Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2004, 15:59
DG
DG is offline
hey kheb net namo webeditor 6.0 en namo webeditor 5.5 gedownload, maar die tijdlimiet is al verlopen ,weet iemand waar ik een crack kan vinden ,zodat ik het programma tog nog kan gebruiken?

Al forumbazen krijgen natuurlijk meteen rechtovereind staande nekharen maar rustig aan ik kan het uitleggen, ik heb de namo cds namelijk gekregen voor me verjaardag ik helemaal blij meteen geinstalleerd, en een vriend van me heeft toen de cds ff geleend om het ook op zijn computer te zetten, en die sukkel beweerde eerst dat die ze helemaal neit had, en kwam daarna tog opbiechte adt ie gebroken was ,dus nu zit ik zonder,en toen ik met m begon te praten over een vergoeding ging ie door t lint en heeft me bijna ze huis uitgetrapt en daarom zit ik nu dus zonder NAMO, maar ik wou een site oprichten voor onze sportafdeling van school en die wou ik graag woensdag afhebben, zodat ik m morgen samen met een vriend van me nog iets kan veranderen en m dan vrijdag bij de eerste bijeenkomst hem dus kan presenteren. dus nu had ik me aangemeld via namo.com en de trial gedownload maar die blijkt dus al verstrekken te zijn van de vorige keer. dus weet iemand waar ik een crack kan downloaden om weer verder te gaan met me site

Hartelijk dank DG

PS: PMen mag ook
Oud 24-08-2004, 16:03
DEChengst
DEChengst is offline
Ik weet dat wel.
Oud 24-08-2004, 16:13
LB06
LB06 is offline
Je heb waarschijnlijk alleen een serial nodig, en die staan niet op de cd, maar op een boekje/doos ofzo. Gewoon de trial downloaden en het serial nr invoeren en klaar is kees.

Of is je boekje/doos ook al verscheurd?
Oud 24-08-2004, 16:15
DG
DG is offline
nee die jongen heeft alles nog thuisliggen, stom ja ,maar kdacht er niet echt aan

maar khad al wel een serial gevondne op internet maar waar moet je die dan ingeven?

kben niet zon illegaal downloader,meestal koop ik het in de winkel maar om hetzelfde programma nou 2 x te gaan kopen
Oud 24-08-2004, 22:38
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
klaar, je hebt pm
Oud 25-08-2004, 10:16
Manuzhai
Manuzhai is offline
Illegaal.

Regels voor berichten