Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Anyway, er hoort wel een waarschuwing hierop; als je nooit iets doet moet je aan het einde heeeeeeel veel doen. Dat werkt misschien voor mij, maar met mij weinig anderen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() --- hoe/wanneer ik m'n huiswerk maak verschilt nogal. iig kwam ik vorig jaar steeds verder achter te liggen.. echt hopeloos. Op zo'n manier dat je de dag voor je proefwerk 't hoofdstuk voor 't eerst ziet en dus nog heeeel veel moet doen. Dus nu ga 'k weer proberen alles meteen te maken op de dag dat ik het opkrijg en dan niet af te raffelen zodat ik er nog niks van geleerd heb. Het is ook erg handig in de les te werken ![]() Waar: thuis op m'n kamer of soms in de woonkamer Op school in de studieruimte/computer ruimte/ studiehoekjes |
![]() |
||
Citaat:
Gelijk aan twee tot 4 kopjes koffie per blikje en het smaakt nog lekker ook. Ik kan meestal wel geconcentreerd blijven, maar dat hangt ook van de vak af en van de weer buiten. Als het me niet lukt, ff pauze houden. |
![]() |
||
Citaat:
- Ik plan het - Ik organiseer alles leuk, mijn bureau, een hapje, een drankje - Ik zeg mezelf wanneer ik het graag af zou hebben (stimuleert me) - Ik maak het overal, op kot alleen, thuis in de woonkamer bij mijn familie, samen met een vriendin.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Huiswerk enquête Lieserdd | 3 | 19-11-2008 16:51 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe erg gemotiveerd of studie-ontwijkend ben jij met huiswerk? Missy | 23 | 08-07-2007 16:47 | |
Algemene schoolzaken |
Onderzoekje naar huiswerk GimmeMath | 49 | 10-04-2004 15:30 | |
Algemene schoolzaken |
huiswerk... hoelang? 20marianne12 | 36 | 22-09-2002 12:37 | |
Algemene schoolzaken |
huiswerk op de basisschool? Verwijderd | 11 | 21-04-2002 17:24 | |
Algemene schoolzaken |
huiswerk afschaffen? Verwijderd | 11 | 16-04-2002 17:46 |