Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2002, 14:18
Yoda
Yoda is offline
Ik heb dus aanstaande woensdag eigenlijk een half jara verkering maar ga het vanavond uitmaken om deze reden geef please je mening hierover is erg belangrijk voor mij: de afgelopen 3 weken moet alles van mij uit komen en morgen gaan we brunchen met mijn opa en oma maar mijn vriend wil eerst gaan voetballen de 1ste helft dus dat is tot kwart voor 11 en dan moet hij om half 12 bij ons zijn wat ie dan nooit haalt dus als hij morgen gaat voetballen is het uit want vanaaf wil ie langskomen maar hij MOET eerst PSV luisteren want die wedstrijd komt op de radio dus dan zou ie pas om half 10 aan kunnen rijden dus da hoeft hij voor mij niet meer te komen als voetbal vort belangrijker is als mij.

Geef jullie mening ik lees het vanzelf.

-x-
Oud 02-02-2002, 14:23
just.a.girl
just.a.girl is offline
tjah.als ie voetbal belangrijker vind dan jou is t misschien t beste als je t uitmaakt.maar heb je het er met hem over gehad en gezegd wat je er van vind want het kan goed zijn dat ie het doet zonder dat ie t in de gaten heeft,suc6

[Dit bericht is aangepast door just.a.girl (02-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 14:47
choky
choky is offline
ja, ik zou er eerst nog wel wat op zeggen dat hij meer voetbal belangrijker vindt dan jou, moest ik jou zijn
als hij het niet doorhad, kan je nog eens proberen en anders...dumpen
Oud 02-02-2002, 16:17
Vraag
Vraag is offline
Soms is iemand so geobsedeerd door iets (sport oid) dat ie z'n hele sociale leven verder verwaarloost. Misschien is dat bij hem ook zo. Ik denk dat je sowieso beter eerst iets tegen je vriend kunt zeggen. Gewoon zeggen wat je dwars zit. Pas DAN kan ie er iets aan doen. Doet ie het niet, dan kun je er altijd nog een punt achter zetten.

Denk eens bij jezelf na. Zou je het niet uitmaken als een soort dreiging van 'kijk nou wat er gebeurt als je me zo behandelt!' Als je nog verliefd op hem bent waarschijnlijk wel. Dan kun je maar beter praten...

Oud 02-02-2002, 17:06
Yoda
Yoda is offline
tsjah ik heb zelf zoiets van ik heb het al zo vaak gezegd dat het niet alleen om voetbal draait en dat ik er ook nog ben maar dan zegt hij maar ik geef jou toch aandacht en dan heb ik zoiets van jaja zal wel als jij dat aandacht aan mij besteden vind, maar hij weet ook heel goed dat ik voetbal niks aan vind maar wat meer aandacht aan mij besteden kan hij de laatste tijd niet en ik heb het hem al gezegd dat ie is wat socialer moet doen ik kan altijd alles regelen en alles doen en bij hem moet altijd alles op het laatste moment en daar heb ik ene hekel aan en dat weet hij ook erg goed dus het is een combinatie maar toch.

iig bedankt

-x-
Oud 02-02-2002, 17:11
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik zou t eerst ff melden dat je dr echt zo erg mee zit en als ie dan nog steeds zoiets heeft van dat ie al genoeg aandacht aan je besteed, dan maar dumpen... Zal wel moeilijk zijn, maar ja... Zo is t natuurlijk ook niet leuk... Stomme voetbal ook altijd!
Oud 02-02-2002, 17:14
Yoda
Yoda is offline
hem dumpen zal moeilijk zijn maar er zijn ergere dingen en ik dnek dat het gwoon 1 dag is ofzow dat ik er kapot van ben maar gewoon vriendne met hem zijn is beter dnek ik wan tik trek het gewoon niet meer.
Oud 02-02-2002, 18:20
lake bodom
lake bodom is offline
hm ik denk ook gewoon dat ie heel erh van voetbal houdt,, en gewoon zeggen dat je er heel erg mee zit.. want misschien ga je ook wel heel kut voelen als je het uitmaakt enzo..
en ik denk dat hij t ook niet leuk vind. ( maarja dat terzijde )
gewoon nog een keer met hem praten, en als hij niet genoeg tijd voor je heeft, dan maar dumpen
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 18:47
Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
lake bodom schreef:
en ik denk dat hij t ook niet leuk vind. ( maarja dat terzijde )
hehehe, goed geconcludeerd hoor!

en nu ontopic:
maar ik zou inderdaad met hem praten (ik hoop dat hij zich een beetje serieus kan gedragen!), hoewel ik niet weet of je dan moet zeggen dat je er over denkt om het uit te maken als hij dat voetbal ( ) belangrijker dan jou blijft vinden, want dat zou hem juist ook af kunnen schrikken......

suc6 iig!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 19:02
Yoda
Yoda is offline
nou bij deze. Ik heb het net uit gemaakt. Hij begreep me niet helemaal maar ik heb ook zoiets van ik ben 17 en wil gwoon nog van mijn vrijheid genieten en een half jaar verkering is al lang maar ik wil mijn vrijheid terug vooral nu met de carnaval en ik ben blij dat hij gewoon vrienden wil blijven en hij belt van de week nog en hij komt nog langs dus es kijken hoe het dan gaat en hopelijk blijven hij en ik gewoon vrienden.

bedankt voor de reacties

-x-
mij
Reageren

Regels voor berichten