Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2002, 15:24
xxxemmyxxx
xxxemmyxxx is offline
Vorig jaar februari/maart vond ik een jongen bij mij op school heel erg leuk, hij wist dat na een tijdje (via een paar vriendinnen ofzo) en hij vond mij eigenlijk ook best wel leuk, dan probeerde hij een beetje contact te maken ofzo door met me te gaan praten.. maar dan sloeg ik helemaal dicht en probeerde altijd weg te komen omdat ik veel te verlegen was. later had ik daar altijd spijt van natuurlijk. Inmiddels is er al weer een jaar voorbij gegaan en hij ziet mij niet eens meer staan, door mijn eigen schuld natuurlijk! Hij vindt mij nu niet leuk meer, maar ik ben nog steeds heel erg verliefd op hem en het gaat maar niet over.. aan de ene kant wil ik hem zo graag proberen te vergeten en hem niet meer te zien enzo omdat het toch nooit wat wordt, maar ik kan hem niet vergeten en eigenlijk wil ik dat ook niet, want ik zie hem zo graag.. op school loop ik ook altijd het liefst nog even langs hem gewoon om hem even te zien, weekenden vind ik saai omdat ik hem dan niet kan zien.. maar dit is al een jaar zo en ik wordt er echt zo moe van! wat moet ik hier nou mee? ik weet dat ik toch nooit een andere jongen leuk zal vinden want ik wordt helemaaal niet snel verliefd, alleen op HEM!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2002, 16:04
$tarlight
$tarlight is offline
ik weet het, ik ken het, en hoe raar het ook klinkt, het zal echt slijten...

Maar om je toch nog moed te geven: weet je zeker dat hij niets meer voor je voelt? Je zou het altijd een keer kunnen proberen... en als hij niet wil, moet je maar gewoon denken dat je wel wat beters kunt krijgen...
Het is moeilijk, maar veel suc6

lief$
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 16:13
snoopy
snoopy is offline
wat vervelend voor je. Weet je zeker dat hij jou niet meer leuk vind, of denk je dat? Als je het niet helemaal zeker weet, zou ik al je moed bij elkaar schrapen en toch weer 's met 'm gaan praten. Als hij je duidelijk heeft gemaakt dat hij geen interesse (meer) heeft, zul je hem inderdaad moeten vergeten. Wat wel 's wil helpen, is een weekend lang lekker alleen maar dingen doen die je leuk vindt. Heel veel snoepen, event. lekker winkelen, naar de bioscoop, geeen huiswerk etc. Maar ja, dat doe ik als ik heel erg in de put zit, misschien helpt het bij jou wel helemaal niet. Sterkte
Oud 02-02-2002, 17:13
sas_andrea
sas_andrea is offline
dat ken ik... alleen ben ik dan wel gauw verliefd... dus als ik iemand leuk vind en die had geen interesse in mij, was t meteen verder kijken naar iemand anders... nu niet meer btw.... Heb heeeel lief vriendjuh!!!
Reageren

Regels voor berichten