Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nou...
hiphoppers!!! zoals me schatje... ja daar val ik op, bruine haren, kleur ogen maakt opzich niet uit, maar neej, ik val niet echt zo op blonde jongens... of hij moet heel speciaal zijn ![]() KoeSs, iNDo SHorTY [Dit bericht is aangepast door ~*InDo SHorTy*~ (26-01-2002).]
|
![]() |
aparte, lange jongens
felle ogen mooie handen onvoorspelbaar interessant hij hoeft niet echt een speciale stijl te hebben, skater of zo haarkleur maakt mij minder uit, want net op het moment dat ik zeg dat ik op gebruinde donkerharige jongens val, word ik verliefd op een hoogblonde blauwogige jongen. tja ![]()
|
![]() |
och.. 'k heb zo nie écht een voorkeur.. ma wat leuk is:
- rond 1m80 - donker haar - beetje gespierd - leuk lachje .. ja nu ben ik gewoon m'n vriend aan't beschrijven hoor.. ![]() ![]() ik maak geen checklist as 'k iemand voor 't eerst tegenkom ofzo.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
juist! Beetje macho, maar gevoelig en lief En als ie dan ook nog groene/blauwe ogen en donker door-de-war-haar heeft! *oehh*
|
jongens die me aan t lachen maken, waar ik goed mee kan praten, lieve jongens... en natuurlijk met een leuk uiterlijk.<--(lang!!! en dun en geen puisten en een lief bekkie...) <-- krijg nou wat, t'is net mn vriendjuh!
![]()
|
![]() |
uhmmm
kapsel : lang haar,dreads of hanekam kleren : erg alternatief,skatekleding vind ik toch t mooiste schoenen: kisten,docs,of skategympies ofzoow en ik vind de ogen het belangrijkst....daar smelt ik gewoon van ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Iedereen hier valt wel op skaties of gothics?!?!?1
![]() Nou goed ik val in ieder geval op van die jongens die nogal sportief (lees: strong), "avontuurlijk", aardig en grappig zijn... En qua uiterlijk zou het me niet zoveel uitmaken als ie maar leuk pigmentje heeft en SUPER EYES!!! ![]() GOOD LUCK
|
![]() |
Ligt dit ook een beetje goed in de markt:
1,77 meter Bruin haar, blauwe ogen Stevig figuur (beetje spek op de ribben, niet extreem veel) Altijd zwarte kleren, soms met tribals of naakte bebloede vrouwen (Dimmu Borgir, Cradle of Filth) Lieve uitstraling, lief zorgzaam innerlijk, kan af en toe wel ineens heel erg kwaad worden, toont makkelijk zijn emoties. Houd van zware metal, blues, 60's muziek en rock. Behandelt zijn vriendin als een prinsesje. Kortom, ik! |
![]() |
|
![]() |
She likes me for me
Not because I'm tough like Dirty Hairy Make her laugh just like Jim Carrey Unlike the Cable Guy But what she sees Is that I can't live without her My arms belong around her And I'm so glad I found her once again Found her once again I'm so glad I found her once again On again Copyright: Blessid Union of Souls, Hey Leonardo |
![]() |
|
![]() |
hell... over het algemeen val ik op alternatieve jonges, meestal skaters.. ennuh piercings zijn altijd wel heel kewl, maar like geen vereiste ofzow... het klinkt cliche maar het gaat toch wel een beetje om et innerlijk (als het uiterlijk maar aanzienbaar is (is dat een woord?)
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Liefde & Relatie |
Van welk type meisjes houden jullie jongens? ^AmArU^ | 42 | 29-01-2002 20:51 |