![]() |
Verwijderd
klinkt interessant!
|
![]() |
niet miepen Carrun, dit is vet.. ook jij kunt soms best wel vrolijk zijn hoor...
![]()
zal het eens downen.
|
![]() |
muziekvlinder schreef op 27-08-2004 @ 20:23 :
album is te downloaden via mIRC, #altrock of andere dingen waar je cds kan downloaden, maakt niet uit. ik download nu cds via winMX maar die vindt er heel veel niet. soulseek werkt raar genoeg niet op mijn computer :\.
zeer relaxte plaat
![]()
pinoow schreef op 28-08-2004 @ 12:40 :
kan iemand mij (evt via pm) uitleggen hoe dat werkt? of andere dingen waar je cds kan downloaden, maakt niet uit. ik download nu cds via winMX maar die vindt er heel veel niet. soulseek werkt raar genoeg niet op mijn computer :\. http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=mirc
gedownload omdat ik glassjaw wel koel vind..
nee vind dit nix, hou niet van die zang zo, en vind het allemaal een beetje geforceerd klinken. |
![]() |
Josh van Give up the ghost(rip) bassed in deze band ook. Ik vind t persoonlijk niets.
ben benieuwd dan.. hij staat in queue.
Sommige nummers (vooral nr 3) zijn erg goed, maar andere zijn mij allemaal net iets te exotisch
![]() |
![]() |
ddeftones schreef op 29-08-2004 @ 15:50 :
Sommige nummers (vooral nr 3) zijn erg goed, maar andere zijn mij allemaal net iets te exotisch ![]() ![]() jammer genoeg het enigste nummer van de cd wat me aanspreekt.. |
![]() |
mij voorlopig ook haha
|