Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ivm hasj kan ik je niet helpen. Citaat:
Rook dan shag. Of Gauloises Blondes. Marlboro is echt niet zo zwaar en de rest echt niet zo gigantisch lichter. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Ik doe met wiet bijna altijd 3/4 peuk en de rest wiet. Ligt eraan soms wat meer soms wat minder. Ik haal meestal Shiva of White Widow (alletwee 7 euro per gram) de rest varieert qua keuze en qua prijs. Meestal zo tussen de 5 en 7 euro.
Ik draai bijna altijd met een Marlboro. Omdat ik dat normaal ook bijna altijd rook. Met shag bijna niet omdat ik dat niet rook ![]() Hash rook ik niet vaak en als ik het wel doe dan of Polm, Zero, of Ice (prijzen varieren van 7 tot 10 of 20 euro dat weet ik niet meer zeker ![]() Ik gebruik altijd Smoking Red. En van die kartonnen tipies (niet van die glossy dingen zegmaar). Citaat:
Je neemt een blokje hash maakt niet uit hoeveel ik haal meestal een gram als ik het al haal en dat is voor mij genoeg maar dat varieert dus. Je brokelt daar een stukje vanaf. Afhankelijk van hoeveel je erin wilt hebben. Ik meestal 1/3 brokje (1/3 gram dus ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar wel anders, je neemt niet ff een dikke waterpijp op zak om te blowen, je moet er echt voor gaan zitten. Bovendien heeft smoken uit een pijp een toch wel wat heftiger effect als het roken een joint (hangt natuurlijk ook af van de dosering) |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
Am I just stoned? Laatst gewijzigd op 31-08-2004 om 02:18. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() slim/deluxe/master etc voor een minder dikke joint en sowieso niet om binnenstebuiten mee te draaien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik vind goude vloei gewoon bout draaien, net zoals zilver, als je een dunne hasj stick wil draaien, blauw ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Hoe draai je de perfecte joint? eva384 | 9 | 21-05-2015 16:21 | |
Drugs & Alcohol |
Wat is beter? Sigaretten of Shag? Britse_Anoniem | 26 | 20-04-2014 22:42 | |
Drugs & Alcohol |
Het groot geweldige IZSADC topic deel 84! Hallo¿ 2 Wammus | 501 | 18-03-2009 17:05 | |
Drugs & Alcohol |
Kun je spacecake in de coffeeshop kopen? wieny | 16 | 16-05-2005 20:20 | |
Software & Hardware |
Twee OSen tegelijk draaien aap777 | 12 | 11-05-2003 16:07 | |
Drugs & Alcohol |
[ none ] Secretly | 7 | 24-02-2002 14:22 |