Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2004, 15:46
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Ik heb al ongeveer een half jaar een hele lieve vriend waarvan ik weet dat hij ook ontzettend veel om mij geeft. Toch ben ik soms erg jaloers. Hij is namelijk altijd heel erg geinteresseerd in andere meisjes, ook gewoon als ik er bij ben. Als we zijn ex ergens tegenkomen ofzo krijg ik bijv. geen antwoord als ik wat vraag omdat hij zo aan het kijken is dat hij het niet door heeft. Ook heb ik hem tegen vrienden horen zeggen 'zie je dat lekkere wijf? die heb ik gehad' en dat soort dingen. Of op de dansvloer erg eromheen hangen enzo.. Ik heb zoiets van.. zoiets zeg je gewoon niet als je vriendin erbij zit.. Ben ik nu overdreven jaloers of zouden jullie het ook vervelend vinden?

Ik weet wel dat hij mij nu leuk vind enzo, en dat hij altijd erg nieuwsgierig is maar op de een of andere manier kan ik er niet zo goed tegen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2004, 15:48
-Melody-
-Melody- is offline
Het is natuurlijk doodnormaal dat jij het niet leuk vind dat hij zo vol bewondering (zo klinkt het) of half opgegeild over andere meisjes praat. Dus dat is sowiezo niet raar..

Miss kan je een keertje met hem erover praten en zeggen dat je het niet zo leuk vind dat hij zo met andere meisjes bezig is, zeker als jij er bij bent..

Succes!
Oud 25-08-2004, 15:50
T!ne
T!ne is offline
hey dawn15!
ik zou er ook niet mee akkoord zijn. Dat zoiets eens voor de grap gezegd wordt kan ik nog begrijpen en 2*, oké. Maar daarna heb ik er ook wel genoeg van hoor. Ik zou het hem gewoon duidelijk zeggen dat je het niet leuk vindt. Ik vind dit niet overdreven jaloers. En ik denk wel dat hij zal begrijpen dat hij misschien iets te ver is gegaan. Begrijpt hij het niet, dan moet je hem eens vragen of HIJ het leuk zou vinden als jij zo deed.
Veel liefs
Oud 25-08-2004, 15:51
Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Bloemenpoes schreef op 25-08-2004 @ 16:48 :
Het is natuurlijk doodnormaal dat jij het niet leuk vind dat hij zo vol bewondering (zo klinkt het) of half opgegeild over andere meisjes praat. Dus dat is sowiezo niet raar..

Miss kan je een keertje met hem erover praten en zeggen dat je het niet zo leuk vind dat hij zo met andere meisjes bezig is, zeker als jij er bij bent..

Succes!
Ben het hier mee eens
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 16:18
Verwijderd
Mensen zijn nu eenmaal polygaam, daar moet je mee leren leven. Zolang hij niet werkelijk vreemdgaat is er dus niets aan de hand. Desalniettemin neemt dat natuurlijk niet weg dat het wel een beetje dom van hem is om zulk gedrag te vertonen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 16:27
waves
waves is offline
absoluut niet overdreven jaloers. Dit zou vrijwel geen enkele vriendin leuk vinden (ik iig niet). Praat er met hem over.
Oud 25-08-2004, 20:15
filia dei
filia dei is offline
Niemand vind dat leuk. Dus het is niet overdreven jaloers!
Er zijn drie dingen die je kan doen.

- accepteren dat jongens nou eenmaal zo zijn
- proberen je vriend te veranderen en er eens met hem over praten
- mee lullen

Persoonlijk vind ik optie drie de leukste. Als jij hem eens een leuk meisje aanwijst, en na wat kritisch gemompel te horen krijgen dat jij veel leuker bent natuurlijk!
Maar goed... succes ermee...!!!
Oud 25-08-2004, 21:39
luchtballon
luchtballon is offline
Nee, is niet leuk natuurlijk.
Ik haat het ook als ik geen antwoord krijg omdat hij te druk bezig is met z'n ex of dat ik een hele avond in een groep niet interessant meer ben. Dus ik snap het gevoel wel. Beetje jammer is dat hij het gevoel óók zou moeten kennen door zijn ex, mja.
Praat er met hem over, ga ik ook doen
Oud 29-08-2004, 09:23
Verwijderd
wat een lul

als mijn vriend zo zou doen zou ik heel erg gaan huilen (en dat meen ik hoor, ik wil niet flauw reageren!)
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 13:34
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 29-08-2004 @ 10:23 :
wat een lul
Mja.. beetje nogal bot is het wel.
Oud 29-08-2004, 21:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mwah kijk... ik vind wel dat hij met andere meiden mag praten, ook als jij er bij bent. Maar als vriendin zijnde is het niet leuk om te horen als ze onder hun jongens staan te wijzen en stoer te praten over "wijven die ze hebben gehad". Je bent denk ik dus niet echt overdreven jaloers. Een beetje misschien wel en doe daarom geen gekke dingen, jaloerzie is een slechte raadgeefster!
Oud 29-08-2004, 22:04
Verwijderd
Ik probeer steeds ontopic te posten maar het lukt me niet om én mijn walging uit te drukken over het in volle ernst gebruik van 'lekkere wijf' en 'die heb ik gehad', én beleefd te blijven tegenover de topicstarter. Dus ik post maar even niet ontopic. Maar ik wou dit toch zeggen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 22:07
Susanne
Susanne is offline
Ik zou iets zeggen van; hou je eens een beetje in als ik bij je ben!
Vroegah aan 't begin van onze verkering was hij ook vaak dronken of high/stoned als ik bij hem was, en daar had ik geen zin aan dus daar heb ik ook wat van gezegd en sindsdien houdt hij wel rekening met mij, zo van susanne komt dus dan drink ik niet zoveel

Misschien kan jij het ook zo proberen, streng maar rechtvaardig zijn
Oud 29-08-2004, 22:09
Verwijderd
Ik kan het niet laten.

Kijk, mocht je ontzettend vallen over de uitspraak 'Goh, zie je dat mooie meisje daar? Ik heb ooit een keer met haar gezoend', dan zou ik vinden dat je wel overdrijft.

Maar in deze situatie, tja, als ik jou was zou ik toch maar eens goed gaan nadenken of je wel met zo'n jongen wilt zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 22:10
Verwijderd
Eigenlijk was dat nog steeds niet ontopic.

Ja, ik vind je wel te jaloers
en toch
Ja, ik zou het ook vervelend vinden
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 22:37
Alistar
Alistar is offline
ik vind je niet echt overdreven jaloers. Ik zou t ook niet leuk vinden. Mijn vriend mag andere meisjes best knap vinden, zou raar zijn als ie dat niet zou vinden, maar zeggen dat ie andere lekkere wijven vindt....tsja.....daar zou ik ook niet zo blij mee zijn.
ik vond t al niet echt leuk toen mijn vriend en ik langs de kapper liepen en hij zei: daar werken mooie meisjes!.....
maar goed, ik vind je niet overdreven jaloers.
Oud 29-08-2004, 22:40
Verwijderd
Ik kan me trouwens ook heel goed voorstellen dat je het ontzettend vervelend vindt dat hij jou soms straal negeert. Maar dat heeft alweer niet echt iets met jaloezie te maken.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 10:53
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Het maakt me totaal niet uit als hij met andere meisjes praat of weet ik veel iets 'onderneemt' (hierbij doel ik dus niet op iets ondernemen op het seksuele vlak ) maar die opmerking vond ik gewoon erg vervelend. Het is dus niet zo dat ik wil dat hij totaal bij alle leuke meisjes uit de buurt gaat ofzo.. Doe ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 22:59
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Het is helemaal niet de issue hier of je nou wel of niet met andere vrouwen mag/ wil praten als je een relatie heb, vin ik tenminste...

Lijk me normaal dat je contact blijft leggen met nieuwe mensen... zou het vreemd vinden als ik een vriendin had die nie zo was. Toch gezellig?

Ook normaal dat als je in een groep weg ben dat je nie heel de avond ga plakken aan elkaar.. dat is zo vermoeiend. Als de avond/nacht dan is afgelopen heb je al genoeg van elkaar voordat het leukste gedeelte begint... Slecht plan!

Maar wat ik nooit zal zeggen zo ie zo is `lekker wijf``vin dat ech nie klinken. Maar goed om dan ook nog eens uitgebreid in grove taal te melden wat dan je vleselijke voorkeur is waar je vriendin bij is... Sorry vin het eigenlijk alleen maar zielig...

Ik vin je echt nie jaloers, ik zou het niet accepteren... Meer jongens dan kerken??
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 08:37
waves
waves is offline
Citaat:
Boris_Beer schreef op 30-08-2004 @ 23:59 :
(...) Meer jongens dan kerken??
Oud 01-09-2004, 20:17
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
waves schreef op 31-08-2004 @ 09:37 :
Uitdrukking om te zeggen, dump die gast, er lopen nog zát andere jongens rond (meer jongens dan kerken ).
Oud 01-09-2004, 20:34
waves
waves is offline
begrepen
Oud 03-09-2004, 21:07
FulltimePsycho
FulltimePsycho is offline
Citaat:
Dawn15 schreef op 25-08-2004 @ 16:46 :
Ik heb al ongeveer een half jaar een hele lieve vriend waarvan ik weet dat hij ook ontzettend veel om mij geeft. Toch ben ik soms erg jaloers. Hij is namelijk altijd heel erg geinteresseerd in andere meisjes, ook gewoon als ik er bij ben. Als we zijn ex ergens tegenkomen ofzo krijg ik bijv. geen antwoord als ik wat vraag omdat hij zo aan het kijken is dat hij het niet door heeft. Ook heb ik hem tegen vrienden horen zeggen 'zie je dat lekkere wijf? die heb ik gehad' en dat soort dingen. Of op de dansvloer erg eromheen hangen enzo.. Ik heb zoiets van.. zoiets zeg je gewoon niet als je vriendin erbij zit.. Ben ik nu overdreven jaloers of zouden jullie het ook vervelend vinden?

Ik weet wel dat hij mij nu leuk vind enzo, en dat hij altijd erg nieuwsgierig is maar op de een of andere manier kan ik er niet zo goed tegen
volgens mij is dit inderdaad jaloezie, maar een gezonde dosis, zelf beschermende jaloezie
Als je bij zulke dingen niet (enigsinds) jaloers zou worden zou je (volgens mij) of weinig om hem en de relatie geven, of naďef zijn.

Mijn ex was ook een keer op een feest de hele tijd klef aan het doen met een vriend van d'r, gewoon vrolijk recht voor mijn neus (dat is goed voor je humeur )
Oud 03-09-2004, 21:44
Verwijderd
Nou, ik vind je absoluut niet te jaloers.
Ik zou er zeker een keer met 'm over praten; dat je zulke opmerkingen niet echt op prijs stelt....
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 23:37
Verwijderd
stel je niet zo aan zeg... jullie zijn toch niet getrouwd? laat die jongen lekker naar andere meisjes kijken... kijk jij soms niet meer naar andere jongens? als ik van mijn vriend al niet meer zou mogen kijken dan zou ik hem gelijk dumpen.. je hebt nog mazzel dat hij je wilt hebben
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2004, 08:52
Verwijderd
Ik zou m terug pakken..

Bv.. als jij met je vriendinnen en hem aant t babbelen.. uitgaan.. weet-ik-t-watten bent.. Begin je gewoon over je ex.

Klaar.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:04
Verwijderd
Goh, je bent stikjaloers maar denkt er wel over om bij je vriend in Groningen te gaan wonen. Hoe denk je dat je je voelt als je zijn studentenleven van dichtbij meemaakt? Je bent niet echt slim bezig meisje.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 11:18
FulltimePsycho
FulltimePsycho is offline
Citaat:
Lilith schreef op 04-09-2004 @ 09:52 :
Ik zou m terug pakken..

(..)Begin je gewoon over je ex.

Klaar.
AUCH

Dat zou wel eens een goed lesje kunnen zijn. -hem gewoon vergelijken met je ex is ook een mooie -
Reageren

Regels voor berichten