Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2004, 14:27
Chandis
Chandis is offline
-

Laatst gewijzigd op 24-09-2016 om 23:50.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2004, 14:35
A*
A* is offline
Bij wiet doe ik een klein draadje shag, en gooi ik het verder vol met wiet. Dus je ziet alleenmaar groen uiteindelijk. Tegen de 1 gram meestal. Ligt aan de vloei.

Hasj meestal 0,40 gram ofzo. Niet zoveel. En ik gebruik dunne vloei, dus ik doe er ook amper shag bij.

Wiet koop ik altijd white widow, dat is geloof ik een euro of 5 per gram bij ons.
Hasj rook ik alleen Twizzla, want ik word er lekker stoned van.
Normaal is Twizzal 8,80 per gram, maar het is nu in de aanbieding en dan betaal je 30 euro voor 5 gram. Heel goed te doen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 15:07
Nrackhnir
Nrackhnir is offline
ik draai met iets meer dan halve sigaret, en een halve gram wiet ofzo, niet te puur anders brand me keel weg, draai altijd met blauwe smoking, en als het ff meezit een marlboro sigaret
Oud 29-08-2004, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Nrackhnir schreef op 29-08-2004 @ 16:07 :
ik draai met iets meer dan halve sigaret, en een halve gram wiet ofzo, niet te puur anders brand me keel weg, draai altijd met blauwe smoking, en als het ff meezit een LUCKY
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 16:04
Verwijderd
Fishy weet hoe het hoort

Marlboro = ranzig.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 16:56
Verwijderd
Ligt eraan. Hoeveel ik al heb gerookt, hoeveel ik heb gedronken, welk effect ik wil bereiken.
Sinds ik mijn sigarettenschietapparaat kwijt is, draai ik met kleine vloei, geen tip maar tabak aan het uiteinde en dan een beetje afwisselen naar gelang hoeveel ik erin wil.

Ik draai met Javaanse Jongens 3/4e maar veel mensen vinden dat veel te zwaar. Zelf hou ik van de smaak en de geur en de combinatie Tigra gebruik ik ook vaak. Ik draai niet met sigaretten, vind ik niet lekker en te droog.

Meestal rook ik wiet, tenzij iemand hasj heeft. En dan het liefst Jack Herer. Andere favorieten zijn Shiva, Hindu Kush en Orange Bud. De mix Jack Herer met Hindu Kush is ook een van mijn favorieten. White Widow is de meest toegankelijke, die kies ik als bovenstaande niet te krijgen zijn, Northern Lights vind ik minder op NLX dan weer na.

Als ik sporadisch lange vloei gebruik dan is het smoking Gold. Maar ik hou niet zo van rijstevloei. Kleine vloei is Mascotte, Rizla Oranje of Van Nelle.

Prijzen zijn veranderlijk. Ligt aan de coffeeshop. The Grass Company is fucking duur, zit op zo'n 7 euro de gram (wiet), maar de Africa in Tilburg geeft voor 10 euro echt wel een goed gevulde zak White Widow maar heeft dan weer stukken minder keus. Het varieert tussen de 5 en 7 euro denk ik.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 18:44
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
iets minder als een halve peuk en een halve gram wiet.. soms 0.4
Oud 29-08-2004, 21:11
Nrackhnir
Nrackhnir is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 29-08-2004 @ 17:04 :
Fishy weet hoe het hoort

Marlboro = ranzig.
marlboro is een van de weinige sigaretten die ik een beetje te pruimen vind, de rest is een beetje te licht
Oud 29-08-2004, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Chandis schreef op 29-08-2004 @ 19:41 :
Als ik nou zelf hasj ga kopen, wat is een standaard soort/merk om te kopen en hoeveel gram ongeveer?

En waarom heb je een sigarettenschieter nodig?
Hehe, ik schiet mijn sigaretten met een apparaatje, je kunt lege hulzen met filter kopen en tabak en je bent stukken goedkoper uit. Nergens voor nodig, alleen als je geld wilt uitsparen . En ik maak daar ook wel joints mee.

Ivm hasj kan ik je niet helpen.

Citaat:
marlboro is een van de weinige sigaretten die ik een beetje te pruimen vind, de rest is een beetje te licht
Held.
Rook dan shag. Of Gauloises Blondes. Marlboro is echt niet zo zwaar en de rest echt niet zo gigantisch lichter.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 21:45
Nrackhnir
Nrackhnir is offline
Citaat:
Mutant schreef op 29-08-2004 @ 22:31 :

Held.
Rook dan shag. Of Gauloises Blondes. Marlboro is echt niet zo zwaar en de rest echt niet zo gigantisch lichter.
pff, ik rook ook altijd shag, maar ik prefereer gewoon een sigaret om een jointje mee te draaien, en dan t liefst marlboro anders is het gewoon luchthappen.
Oud 29-08-2004, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Nrackhnir schreef op 29-08-2004 @ 22:45 :
pff, ik rook ook altijd shag, maar ik prefereer gewoon een sigaret om een jointje mee te draaien, en dan t liefst marlboro anders is het gewoon luchthappen.
Dat is al iets anders. Maar dan nog, waarom niet gauloises blondes ofzo, die zijn ook (in mijn ogen) qua smaak beter?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 22:36
Nrackhnir
Nrackhnir is offline
Citaat:
Mutant schreef op 29-08-2004 @ 23:08 :
Dat is al iets anders. Maar dan nog, waarom niet gauloises blondes ofzo, die zijn ook (in mijn ogen) qua smaak beter?
nou, ik vind die niet echt geweldig, maar dat is mijn mening, ik heb toch het liefst Marlboro of Benson & Hedges .. dat zijn voor mij de 2 lekkerste sigs om jointjes mee te draaien
Oud 30-08-2004, 02:09
Wammus
Wammus is offline
Ik doe met wiet bijna altijd 3/4 peuk en de rest wiet. Ligt eraan soms wat meer soms wat minder. Ik haal meestal Shiva of White Widow (alletwee 7 euro per gram) de rest varieert qua keuze en qua prijs. Meestal zo tussen de 5 en 7 euro.

Ik draai bijna altijd met een Marlboro. Omdat ik dat normaal ook bijna altijd rook. Met shag bijna niet omdat ik dat niet rook .

Hash rook ik niet vaak en als ik het wel doe dan of Polm, Zero, of Ice (prijzen varieren van 7 tot 10 of 20 euro dat weet ik niet meer zeker ).

Ik gebruik altijd Smoking Red. En van die kartonnen tipies (niet van die glossy dingen zegmaar).

Citaat:
Mutant schreef op 29-08-2004 @ 22:31 :
Ivm hasj kan ik je niet helpen.

Je neemt een blokje hash maakt niet uit hoeveel ik haal meestal een gram als ik het al haal en dat is voor mij genoeg maar dat varieert dus. Je brokelt daar een stukje vanaf. Afhankelijk van hoeveel je erin wilt hebben. Ik meestal 1/3 brokje (1/3 gram dus ). Daar houd je een vuurtje bij zodat het een beetje kneedbaar word, en daar maak je een beetje langwerpige brokjes van. Daar een peuk en een tip bij en daarvan een joint draaien. Als je m oprookt dan moet je m niet meteen aftikken omdat het smelt. Dus als het goed rookt dan is het op z'n best .
Oud 30-08-2004, 09:21
Type
Type is offline
Hoe ik draai ligt bij mij ook aan
1. voor wie ik draai
2. voor hoeveel man ik dan draai.

Een joint voor mijzelf is dun, met een klein tipje, maar lekker losjes gedraaid zodat hij toch goed hijst.
Een joint voor meerdere mensen wordt al wat dikker, dus wat meer shag en (vooral) meer wiet, een wat dikker tipje, en dan zie ik wel hoe dat verder uitkomt.

En uit een zakje van € 6,- draai ik meestal zo'n 2/3 jointjes, dus dat is 1/3 gram per joint ofzo? (wiet, that is)

Hash draai ik niet zo vaak, nu moet ik wel zeggen dat er dan wat meer shag bij zit. En als ik het draai, doseer ik het gewoon naar idee tot 'het wel goed zit', maar ik weet niet bij voorbaat al precies hoeveel erin moet of gaat ofzo. Op een gegeven moment kijk ik zo, en dan denk ik "hey, is dat nou shag of hash? Nou ja, waarschijnlijk shag" en dan knikker ik er nog wat meer in

En ik draai liever met shag dan met peuken, omdat dat wat fijner rolt.
Maar als ik met peuk draai, dan gaat er 1/2 of 2/3 peuk in een wiet-jointje, en bijna een hele (behalve dat stukje wat tegen het filter aanzit) bij een hash-joint.

Ik gebruik over het algemeen Smoking Gold of Smoking Deluxe (omdat mijn mates dat altijd hebben), als ik in Geldrop smoke en ik heb geen vloei haal ik Mascotte Elements (even breed als Smoking Blue geloof ik, maar met kuttere plakrand) en als ik voor mezelf jointjes draai, dan draai ik het liefst met Smoking Master of Smoking Gold.
Master is echt fijn. Maar ja, daar moet je wel mee kunnen draaien...

En tipjes moeten vooral niet te breed zijn, want er moet nog wel een joint overblijven

Tja. En dan smoken maar.

>>
De peuken waar ik mee draai:
West (heeft vlep'un nu een slof van )
Lucky Strike (rookt iedereen in mijn omgeving zo'n beetje)
Camel (verkopen ze los in de shop)
Oud 30-08-2004, 16:34
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 30-08-2004 @ 03:09 :
Je neemt een blokje hash maakt niet uit hoeveel ik haal meestal een gram als ik het al haal en dat is voor mij genoeg maar dat varieert dus. Je brokelt daar een stukje vanaf. Afhankelijk van hoeveel je erin wilt hebben. Ik meestal 1/3 brokje (1/3 gram dus ). Daar houd je een vuurtje bij zodat het een beetje kneedbaar word, en daar maak je een beetje langwerpige brokjes van. Daar een peuk en een tip bij en daarvan een joint draaien. Als je m oprookt dan moet je m niet meteen aftikken omdat het smelt. Dus als het goed rookt dan is het op z'n best .
Ik bedoelde dat ik niets van prijzen weet enzo ervan, omdat ik het zelf niet koop. Het gebruik ken ik natuurlijk wel, maar omdat ik daar zelf niet mee bezig ben, hou ik me ook niet bezig met hoeveelheden en een eigen werkwijze ^^.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 16:46
leucomelas
leucomelas is offline
ik draai bijna altijd zelf, of me vriend moet zin hebben om een jointje te draaien.... kzou bijgod niet weten hoeveel gram ik erin pleur, ik doe het op gevoel en zicht gebruik trouwens altijd shaq, bij uitzondering een peuk *als de shaq op is*
altijd verschillende wiet, hou wel van wat afwiseling
K2 of white widow 22,50 voor 5 gram
en anders altijd 12,- northern light, shiva, orange bud, magic haze...
Oud 30-08-2004, 16:59
Blenderhead
Blenderhead is offline
vroeger altijd shag en smoking zwart
Oud 30-08-2004, 17:11
leucomelas
leucomelas is offline
ohja, en smoking red
Oud 30-08-2004, 18:57
Type
Type is offline
Citaat:
Chandis schreef op 30-08-2004 @ 19:33 :
haha, ik snap het niet meer. Smoking red, smoking zwart zijn toch lange vloei, voor een joint? Geen soorten hasj neem ik aan?
Verschillende breedtes vloei...
Oud 30-08-2004, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 30-08-2004 @ 10:21 :
H
>>
De peuken waar ik mee draai:
West (heeft vlep'un nu een slof van )
Lucky Strike (rookt iedereen in mijn omgeving zo'n beetje)
nee, slof is op
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 20:31
JCG
JCG is offline
Citaat:
haha, ik snap het niet meer. Smoking red, smoking zwart zijn toch lange vloei, voor een joint? Geen soorten hasj neem ik aan?

Ik geloof dat ik bij lange na nog niet zelf een joint kan draaien. Shag lukt me wel, is het ongeveer hetzelfde?

Hoeveel betaal je ongeveer voor een voorgedraaide joint met hasj? In principe ben je dan duurder uit toch?

Wat ben ik toch onwetend...
als je goed shag kan draaien duurt het nooit lang voordat je een jointje kan draaien.
Oud 30-08-2004, 22:35
Bleater
Bleater is offline
Citaat:
Chandis schreef op 30-08-2004 @ 22:30 :
Is een waterpijpje niet gewoon handiger?
Handiger jah

maar wel anders, je neemt niet ff een dikke waterpijp op zak om te blowen, je moet er echt voor gaan zitten. Bovendien heeft smoken uit een pijp een toch wel wat heftiger effect als het roken een joint (hangt natuurlijk ook af van de dosering)
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 02:11
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
haha, ik snap het niet meer. Smoking red, smoking zwart zijn toch lange vloei, voor een joint?
Geen soorten hasj neem ik aan?
Klopt, Je hebt verschillende soorten vloei. Red, Blue, Black, enz enz... Het verschilt in dikte en in breedte.

Citaat:
Ik geloof dat ik bij lange na nog niet zelf een joint kan draaien. Shag lukt me wel, is het ongeveer hetzelfde?
Valt wel mee. Het is alleen wat langer en een tip voelt iets anders aan dan het einde van een shekie.

Citaat:
Chandis schreef op 30-08-2004 @ 19:33:
Hoeveel betaal je ongeveer voor een voorgedraaide joint met hasj? In principe ben je dan duurder uit toch?
Een voorgedraaide hash hier in Haarlem kost €2.50 tot €4.00 euro. Je hebt ook mixjes van wiet en hash, die zijn hier €3.50. En voorgedraaide wiet vanaf €2.50 tot €4.00. Vergelijking met los . Hash kost hier vanaf €7.00 tot €22.50 . Daar haal je ongeveer 3 a 4 joints uit. Het hangt er natuurlijk vanaf hoe duur de hash is die je neemt maar over het algemeen is voorgedraaid iets duurder maar wel makkelijk als je zelf nog niet goed kan draaien.

Citaat:
Chandis schreef op 30-08-2004 @ 19:33

Wat ben ik toch onwetend...
Duidelijker .

Laatst gewijzigd op 31-08-2004 om 02:18.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 00:13
probeer
probeer is offline
zelf draaien is een eitje (let niet op het resultaat)

benodigdheden:

iemand die shag rookt waarvan je de kunst van het draaien af kan kijken

een vrije dag in het park (nijmegen) tussen de mensen die veel blowen

en thats it.
Oud 02-09-2004, 01:24
Wammus
Wammus is offline
Dat werkt ook. Ik heb het draaien eigenlijk zelf geleerd. Gewoon een pakie shag en vloeitjes kopen en daarmee een uurtje op je kamer gaan zitten kutten. Dan krijg je het vanzelf wel door. Joints draaien precies hetzelfde. Had een keer voor de lol (toen blowde ik nog niet veel en dus alleen voorgedraaid ) een gram wiet gehaald... Zie bovenstaande... Et voila.

Hoe het eindresultaat er uiteindelijk uitziet maakt niet zo heel veel uit. Zolang het maar rookt en je er stoned van word (met wiet dan ) maakt het eigenlijk weinig uit.
Advertentie
Oud 02-09-2004, 10:47
reeko
reeko is offline
draaien moet je ook een beetje durven, veel mensen die het nog niet kunnen zijn voordat ze het geprobeerd hebben al bang dat het ze niet zal lukken, en als ze het proberen zijn ze veels te voorzichtig

je moet gewoon de vloei neerleggen, sjek en wiet erin, tipje erin, dan pak je de vloei op en dan moet je niet heel voorzichtig gaan proberen om hem dicht te draaien want dan valt ie hoogstwaarschijnlijk uit elkaar maar gewoon hardhandig die vloei dichtdraaien, dat lukt meestal stukken beter en je krijgt de feeling van het draaien snel te pakken
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 11:02
Wammus
Wammus is offline
Je moet er alleen niet te veel in doen anders krijg je m niet goed dicht. Je moet er ook voor zorgen dat ie aan het einde ( bij het tippie) goed strak zit anders valt je tip eruit.
Oud 02-09-2004, 12:25
little nemo
little nemo is offline
uhm...als k alleen voor mezelf draai denk k iets van 0.3 gram ofzo en altijd met andere wiet/hasj, variatie vind k wel leuk. verder doe ik er een hele sigaret in en als ik te lui ben om een tipje te draaien gebruik ik gewoon een stuk filter
Oud 02-09-2004, 12:49
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
little nemo schreef op 02-09-2004 @ 13:25 :
uhm...als k alleen voor mezelf draai denk k iets van 0.3 gram ofzo en altijd met andere wiet/hasj, variatie vind k wel leuk. verder doe ik er een hele sigaret in en als ik te lui ben om een tipje te draaien gebruik ik gewoon een stuk filter
hele sigaret.. damn dan krigj je toch een shagbom, of je moet brede vloeitjes gebruiken en veel meer wiet erin gooien
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 13:50
drama
drama is offline
Bij zelfdraaien ist belangrijk dat je gewoon een beetje logisch nadenkt. Vaak zie ik mensen maar wat pielen, frummelen. Als je gewoon rustig alles klaar legt op het vloeitje en het dan in de vorm legt van een opengevouwen joint (de inhoud dus) hoef je alleen de zijden van 't vloeitje te pakken en een tipje in te schuiven. Met een beetje oefening draai je 2 x de losse joint tussen je vingers en zit ie dicht.

Zorg dat je tijdens het rollen steeds zorgt dat de tabak + inhoud niet uit het vloeitje loopt. Dus een beetje rollen en dan voorzichtig de wiet en tabak een beetje naar binnen drukken.

Sigaret erin vind ik nooit echt zo goed...smaakt ranzig, scherper en draait verotter. Mjah, ben ook een shagroker.
Oud 02-09-2004, 14:02
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
drama schreef op 02-09-2004 @ 14:50 :
Sigaret erin vind ik nooit echt zo goed...smaakt ranzig, scherper en draait verotter. Mjah, ben ook een shagroker.
mee eens, zelfs javaanse jongens 3/4 smaakt beter dan..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 19:36
Verwijderd
gwoon half zware shag en natuurlijk n lekker topje wiet
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 23:26
Type
Type is offline
Citaat:
fiepje schreef op 02-09-2004 @ 20:36 :
gwoon half zware shag en natuurlijk n lekker topje wiet
ik heb ook niets tegen milde shag hoor...
Oud 03-09-2004, 09:52
Tryptamine
Tryptamine is offline
dat hangt er vanaf....als ik gewoon wil relaxen dan is hasj erg fijn (border afghaan, nepal) of indica afghaan...maar als je echt stoned wil worden ga je weer voor de sativa (fruity juice bijv...tjezus wat een fokt op wietje is dat). Het kost zo rond de 5 euro per gram, en ik draai er 2 tot 3 jointjes uit....

draai t liefst met van nelle halfzwaar...niet met peukjes, check die rans die ze daarin stoppen en natuurlijk smoking gold/deluxe/master
Oud 03-09-2004, 10:40
]{ing
]{ing is offline
drum mild
smoking green/hemp
haze

Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 10:43
Tryptamine
Tryptamine is offline
Citaat:
]{ing schreef op 03-09-2004 @ 11:40 :
drum mild

Oud 03-09-2004, 11:17
dk1988
dk1988 is offline
als ik draai gebruik ik een sigaret meestal malboro. en smoking blauw vloeitjes. en wiet haal ik altijd 5 euro wiet. dan krijg ik goed zakje with widow mee. meestal 3 jointjes. en draaien is heel makelijk. half sigaret erin en de rest wiet. en het draaien gaat vanzelf. als je met shag rook draait makelijker maar met sigaret smaakt beter.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 11:22
Verwijderd
dat vind ik dus niet.

Een sigaret is geparfumereerd en dat is dus echt niet lekker
maar ik rook ook verder niet
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 11:45
Type
Type is offline
smoking blauw...

De mensen die Red en Blue gebruiken: draaien jullie binnestebuiten, of normaal?
En in dat 2e geval, waarom dan Red of Blue? Omdat jullie de joints zo stuffen dat dat wel moet? Of vinden jullie Gold/Deluxe gewoon niet fijn draaien/te smal oid?

En mensen die met master draaien: kunnen jullie dat ook binnestebuiten?
Oud 03-09-2004, 11:49
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
]{ing schreef op 02-09-2004 @ 13:49 :
hele sigaret.. damn dan krigj je toch een shagbom, of je moet brede vloeitjes gebruiken en veel meer wiet erin gooien
nouja de verdeling is denk k 70-30 ofzo dus dat valt wel mee en verder zijn mn jointjes (eindelijk na veel oefenen ) redelijk dun ...dr zit niet zoveel spul in sigaretten en zo heb je teminste een joint die gewoon fatsoenlijk blijft branden
Oud 03-09-2004, 11:54
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Type schreef op 03-09-2004 @ 12:45 :
smoking blauw...

En in dat 2e geval, waarom dan Red of Blue? Omdat jullie de joints zo stuffen dat dat wel moet? Of vinden jullie Gold/Deluxe gewoon niet fijn draaien/te smal oid?

met blue/red draai ik binnenstebuiten, maar met de smoking green/hemp draai je nog beter binnenstebuiten, de smaak is gewoon perfect
slim/deluxe/master etc voor een minder dikke joint en sowieso niet om binnenstebuiten mee te draaien
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 11:56
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
little nemo schreef op 03-09-2004 @ 12:49 :
nouja de verdeling is denk k 70-30 ofzo dus dat valt wel mee en verder zijn mn jointjes (eindelijk na veel oefenen ) redelijk dun ...dr zit niet zoveel spul in sigaretten en zo heb je teminste een joint die gewoon fatsoenlijk blijft branden
tja ik vind die sigarettenshag te slecht voor joints, draait niet lekker en smaakt ook niet fijn.. nee doe dan maar een klein plukje milde shag in combinatie met een halve gram haze
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 12:15
Nrackhnir
Nrackhnir is offline
Citaat:
Type schreef op 03-09-2004 @ 12:45 :
smoking blauw...

ja, ik draai uiteraard binnenstebuiten, omdat dat het het lekkerste rookt en ja als je een keer een dikke stick wilt draaien, hoef je tenminste niet tig vloeitjes aan elkaar te plakken.
En ik vind goude vloei gewoon bout draaien, net zoals zilver, als je een dunne hasj stick wil draaien, blauw
Oud 03-09-2004, 13:29
Wammus
Wammus is offline
Ik gebruik Smoking Red. Niet binnestebuiten. Dat kan ik niet . Kan iemand uitleggen hoe dat precies moet?
Oud 03-09-2004, 13:44
Verwijderd
de plakrand ligt dan voor in plaats van achter en niet naar boven maar naar onder.
dus de vouwrand zit andersom zeg maar.

dan daar je gewoon je joint in, maar dan zit de plakrand zeg maar naar binnen. Dan rol je je vloei daar overheen en dan lik je zeg maar de vloei waar de plakrand onder zit.paar keer wrijven en dan zit ie vast. dan haal je doormiddel van scheuren/branden e rest vloei eraf en je hebt een joint
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 13:54
Wammus
Wammus is offline
Klinkt niet zo moeilijk. Dat ga ik strax maar eens proberen.
Oud 03-09-2004, 14:40
Viporizer
Viporizer is offline
Wim, dat had ik je toch ook al laten zien... Je hebt het zelfs al gedaan. Je bakte er de eerste keer niets van maar dat heeft iedereen.
Oud 03-09-2004, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Viporizer schreef op 03-09-2004 @ 15:40 :
Wim, dat had ik je toch ook al laten zien... Je hebt het zelfs al gedaan. Je bakte er de eerste keer niets van maar dat heeft iedereen.
Jurrien.. jij ook al hier?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 03-09-2004 @ 18:43 :
Jurrien.. jij ook al hier?
waarom gaat iedereen hier elkaar persoonlijk aanspreken op dingen die er niet toe doen?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 13:30
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 04-09-2004 @ 14:08 :
waarom gaat iedereen hier elkaar persoonlijk aanspreken op dingen die er niet toe doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten