske
phensicske is offline
'k Heb dat ook wel een beetje en het staat niet zo mooi, maar da's echt zo'n miniscuul detail waar toch niemand op let, dus laat ik het maar.

Het enige wat ik zou doen ik minderen met roken, omdat dat je aders zou verstoppen en dan zouden ze duidelijker te zien zijn.
Als je het op je benen heb, zal je waarschijnlijk wel gevoelig zijn aan spataders, probeer voldoende te bewegen en af en toe es een wisselende douche (warm-koud..) of zo.

Maar echt, zo'n detail... ik zou er echt niet beschaamd of zo over zijn, er zijn veel ergere dingen of zoiets!!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 17:04
Elmoo
Elmoo is offline
Heb ik ook erg last van op mijn kuiten. Vind t lelijk maar heb er verder niet echt problemen mee... volgens mij kun je er ook vrij weinig aan doen.
Een goede doorstroom van je bloed is natuurlijk wel belangrijk... niet met je benen en/of armen over elkaar zitten is goed en zo klem je niets af. Verder misschien aan een sport beginnen die de doorbloeding ook een beetje bevorderd?
Oud 24-08-2004, 17:11
luchtballon
luchtballon is offline
niemand die daar moeilijk over zou doen.

't valt juist veel meer op als je het angstvallig probeert te verbergen.
Oud 24-08-2004, 17:24
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Jongens vinden het bij zichzelf vaak mooi. Teminste op bepaalde plekken. Maar wat ik er bij meisjes van vind weet ik niet nooit echt op gelet eigenlijk, maar je kunt er voor zever ik weet idd nix aan doen
Oud 24-08-2004, 18:54
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 24-08-2004 @ 16:54 :
Ik heb heb goed zichtbare aders op m'n handen bovenop en op me onderarmen, als het zomer is is het nog veel erger omdat je ze dan nog beter ziet.

ik ben erg dun en tenger en heb ook totaal geen vet op m'n hele lijf, ook mijn armen en handen zijn erg dun en mijn vingers ook, daardoor zie je die aders op m'n handen en armen ook zo goed...
...als wordt ik nou wat dikker zou worden gaat dit probleem dan ook weg?? en wat kan ik er voorlopig aan doen
Ik ben verre van dun en tenger, en ik heb het ook. Maar zie je ze bij jou vooral door je huid heen, omdat je dus een lichte huid hebt, of liggen ze er echt 'op'? Ik kan ze namelijk ook heel goed voelen, zoals de meeste kerels dat bij zichzelf (en ook veel vrouwen bij mannen) mooi vinden. Ach, ik heb een paar keer een reactie gehad, maar echt niet overdreven ofzo.
Kortom: maak je niet druk!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 20:16
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
krullevaar schreef op 24-08-2004 @ 19:54 :
Ik ben verre van dun en tenger, en ik heb het ook. Maar zie je ze bij jou vooral door je huid heen, omdat je dus een lichte huid hebt, of liggen ze er echt 'op'? Ik kan ze namelijk ook heel goed voelen, zoals de meeste kerels dat bij zichzelf (en ook veel vrouwen bij mannen) mooi vinden. Ach, ik heb een paar keer een reactie gehad, maar echt niet overdreven ofzo.
Kortom: maak je niet druk!

ja ik kan ze ook goed voelen, ze liggen bijna op me huid, maar tis echt balen want heb net van die mannen handen af en toe
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 21:54
Maarten
Maarten is offline
meisje833 het is een combinatie van factoren. Ik ben ook vrij dun maar bij mij zie je ze niet zo goed omdat ze bij mij vrij diep liggen.

Ik denk dat ze bij jou meer aan de oppervlakte liggen en jah je bent gewoon dun. Als je dikker wordt zul je ze minder snel zien denk ik..

Sinds ik ben gaan sporten en dunner ben geworden zie je ze duidelijker.. maar je ziet ze nog steeds bijna niet.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 12:33
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
ik vind het niet erg lelijk eigenlijk.

in de zomer heb je het waarschijnlijk erger omdat je aders dan warmte afgeven en dus nog verder bovenop komen te liggen.
ik weet niet wat je er tegen kunt doen. kweet niet of je moeder of vader het ook heeft want misschien is het genetisch. anders loop ns bij de dokter naar binnen, misschien weet die er wel iets op.
Oud 27-08-2004, 12:36
Verwijderd
Had ik ook vroeger (toen ik dunner was dan nu ). Nouja, zó erg is het toch niet? Het zijn maar wat bloedvaten. Het staat denk ik een stuk stommer als je voortdurend je handen loopt te bedekken dan als je gewoon wat zichtbare aderen op je handen hebt.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 13:21
miss Elise
miss Elise is offline
uhm, misshien kan je een leuk armbandje om je polsen doen en/of je nagels lakken? dan zijn ze iig vrouwelijk want denk niet, net als de voorgaande mensen al zeggen dat je er wat aan kan doen. denk trouwens niet (nou ja, weet niet hoe erg t is ofzo) dat mensen t heel erg zal opvallen, tis niet echt t eerste waar je op let, toch?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 09:38
Big M
Big M is offline
inderdaad, als ik een meisje zie dan kijk ik echt niet meteen naar de armen, en ik maak me dan al druk genoeg om mijn eigen uiterlijk
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 00:55
CrovaX85
CrovaX85 is offline
maak je er niet zo druk over meid iedereen heeft wel iets waar ie
zich aan stoort aan zijn/haar lichaam.
als ook maar iemand het een afknapper zou vinden is die iemand
jou ook helemaal niet waard meid.

schaam je er niet voor, dat is nergens voor nodig.
kwel jezelf dr niet zo mee door het steeds proberen te verstoppen
maar laat het gewoon dr boel zijn en let dr niet zo op!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 12:23
Verwijderd
Niets aan doen zoveel mensen hebben het, ik ook. Dus gewoon lekker laten. Jij bent waarschijnlijk de enige die zich er aan stoort. Kan me niet voorstellen dat een jongen erop afknapt.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 14:15
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik heb dat ook heel erg en dan vooral op m'n voeten maar er is toch nix aan te doen en ik schaam me er ook niet voor. Dat is toch ook helemaal nergens voor nodig want je bent dus echt niet de enige die het heeft!!
Oud 04-09-2004, 21:52
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ach ik het het ook, en het boeit me vrij weinig, kheb er ook nog nooit opmerkingen over gehad, en ik stond
er ook niet echt bij stil,...totdat ik dit topic las.
Dus meid, maak je er geen zorgen over,..er zijn blijkbaar meer meisjes die dit hebben, dus zo 'mannelijk' zal het dan ook wel weer niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:04
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
nathalie schreef op 04-09-2004 @ 22:52 :
ach ik het het ook, en het boeit me vrij weinig, kheb er ook nog nooit opmerkingen over gehad, en ik stond
er ook niet echt bij stil,...totdat ik dit topic las.
Dus meid, maak je er geen zorgen over,..er zijn blijkbaar meer meisjes die dit hebben, dus zo 'mannelijk' zal het dan ook wel weer niet zijn.
Idd..

Als je er niks aan kan veranderen, moet je er maar mee leren leven
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:29
bracelance
bracelance is offline
ik heb af en toe ook wat opliggende aders op mijn onderarmen maar mijn ex vond dat sexy ik heb me er dus nooit druk om gemaakt
Oud 05-09-2004, 12:52
kevertje84
kevertje84 is offline
bij de meeste mannen vind ik zichtbare aders wel erg lekker staan, jah, maar bij mezelf niet. Bij mij zijn ze in mn liezen en mn bovenbenen ook heel goed te zien en mn handen ook. Maja daar kan ik toch nix aan doen.

Regels voor berichten