Ik heb altijd suuperveel last van hooikoorts vooral vorig jaar en dat jaar ervoor ik kon zelfs toen soms niet naar school omdat mijn ogen zo dik waren enzo dat ik niets zag.
Maar vorig jaar ontdekte de allergoloog dat ik ook allergisch was voor dieren (wij hebben 3 honden en ik heb 2 paarden) die dieren wou ik dus never nooit wegdoen dus kreeg ik pillen voor die allergie en ze 'hielpen ook tegen hooikoorts'. Ik had die pillen al lang en ze hielpen niet zo goed, maar sinds ik ze het heeele jaar door slik heb ik nog geen last gehad van 1 jeukoog of niesbui !!! De pillen heten ZYRTEC en dus elke dag 1 slikken en in de winter gewoon mee doorgaan. Ik heb echt 0,0 last van hooikoorts en dat is echt SUPERFIJN!!!!
Wat ook de hooikoorts verlicht is in het voorjaar beginnen met honing eten die gemaakt is in jou regio, en geen dierlijke vetten nuttigen (zei de allergoloog)
Polynosan is een homeopatisch middel (pillen) en die hielpen mij niet, maar mischien jou wel? Veel succes en sterkte iedereen met hooikoorts want ik weet hoe verschrikkelijk vreselijk irritant het is als iedereen lekker aan het zwemmen en alles is en jij ligt daar de hele dag in je rode ogen te wrijven omdat het zo jeukt en je neus te snuiten (die ook steeds roder wordt ) !!!
|