Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2002, 19:47
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
zo wou ik ff kwijt mijn ogen zijn opgezwollen en mijn neus loopt leeg weet iemand hier iets homeopatisch voor ???
Oud 16-05-2002, 20:20
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
hooikoorts zuigt zeker
Ik heb gewoon oogdruppels en pilletjes van m'n huisarts, niks homeopatisch. Echt werken doet het trouwens niet, alleen binnenblijven helpt echt. Maar da's geen doen
Oud 16-05-2002, 20:22
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik heb dit jaar nog niet eens last gehad van m'n hooikoorts Jaren daarvoor wel heel erg. Elk jaar ben ik ook van medicijnen gewisseld omdat ze niet werkten. Maar nu heb ik nergens meer last van (druppel wel elke ochtend m'n ogen en gebruik m'n neusspray)
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 20:23
ekki
ekki is offline
http://www2.vsminfo.nl/consumnt/advi...ecord_id=32896

http://www.vogel.nl/cgi/dyn/indicatie.pl?ind=hk

misschien heb je er wat aan.
sterkte.
Oud 16-05-2002, 20:29
Snufje
Snufje is offline
Er is ook een algemeen topic over dit onderwerp.. Ik kan hem nu alleen ff niet opzoeken..
Ik heb er zelf op dit moment ook hele erge las van..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 20:37
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
bedankt voor de reacties en harstikke bedankt voor de sites daar heb ik zeker wat aan.
Oud 16-05-2002, 20:59
aquafemme
aquafemme is offline
Ik heb zelf gelukkig eindelijk ook eens goede medicijnen: aerius (tabletjes) en Nazorex (neusspray) werkt persoonlijk bij mij prima.. en ik ben erachter gekomen door een test dat ik een pinda allergie had, dus daardoor kwam mijn allergische reacties ook... Maar gelukkig valt mijn hooikoort dit jaar mee!
Oud 17-05-2002, 10:51
cyb@gurl
cyb@gurl is offline
Ik heb altijd suuperveel last van hooikoorts vooral vorig jaar en dat jaar ervoor ik kon zelfs toen soms niet naar school omdat mijn ogen zo dik waren enzo dat ik niets zag.
Maar vorig jaar ontdekte de allergoloog dat ik ook allergisch was voor dieren (wij hebben 3 honden en ik heb 2 paarden) die dieren wou ik dus never nooit wegdoen dus kreeg ik pillen voor die allergie en ze 'hielpen ook tegen hooikoorts'. Ik had die pillen al lang en ze hielpen niet zo goed, maar sinds ik ze het heeele jaar door slik heb ik nog geen last gehad van 1 jeukoog of niesbui !!! De pillen heten ZYRTEC en dus elke dag 1 slikken en in de winter gewoon mee doorgaan. Ik heb echt 0,0 last van hooikoorts en dat is echt SUPERFIJN!!!!

Wat ook de hooikoorts verlicht is in het voorjaar beginnen met honing eten die gemaakt is in jou regio, en geen dierlijke vetten nuttigen (zei de allergoloog)

Polynosan is een homeopatisch middel (pillen) en die hielpen mij niet, maar mischien jou wel? Veel succes en sterkte iedereen met hooikoorts want ik weet hoe verschrikkelijk vreselijk irritant het is als iedereen lekker aan het zwemmen en alles is en jij ligt daar de hele dag in je rode ogen te wrijven omdat het zo jeukt en je neus te snuiten (die ook steeds roder wordt ) !!!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 14:09
SpeCteR
SpeCteR is offline
Kep er ook last het zuigt echt maximaal, fokkin irri ogen en moet erbij constant niezen, geen pretje als je moet werken ( werk met klanten ) en daarnaast ook nog eens die irritante loopneus

Regels voor berichten