Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
verteld jij ook altijd verhalen ? ik houd m'n mond wel |
![]() |
||
Citaat:
![]() kansloos.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
en ik zou met klein beetje beginnen je merkt het wel na een paar minuten mocht je dan nog niet tevreden zijn kun je dan altijd nog meer nemen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zou zeker niet al te veel tegelijk gebruiken voor je het weet heb je een hartslag 80 miljoen b.p.s. met de eventuele gevolgen en volgend jaar nog wakker...
Sleutelpuntje is een mooi begin en geef het de tijd om te werken. Beginnende gebruiker gaan vaak zitten "wachten" wanneer het gevoel komt dan blijft deze extra lang weg en denk je dat het niet gewerkt heeft en neem je nog meer... en dan ineens... BAM... Een vriend van Bin Laden die met een vliegtuig tegen je aanvliegt... dan weet je echt niet meer waar je het moet zoeken... Been there... ![]() Eff sleutelpuntje dan relaxen (voor zover dat kan) en over je heen laten komen... Then its gonna be alright!! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: het is het zelf niet waard om met jou antwoord het topic omhoog te helpen |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() edit : gaat heen, mijn kind, gij heeft niks te zeggen hierover
||
Citaat:
'Frequent use of large amounts of amphetamines can cause brain damage that results in speech and thought disturbances. ' bron goed 'nieuws' voor alle pepsletjes.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar als je lam bent zou ik echt beginnen met een lijn en niet met een sleutelpunt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee, coke is goed voor je.....
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb vorige week voor t eerst pep op.. veelsteveel maar omdat ik t amper voelde (dacht k) nam ik meer... (hebberig he)
toen 4u na t laatste lijntje hek ene pilletje gepakt en toen ging t fout.. dacht dat t aan t pilletje lag maar aan de naweeen zeg maar te merken was duidelijk dat dit opgefokte bleeeeh gevoel van de pep af kwam.. maar goed gister hek een klein bommetje pep op (bij gebrek aan pilletjes) en dat ging goed geen enkel probleem geen opgefokt gevoel gehad en nu ook niet.. alleen eten gaat moeizaam maar das met pillen ook... toch vind ik dat je beter een lijn coke kunt pakken dan lijn speed omdat je niet zo door hebt wat t doet met je. t kost bijna niks dus pakt al gauw teveel... |
![]() |
|
dat gierigeheeft iedereen
![]() tsmaakt gewoon naar meer.. kut dat jefout ging van het pilletje.. misschien was het allemaal wat teveel voor je ofzo.. bommetje is wat dat betreft wat beter want dat komt geleidelijker... coke vind ik zowiezo nix maar das persoonlijknatuurlijk ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Speed en in je keel fractal-illusio | 40 | 18-05-2018 17:55 | |
Drugs & Alcohol |
Speed laten testen. $TR@NG3R | 10 | 11-07-2010 23:07 | |
Drugs & Alcohol |