Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en ja ik had gehoopt op een leuke klas maar dat is het (natuurlijk) niet geworden... ik zit met 1 vriend in de klas en voor de rest 2 mensen die wel aardig zijn... maar alle andere mensen zijn gewoon niet mijn type ofzo, het klikt gewoon niet, en dan bedoel ik ook niet.
||
Citaat:
wat bedoel je met jouw type mens? wanneer klikt het dan wel? over die vriend ben je niet echt super enthousiast. is het wel een echte vriend? of iemand die je gewoon aardig vind? hoe is je mentor? thuissituatie ![]() vergeef me |
![]() |
||
Citaat:
![]() mijn type mens ?? tja das beetje moeilijk uit te leggen, iig geen patsers en 'ik ben stoor want ik rook' oid (kheb niks tegen rokers hor ![]() Ik kan met die vriend wel goed opschieten enzo op school maar... shit wat is het moeilijk om zulk soort dingen uit te leggen ![]() thuis ? eeh ff kijke hor: m'n moeder werkt 2 of 3 keer in de week, m'n vader begint nu ook weer net met werken nadat hij zo beetje een jaar thuis heeft gezeten wegens depresi ofzo iets. M'n oudste broer is getrouwd en vader, hij's al sinds m'n 9e ofzo het huis uit. Ender-oudste broer broer gelooft niet meer ![]() Maar op het feit na dat ik me meestal eenzaam en verdrietig voel thuis (net zoals op school) is het prima thuis, dat is het probleem niet. vergeef mij
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb hier ook een beetje last van gehad, ik ging dan in de pauze bij die gewone vrienden staan, ik luisterde mee, ging vooral over PC-games ![]() Neem aan dat je in je woonplaats toch wel paar vrienden hebt ? Ga met hun naar de bios, organiseer een mini LAN-party, bestel pizza's. Doe gek, je bent jong. en als je 16 bent moet je gewoon uitgaan, leer je veel mensen kennen en ook vriendinnen ![]() Bij mij hielp dat en leerde zo steeds meer mensen kennen en m`n vrienden kring is nu echt groot, wil niet opscheppen. Ieder weekend lkkr stappen, DVD kijken.. vrouwen hunten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
* hoe ga je trouwens naar school? reis je dan met iemand mee? volgens mij moet je iemand zoeken om mee te praten. ik weet het verder ook niet. ik denk dat je verhaal opschrijven hoe dan ook oplucht. en dat dat je minder eenzaam maakt. beter is het natuurlijk (maar ook moeilijker!) om het tegen iemand te vertellen. alleen moet je wel de juiste persoon daar voor hebben. zelf vind ik het ook wel eens moelijk, als je vertrouwen wordt gekwetst. toch moet je niet van kwetsen uitgaan. en het is ook mss wel zo dat je moet proberen veel onder mensen te komen en niet gelijk te denken van: ze hoeven me niet. mss is een houding van: ik wil me zelf zijn, beter. dan heb je ook meer kans op acceptatie! dat lijkt mss niet zo, maar dat zie je in de politiek ook ![]() morgen weer een dag. een dag met nieuwe kansen! ik sta altijd open, btw |
![]() |
||
Citaat:
ja ik denk dat dat wel goed is ja, dank voor al je hulp ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
dat hoeft helemaal niet!! niet alle eenzaamheid hoeft puberaal te zijn, bedoel ik daarmee. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Studenten en eenzaamheid Student22 | 22 | 17-09-2014 11:04 | |
Psychologie |
Eenzaam zijn OnderOns | 0 | 11-09-2014 10:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Eenzaam DaFrostyOne | 11 | 25-09-2003 12:00 | |
Psychologie |
Gevoel van eenzaamheid terwijl je eigenlijk niet eenzaam bent wissie | 9 | 01-09-2003 19:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Een strijd vol eenzaamheid Green Day | 2 | 27-12-2002 14:08 | |
Verhalen & Gedichten |
[betoog] Eenzaamheid Ieke | 0 | 29-11-2002 14:56 |