Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2002, 17:54
kimsje
kimsje is offline
mee een offe...uhhhh lul ik slap uit me nek?

Mensen die zeggen INNERLIJK IS BELANGRIJKER, UITERLIJK ZEGT NIETS, OF UITERLIJK DOET ER TOTAAL NIET TOE... die lullen zwaar bullshit ik bedoel... Iemand kan nog zo lief en aardig wezen maar als diegene echt gruwelijk lelijk is (quazimodo of hoe je het ook schrijft) kan je mij niet vertellen dat je dan toch met diegene neemt alleen om het innerlijk!
of wel??????????????????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2002, 17:58
ongekend
ongekend is offline
mjah, het oog mag ook iets ma innerlijk is nog altijd het belangrijkste voor mij ..
__________________
Remember the first dance we shared, Recall the night you melted my uglyness away? The night you left with a kiss so kind, only a scent of beauty left.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 18:53
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Het is altijd combinatie van factoren, innerlijk, uiterlijk, omgeving etc. Je stelling vind ik te zwart-wit, men kiest uiteindelijk de voor hem/haar meest 'gulden middenweg' en discussie vind ik zinloos hierover.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 18:54
Rhinus
Rhinus is offline
Uiterlijk is minstens net zo belangrijk als innerlijk..

Hoeveel lelijke meiden/jongens heb je al gezoend?
En hoeveel onaardige?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:37
lake bodom
lake bodom is offline
nou ik denk dat sommige mensen echt wel alleen naar innerlijk kijken.. hoe krijgen die lelijke mensen anders een man/vrouw

ik kijk zelf wel beetje naar uiterlijk, maar innerlijk vink belangrijker. toevallig is mun vriendje heel knap das dan mooi meegenomen
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:42
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
Ik denk dat uiterlijk je 1e interesse wekt. Dus heel erg belangrijk, ik zou als ik een lelijk meisje niks met der willen hoe aardig ze ook is. Maar uiteindelijk als ze wel knap is maar ook een bitch is wil ik ook niks met der. Dus eigenlijk 25-75, 25 voor uiterlijk en 75 voor innerlijke. Aangezien uiterlijk eerste reactie is.

En hoe lelijke mensen aan een man/vrouw komen? Nou sim-pel, de man/vrouw van die man/vrouw is zelf ook lelijk
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:43
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
uiterlijk is zeker ook belangrijk, maar toch is innerlijk belangrijker. Je kunt niet de hele tijd samenzijn met iemand die onaardig is. (en btw: uiterlijke schoonheid verdwijnt op ten duur,dus innerlijk moet ook eigenlijk wel belangrijker zijn)
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:50
~*LiEfMeIsSiE*~
~*LiEfMeIsSiE*~ is offline
Citaat:
Psychoot schreef:
Ik denk dat uiterlijk je 1e interesse wekt. Dus heel erg belangrijk, ik zou als ik een lelijk meisje niks met der willen hoe aardig ze ook is. Maar uiteindelijk als ze wel knap is maar ook een bitch is wil ik ook niks met der. Dus eigenlijk 25-75, 25 voor uiterlijk en 75 voor innerlijke. Aangezien uiterlijk eerste reactie is.

En hoe lelijke mensen aan een man/vrouw komen? Nou sim-pel, de man/vrouw van die man/vrouw is zelf ook lelijk

dat laatste is bullshit
En uiterlijk is veranderlijk, dus ik ga voornamelijk voor het innerlijk

Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:52
schuldige omstander
schuldige omstander is offline
Citaat:
~*LiEfMeIsSiE*~ schreef:
dat laatste is bullshit
En uiterlijk is veranderlijk, dus ik ga voornamelijk voor het innerlijk

innerlijk is ook veranderlijk , zeer veranderlijk zelfs
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:57
Vraag
Vraag is offline
Citaat:
kimsje schreef:
Quazimodo

Moewahaha!!

Voor de rest een uit de sloot getrokken oude koe, dit onderwerp.
__________________
Vaag, dit is een sig van Vraag!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 20:19
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
kimsje schreef:
mee een offe...uhhhh lul ik slap uit me nek?

Mensen die zeggen INNERLIJK IS BELANGRIJKER, UITERLIJK ZEGT NIETS, OF UITERLIJK DOET ER TOTAAL NIET TOE... die lullen zwaar bullshit ik bedoel... Iemand kan nog zo lief en aardig wezen maar als diegene echt gruwelijk lelijk is (quazimodo of hoe je het ook schrijft) kan je mij niet vertellen dat je dan toch met diegene neemt alleen om het innerlijk!
of wel??????????????????
Toen ik hier in december een topic over opende, werd men geweldig kwaad.

Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 20:37
kimsje
kimsje is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Toen ik hier in december een topic over opende, werd men geweldig kwaad.

tja dat was jij.....

Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 20:39
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
kimsje schreef:
Citaat:
de abt van sion schreef:
Toen ik hier in december een topic over opende, werd men geweldig kwaad.
tja dat was jij.....
Van mening veranderd?

Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 20:40
kimsje
kimsje is offline
schijnbaar
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 20:41
kimsje
kimsje is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Uiterlijk is minstens net zo belangrijk als innerlijk..

Hoeveel lelijke meiden/jongens heb je al gezoend?
En hoeveel onaardige?
geen-geen
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 20:46
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
kimsje schreef:
geen-geen
Ik ook
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 23:51
vampire_esje
vampire_esje is offline
wat dacht je van: "lelijke mensen bestaan niet!"
schoonheid is wat JIJ (en dat is voor elk mens verschillend) mooi vind!
in ieder mens zit wel iets moois!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 08:24
stormpie
stormpie is offline
Wel eens gehoord van de uitspraak :

Smaken verschillen !

Nou dan..
__________________
Doe nix, wat ik ook niet zo doen!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-01-2002, 08:36
@pie
@pie is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Uiterlijk is minstens net zo belangrijk als innerlijk..

Hoeveel lelijke meiden/jongens heb je al gezoend?
En hoeveel onaardige?
2-0
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 13:54
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:
uiterlijk is zeker ook belangrijk, maar toch is innerlijk belangrijker. Je kunt niet de hele tijd samenzijn met iemand die onaardig is. (en btw: uiterlijke schoonheid verdwijnt op ten duur,dus innerlijk moet ook eigenlijk wel belangrijker zijn)

mee eens
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 15:31
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Toen ik hier in december een topic over opende, werd men geweldig kwaad.

hm, eens kijken wat er ook alweer allemaal stond...of was het die ene met lelijke mensen mogen niet trouwens, etc.?

btw, kimsje, je hebt gelijk. 'k probeer het ook al steeds duidelijk te maken dat het uiterlijk méér betekenis heeft dan het innerlijk. Men stapt gewoon niet op een lelijk iemand af, evenals op de chat trouwens, wanneer iemand super lief/aardig en geweldig mag klinken, maar later een foto stuurt waar diegene opstaat, en hij/zij blijkt heeeel lelijk te zijn, echt lelijk dus. Dan zul je gauw merken dat de chat-relatie hier flink onder zal lijden. Vaak wordt het contact gewoon minder, of het verdwijnt gewoon helemaal.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 20:04
The Bachelor
Avatar van The Bachelor
The Bachelor is offline
ik denk dat je naar het geheel kijk, en in het begin let je op het uiterlijk, maar het innerlijk daar leef je mee, en ja je moet ook naar haar durfen kijken maar innerlijk blijft ietsje belangrijker. wat voor voorbeeld jij noemt is voor mij te extreem
__________________
'How can we help each other if we keep killing each other'( R Kelly, 1995)
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 20:25
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Hoeveel lelijke meiden/jongens heb je al gezoend?
Geen 1. En weet je hoe dat komt? Als ik me zo aangetrokken voel tot iemand dat ik met hem of haar wil zoenen, is diegene voor mij niet (meer?) lelijk.

Citaat:
En hoeveel onaardige?
Geen1, maar ik voel me dan ook niet aangetrokken tot onaardige mensen...
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 20:48
kimsje
kimsje is offline
Citaat:
moenbase schreef:
hm, eens kijken wat er ook alweer allemaal stond...of was het die ene met lelijke mensen mogen niet trouwens, etc.?

btw, kimsje, je hebt gelijk. 'k probeer het ook al steeds duidelijk te maken dat het uiterlijk méér betekenis heeft dan het innerlijk. Men stapt gewoon niet op een lelijk iemand af, evenals op de chat trouwens, wanneer iemand super lief/aardig en geweldig mag klinken, maar later een foto stuurt waar diegene opstaat, en hij/zij blijkt heeeel lelijk te zijn, echt lelijk dus. Dan zul je gauw merken dat de chat-relatie hier flink onder zal lijden. Vaak wordt het contact gewoon minder, of het verdwijnt gewoon helemaal.
juistem you understand me

Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 20:49
xxx_anouk_xxx
Avatar van xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Rhinus schreef:
Hoeveel lelijke meiden/jongens heb je al gezoend?
--------------------------------------------------------------------------------

Geen 1. En weet je hoe dat komt? Als ik me zo aangetrokken voel tot iemand dat ik met hem of haar wil zoenen, is diegene voor mij niet (meer?) lelijk.



Goh, dit heeft mij ff aan het denken gezet, Ik kwam een keer een jongen tegen in de disco, en ik vond hem niet leuk, zijn haar zat niet, en er was niets aan. Toen kwam ik hem later op de avond tegen, en heb toen ff met hem gepraat, en later gezoend. En toen vond ik hem opeens ontzettend knap.. HUH??


Maar om ff te antwoorden op je vraag. Ik ben van mening veranderd, eerder zei ik altijd, dat ik 100% voor het innerlijk ging. Maar ja, het oog wil ook wat denk ik dan, en met een lelijk iemand word je gewoon niet verliefd, maar ik denk ook, dat als jij verliefd op iemand bent, dat je diegene ook mooi vind. maar ik ga toch nog het meeste voor het innerlijk

Kuzz
__________________
Ik weet, hoe onvoorstelbaar wreed je verscheurd wordt, als liefde wordt gescheiden door zee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2002, 20:57
Q
Avatar van Q
Q is offline
Wat jij lelijk vind, vind iemand anders niet lelijk. Iedereen heeft ook zn grens anders liggen + liefde maakt blind. Maar wel mee eens dat sommige mensen niet zo knap zijn dus mij (bijv) niet aanspreken. Kunnen harstikke aardige mensen zijn maar niet mijn smaak.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 15:34
Druppel
Avatar van Druppel
Druppel is offline
Citaat:
kimsje schreef:
mee een offe...uhhhh lul ik slap uit me nek?

Mensen die zeggen INNERLIJK IS BELANGRIJKER, UITERLIJK ZEGT NIETS, OF UITERLIJK DOET ER TOTAAL NIET TOE... die lullen zwaar bullshit ik bedoel... Iemand kan nog zo lief en aardig wezen maar als diegene echt gruwelijk lelijk is (quazimodo of hoe je het ook schrijft) kan je mij niet vertellen dat je dan toch met diegene neemt alleen om het innerlijk!
of wel??????????????????
je hebt wel gelijk...... uiterlijk speelt ook wel mee en dat is natuurlijk ook wel een eerste indruk die je van iemand hebt. Maar het innerlijk blijft voor mij wel het allerbelangrijkste. Ik ben ook wel eens verliefd geweest op iemand die er niet super knap uitzag (geen quasimodo hoor) maar het was echt zo leuk met hem. we konden echt over alles praten en om alles lachen samen... dus da's ook wel balangrijk.
Ik vind mensen met een mooi uiterlijk wel aantrekkelijk, maar ik zou nooit alleen verliefd kunnen worden op uiterlijk. Innerlijk is toch het allerbelangrijkste.
Sorry dit is een lang lulverhaal. Maar idd, ik zou niet met quasimodo's gaan, hoe lullig dat ook is
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 12:06
-x-dream-x-
-x-dream-x- is offline
helemaal mee eens. je kijkt toch altijd eerst naar het uiterlijk en als je bijvoorbeeld uit bent en je ziet een knappe en een lelijke jongen denk ik toch dat iedereen voor die knappe jongen zal gaan hoe lief die andere ook is.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 14:14
respecTina
Avatar van respecTina
respecTina is offline
Citaat:
vampire_esje schreef:
wat dacht je van: "lelijke mensen bestaan niet!"
schoonheid is wat JIJ (en dat is voor elk mens verschillend) mooi vind!
in ieder mens zit wel iets moois!
hey jammer dat je niet binnestbuiten geboren bent
__________________
oderint dum metuerant
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 15:07
dreadje
Avatar van dreadje
dreadje is offline
Iemand hoeft niet heel knap te zijn maar kan al snel mooier worden doordat diegene een super mooi innerlijk heeft....ik heb dat iig wel tenminste...ook als ik iemand absoluut niet mag vind ik diegene ook al een stuk minder aantrekkelijk..
Tuurlijk is uiterlijk ook belangrijk...maar niet op langere duur...gelukkig niet
__________________
Open your eyes and look within, are you satisfied with the life you're living?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 11:29
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
dreadje schreef:
Iemand hoeft niet heel knap te zijn maar kan al snel mooier worden doordat diegene een super mooi innerlijk heeft....ik heb dat iig wel tenminste...ook als ik iemand absoluut niet mag vind ik diegene ook al een stuk minder aantrekkelijk..
Tuurlijk is uiterlijk ook belangrijk...maar niet op langere duur...gelukkig niet

hmmm.. eigenlijk wilde ik dit hele verhaal opschrijven. Nou ja, dit is dus ook mijn mening
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 11:38
*charm girl*
*charm girl* is offline
[QUOTE]kimsje schreef:
[B]mee een offe...uhhhh lul ik slap uit me nek?

Mensen die zeggen INNERLIJK IS BELANGRIJKER (...) die lullen zwaar bullshit


Je lult slap uit je nek. Tuurlijk is innerlijk wel belangrijker (voor sommige mensen althans, misschien voor jou niet). Dat betekent niet dat uiterlijk onbelangrijk is want je moet degene waar je een relatie mee hebt wel aantrekkelijk vinden. Maar aantrekkelijk is een breed begrip...een niet zo knap iemand kan toch heel aantrekkelijk zijn door zijn manier van doen etc.
Of ik verliefd op iemand wordt ligt echt vooral aan zijn gedrag en zijn karakter. Het is dus zeker wel zo dat innerlijk BELANGRIJKER is, wat uiterlijk niet onbelangrijk maakt.
Ook wordt uiterlijk minder belangrijk naarmate je ouder wordt. Wie weet kijk je nu nog bijna alleen naar uiterlijk maar dat verandert echt nog wel.
__________________
~*~Live every day as if it's your last. One day you'll be right.~*~
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 21:18
Verwijderd
innerlijk is denk ik wel belangrijker maar ik vind tis idd bullshit dat uiterlijk nix uitmaakt...
het hoeft heus niet perfect, maar toonbaar is toch wel nodig?????

uiterlijk speelt dus duidelijk wel mee! je moet er toch maar tegenaan kijken

liefs xxx
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 21:20
Verwijderd
en verder ben ik het nog met bijna iedereen hierboven eens
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 10:15
kirsten
kirsten is offline
Het enige wat je daarover kan zeggen is dat het jammer is dat onze maatschappij zo ongelooflijk narcistisch is.
__________________
Ge moet lachen voor ge gelukkig zijt, anders loopt ge het gevaar dat ge sterft voordat ge gelachen hebt.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 12:31
Cerberus
Cerberus is offline
ik denk dat iedereen wel in eerste instantie op het uiterlijk afgaat. maar als ik nou een heel mooi meisje ontmoet en het is een gigantische bitch dan ben ik echt snel weg. maar als ze aardig is en een leuk/lief karakter, dan wil ik haar wel wat beter leren kennen (lees: leren kennen...niet meteen erop duiken)

[Dit bericht is aangepast door Cerberus (04-02-2002).]
__________________
~pas op voor grootspraak: er kan iemand in de buurt zijn die je als kind gekend heeft~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine mooie zinnen voor profieltfoto of msnnaam
Verwijderd
88 25-10-2011 17:09
De Kantine Waar moest jij vandaag om lachen?
Verwijderd
500 20-12-2010 18:34
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Verwijderd
488 20-08-2005 23:14
Psychologie mijn ouders maken me gek...
evanescence
4 21-10-2004 09:49
Verhalen & Gedichten verhaal over een 22 jarig meisje
Kira
41 13-11-2003 13:50
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 11:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.