Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2004, 19:13
Vissertje
Vissertje is offline
er is een jongen, we kenne elkaar nu al iets van 1,5 maand, en sinds 2 weken praten we veel met elkaar op msn.
we zijn laatst uitgegaan, en hij had me gezoent. hij is hier blijven slapen, maar niets gebeurt. alleen geknuffeld en gezoend.
nu was hij gisteren weer hier. samen film gekeken op de bank, geknuffeld en gekust, en hij keek echt heel lief naar me, en kwam vannacht bij me in bed liggen om me te knuffelen.

toen ik eten aan het maken was, kwam hij achter me staan en hield hij me vast (doet ie wel vaker), en hij legt regelmatig zijn hoofd tegen het mijne aan.

ik vind m echt heel leuk, en vind het geweldig om met m te zoenen.

maar vaak als ik een kusje wil of wil knuffelen, dan ontwijkt hij me, of houd me bij hem weg en zegt "ga weg" ook pakt hij mn hand niet vast als we samen door de stad lopen..

nu weet ik eigenlijk niet goed waar ik aan toe ben.. aan de ene kant denk ik dat hij me ook leuk vind, omdat hij zo lief doet, maar aan de andere kant kan hij ook bot doen.. maar ik weet niet of hij dat meent, of gewoon om te "spelen"

ik wil eigenlijk wel een relatie met hem, maar ik durf niet te vragen wat hij ervan denkt, omdat ik bang ben dat hij nee zegt..

hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2004, 19:16
DarkCat
DarkCat is offline
Euh.. gewoon vragen? En als je het niet op de man af durft te vragen, kun je het op zich ook over msn doen, toch?
Je kan je wel af blijven vragen hoe het allemaal in elkaar steekt, maar je schiet er weinig mee op als je hem niet gewoon vraagt hoe hij denkt over wat er is tussen jullie!
Oud 28-08-2004, 19:33
Lilything
Lilything is offline
misschien is het zo'n geval van: kan zn intimititeit niet openlijk tonen. Misschien wil hij niet zo met je gezien worden? Dat kan natuurlijk.

Maar het kan ook zijn dattie gewoon moeite heeft met openbaar zoenen en knuffelen en hand in hand en lopen enzo
Oud 28-08-2004, 19:33
Luna
Luna is offline
wil hij je alleen in het openbaar niet zoenen en knuffelen?
Oud 28-08-2004, 19:36
filia dei
filia dei is offline
Gewoon vragen! Dan weet je 't zeker. Jongens zijn toch niet te begrijpen.
Oud 28-08-2004, 20:01
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Luna schreef op 28-08-2004 @ 20:33 :
wil hij je alleen in het openbaar niet zoenen en knuffelen?
soms gewoon op straat dan knuffelt ie me gewoon of kust ie me, of gaat ie stoeien met me.
maar een andere keer, dan wijst hij me af.

maar thuis ook, dan houd hij me van zich af.. en ik weet niet of hij dit meent, maar het komt iig op mij overtuigend over..

lijkt wel alsof hij omslaat ofzo, dan wordt hij opeens ook heel vervelend, alsof ie chagerijnig is..
terwijl dan een kwartier later hij weer lief kan doen..

en ik ben bang om het te vragen.. misschien dat hij het anders ziet dan mij ofzo (hoewel ik me dat amper voor kan stellen..), dat hij dit enkel ziet als een lolletje en niet als iets serieus..
maar ik wil dat laatste antwoord eigenlijk niet krijgen.. want dan voelt dat zo goedkoop..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 20:06
Xabzof
Xabzof is offline
Citaat:
filia dei schreef op 28-08-2004 @ 20:36 :
Gewoon vragen! Dan weet je 't zeker. Jongens zijn toch niet te begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 20:10
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Ik zou er toch wel achter willen komen of hij echt een relatie wil. Dus ik zou er wel over beginnen. Denk niet dat ik het zou kunnen volhouden zonder duidelijkheid wat dat betreft. Daar zou ik heel onzeker van worden.
Oud 28-08-2004, 20:19
Luna
Luna is offline
tja, wat wil je dan, zo doorgaan? Lijkt me niet echt relaxed. Ik zou het gewoon vragen, wat heb je nou te verliezen? Als hij serieus is ben jij blij en als ie niet serieus is dan is dat wel kut maar voel je je achteraf niet zo belazerd en heb je wel duidelijkheid.
Reageren

Regels voor berichten