Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2004, 23:36
pillbox tales
pillbox tales is offline
kan maar niet kiezen tussen welk platform

heb een hoop reviews gelezen maar ik wil wat meningen van andere mensen

ASUS A8V Deluxe (mobo) (link) ~ AMD Athlon 64 3500+ (socket 939)

/ vs /

ASUS P5GDC Deluxe (mobo) (link) ~ Intel Pentium 4 550, 3,4 GHz (socket 775)

amd schijnt een stuk sneller te zijn voor games maar is een stuk duurder en de nieuwe intel chipsets ondersteunen ddr2 en pci-express

alleen serieus commentaar graag

Laatst gewijzigd op 01-09-2004 om 23:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2004, 23:54
M@rco
M@rco is offline
De nieuwere Intel-processoren zijn echt zo geweldig niet, IMO. Ze gebruiken ontzettend veel stroom en worden dus ook erg warm. Verder is DDR2 nu nog onbetaalbaar (en niet eens zo gek veel sneller) en komen er ook snel AMD64 moederborden uit met PCI-Express.

Als ik jou was zou ik voor AMD gaan, gezien het feit dat die over het geheel genomen betere prestaties levert, en ook een stuk zuiniger met energie omgaat.

Socket 939 zou ik nu ook nog niet kopen, is veel te duur en het snelheidsverschil met socket 754 is nog niet bepaald denderend. Een goeie keuze is een Asus K8N-E Deluxe moederbord (nForce3 250 chipset) met een Athlon 64 3400+ (of als je geld wilt besparen, ASRock K8S8X met SiS755 chipset schijnt ook goed te zijn). Dan zit je meer op het prijsniveau van die Intel CPU (en je krijgt, IMO, meer waar voor je geld dan bij zo'n Intel-straalkachel).

Het heeft er ook wel mee te maken wat je met je systeem doet; als je veel 3D rendering en video encoding doet is Intel vaak sneller, voor de rest doet AMD het weer beter.

Laatst gewijzigd op 02-09-2004 om 00:09.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 00:21
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Neem geen socket 939, die zijn aan de te dure kant. Koop een Athlon64 3000+ (ofzoiets) met een Asus K8V moederbord, dan heb je een fijn moederbord met een processor die toch retesnel is.. Heb je weer wat geld voor het geheugen.
Oud 02-09-2004, 09:09
Jolt
Jolt is offline
-MSI K8N Neo Platinum, nForce3 (Sound, LAN, SATA-RAID, 1394) € 118,50
- AMD Athlon 64 3200+ (S754, 2,0GHz, 1MB, Boxed) € 208,-
-512MB PC2700 DDR CL2.5 (Kingston) € 87,-

Totaal: 413,5

Heb je toch een aardige upgrade.

Ik zou zelf voor een Amd 64 proc/mobo kiezen, want die presteert toch wat beter dan een Pentium. Maar de nieuwe pentuims met hun 64 pit architectuur moeten ook nog uitkomen.

Pci-express heb je nog niet zo veel aan, agp geeft soms betere prestaties of gelijke.

De nieuwste 3dkaarten X800XT PE en 6800 Ultra halen nog niet alles uit 8x agp.

Tja en vershil tussen s939 en s754 is dual channel en single channel ...
Oud 02-09-2004, 11:13
Verwijderd
Er zijn al veeel topics geweest over Intel vs AMD
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 12:51
Verwijderd
Daar gaááán we weer.

AMD
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 12:56
Methuus
Methuus is offline
Waar zitten al die 13373 f4nb0y5 nou?

@Jolt: waar vind jij 'n boxed 3200+ voor €208? Ik moet misschien noodgedwongen 'n 3200+ kopen ipv 'n 3000+, omdat die momenteel slecht leverbaar zijn waar ik m'n pc besteld heb. Maar die is dan wel meteen €240 ongeveer. :/

Edit: prijzen zijn daar toch aangepast blijkbaar. €234 en ik krijg nog wat percentjes korting daar (connecties ) dus dan is hij maar €45 extra ofzo... Misschien toch de moeite dan...

Laatst gewijzigd op 02-09-2004 om 12:59.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 12:58
twain4me
twain4me is offline
939 is echt teduur...

athlon 64 3000 /3200 , asus k8V
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 12:58
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Methuus schreef op 02-09-2004 @ 13:56 :
Waar zitten al die 13373 f4nb0y5 nou?

@Jolt: waar vind jij 'n boxed 3200+ voor €208? Ik moet misschien noodgedwongen 'n 3200+ kopen ipv 'n 3000+, omdat die momenteel slecht leverbaar zijn waar ik m'n pc besteld heb. Maar die is dan wel meteen €240 ongeveer. :/
http://www.tweakers.net/pricewatch/86479
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 13:00
Methuus
Methuus is offline
Oh, met die leveringskosten erbij is ie toch nog altijd €216, scheelt maar €20 met de winkel waar ik koop (en ik krijg ongeveer zoveel korting, dus... )
Oud 02-09-2004, 13:06
M@rco
M@rco is offline
Tja... soms is het idd gewoon makkelijker om naar een lokale PC boer te gaan, kost mss iets meer maar dan heb je wel meteen iets
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 13:08
Verwijderd
Ik heb het ook wel gehad met zoeken in de pricewatch. Het is leuk om te weten hoe goedkoop bepaalde dingen aan de andere kant van het land wel niet zijn, maar soms heb je gewoon een PC of een onderdeel nodig en heb je geen zin om voor dat tientje verschil met een onbekende zaak in zee te gaan, te moeten wachten op levering e.d.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 18:26
Jolt
Jolt is offline
Tja maar soms scheelt het wel bijna 40 euro ...

Naja ik koop ook liever alles bij een winkel, verzend kosten, anders moet ik wachten, etc, heb ik alles tegelijk, kan ik meteen gaan rotzooien
Oud 02-09-2004, 19:55
phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
M@rco schreef op 02-09-2004 @ 00:54 :
Het heeft er ook wel mee te maken wat je met je systeem doet; als je veel 3D rendering en video encoding doet is Intel vaak sneller, voor de rest doet AMD het weer beter.
uhu. video: Intel. spelletjes: AMD. En vergeet je videokaartje niet.
Oud 03-09-2004, 12:00
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-09-2004 @ 14:08 :
Ik heb het ook wel gehad met zoeken in de pricewatch. Het is leuk om te weten hoe goedkoop bepaalde dingen aan de andere kant van het land wel niet zijn, maar soms heb je gewoon een PC of een onderdeel nodig en heb je geen zin om voor dat tientje verschil met een onbekende zaak in zee te gaan, te moeten wachten op levering e.d.
Als het mij 80 euro kan opleveren ga ik in zee met een onbekende zaak.
Oud 03-09-2004, 12:30
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-09-2004 @ 13:00 :
Een bekende zaak waar je korting krijgt door connecties zodat ze bij 't goedkoopste van 't goedkoopste zitten, is dan nog beter. PC gratis ineengezet bij mij thuis, gratis afgeleverd... Handig toch, de vriend van je zus die bij 'n computerzaak werkt.
Oud 03-09-2004, 12:37
Verwijderd
Tsja. Ik woon gelukkig zelf op tien minuten fietsen van een zaak die steevast bij de goedkoopste drie in de Pricewatch vermeld staat, dus ik heb niet zo'n probleem met grote prijsverschillen.

Maar ook al zou het me redelijk wat geld schelen, dan nog koop ik liever zelf. Ik heb gewoon te vaak gehad dat ik weken aan het lijntje word gehouden met vage verhalen over onwillige importeurs, wervelstormen in Silicon Valley en niet werkende PTT-post, om nog maar niet te spreken van het gezeik dat je krijgt als je een produkt wilt terugsturen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 13:01
pillbox tales
pillbox tales is offline
Citaat:
********** schreef op 02-09-2004 @ 12:13 :
Er zijn al veeel topics geweest over Intel vs AMD
Ja, heb ze bekeken, maar zijn nogal verouderd

verder: wat fijn al die offtopic reacties
Oud 03-09-2004, 13:49
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
pillbox tales schreef op 03-09-2004 @ 14:01 :

Uhmm AL die offtopic reacties
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:00
pillbox tales
pillbox tales is offline
Citaat:
twain4me schreef op 03-09-2004 @ 14:49 :
Uhmm AL die offtopic reacties
Anders voel je je even persoonlijk aangevallen?

Maar speciaal voor jou: fijn, die laatste 10 offtopic reacties

En over jouw reactie: geld is het probleem niet, k vraag me gewoon af wat de voors en tegens zijn
Oud 03-09-2004, 14:04
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
pillbox tales schreef op 03-09-2004 @ 15:00 :
Anders voel je je even persoonlijk aangevallen?

Maar speciaal voor jou: fijn, die laatste 10 offtopic reacties

En over jouw reactie: geld is het probleem niet, k vraag me gewoon af wat de voors en tegens zijn
Voor intel

betere prestaties bij bijna alles behalve games.
je kan zeggen:"Ik heb een pentium 4 (tm) "

Tegen Intel

Duurder
je kan niet zeggen: "Ik ben 1337 want ik heb een AMD"
geen 64bits CPU
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 14:32
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 03-09-2004 @ 13:30 :
Een bekende zaak waar je korting krijgt door connecties zodat ze bij 't goedkoopste van 't goedkoopste zitten, is dan nog beter. PC gratis ineengezet bij mij thuis, gratis afgeleverd... Handig toch, de vriend van je zus die bij 'n computerzaak werkt.
Zulke connecties heb ik niet en daarnaast zet ik zelf mijn PC's in elkaar, daar ga ik echt geen mensen geld voor geven.
Oud 03-09-2004, 15:01
Quincy
Quincy is offline
http://www.tweakers.net/reviews/501/2 ik zou voor pci expree gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-09-2004 @ 13:00 :
Toch heb ik een beetje moeite met het woord "opleveren" in deze. Beter lijkt mij "minder uitgeven"
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 15:50
phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
pillbox tales schreef op 03-09-2004 @ 14:01 :

nee, dit is lekker on-topic

volgens mij doet een goeie set van proc+mobo+mem+video meer goed dan per sé een intel/amd op een brak bord.
Oud 04-09-2004, 17:51
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
phoxetis schreef op 03-09-2004 @ 16:50 :

volgens mij doet een goeie set van proc+mobo+mem+video meer goed dan per sé een intel/amd op een brak bord.
ja, dat is logisch.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 19:32
pillbox tales
pillbox tales is offline
Citaat:
phoxetis schreef op 03-09-2004 @ 16:50 :

tuurlijk, maar dan mag k de voor- en nadelen van beide processoren nog wel tegen elkaar afwegen
Oud 05-09-2004, 11:19
Da DvD
Da DvD is offline
Citaat:
pillbox tales schreef op 04-09-2004 @ 20:32 :
tuurlijk, maar dan mag k de voor- en nadelen van beide processoren nog wel tegen elkaar afwegen
Wil ik ook wel ff voor je doen:

AMD Athlon XP:
+ Goedkoop
+ NForce 2 moederborden met veel features
- Sloom met digitale media
- Verkrijgbaar tot maar 3200+, en deze rating klopt niet tov Pentium 4

AMD Athlon 64:
+ Supersnel met games
+ Supersnel met RAR, zip etc
+ 64 bit voor de toekomst..
+ Cool 'n Quiet
+ Verkrijgbaar tot 3800+
- Zorg ervoor dat je goed geheugen koopt (kijk op de AMD site!)

Intel Celeron:
- TRAAAAGGGGGGG
- Duurder dan Athlon XP
+- De allernieuwste Celeron, Celeron 'D' is al wat beter maar nog steeds moeilijk aan te raden.

Intel Pentium 4:
+ Sterk in geoptimaliseerde programma's (veer 3d-rendering en video-encoding programma's zijn voor de P4 geoptimaliseerd)
+ Moederborden met PCI-X
- De versie van de P4 die Intel nu maakt, genaamd Prescott, wordt WARM.

Athlon 64 en P4 zijn ongeveer even duur.. Ik zou zelf voor de A64 kiezen omdat die wat meer voordelen heeft. Zorg wel voor goed geheugen, en kies een moederbord van Asus, MSI of EpoX met een Nvidia chipset.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:21
Jolt
Jolt is offline
goed geheugen moet je altijd hebben.

Twinmoss, corsair, kingston, etc allemaal goede merken
Oud 05-09-2004, 11:41
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Da DvD schreef op 05-09-2004 @ 12:19 :
+ Verkrijgbaar tot 3800+

Intel Celeron:
- TRAAAAGGGGGGG
- Duurder dan Athlon XP
+- De allernieuwste Celeron, Celeron 'D' is al wat beter maar nog steeds moeilijk aan te raden.

Intel Pentium 4:
+ Sterk in geoptimaliseerde programma's (veer 3d-rendering en video-encoding programma's zijn voor de P4 geoptimaliseerd)
+ Moederborden met PCI-X
- De versie van de P4 die Intel nu maakt, genaamd Prescott, wordt WARM.

Athlon 64 en P4 zijn ongeveer even duur.. Ik zou zelf voor de A64 kiezen omdat die wat meer voordelen heeft. Zorg wel voor goed geheugen, en kies een moederbord van Asus, MSI of EpoX met een Nvidia chipset.
AMD Athlon 64 3800+ (S939, 2,4GHz, 512KB, Boxed) € 654,50
goh, wat een voordeel, tot 3800+ voor ruim 1300 gulden

Intel Celeron D 330 (S478, 2,67GHz, 533MHz FSB, 256KB, Boxed) € 83,-
AMD Sempron 2600+ (S-A, 1,83GHz, 256KB, 333MHz FSB, Boxed) € 88,98
AMD Athlon XP 2600+ (S-A, 2,08GHz, 256KB, 333MHz FSB, Boxed) € 94,-

vrijwel even duur dus, ook je prijsvergelijking tussen de celeron d en athlon xp gaat niet op. de sempron is de concurrent van de celeron d, niet de athlon xp. een voordeel van de p4 is ook dat je nogal een breed aanbod aan chipsets hebt, itt de a64..
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:48
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
twain4me schreef op 03-09-2004 @ 15:04 :
Voor intel

betere prestaties bij bijna alles behalve games.
je kan zeggen:"Ik heb een pentium 4 (tm) "

Tegen Intel

Duurder
je kan niet zeggen: "Ik ben 1337 want ik heb een AMD"
geen 64bits CPU
Lijkt me toch die AMD zin stoerder, neem dus een AMD
Oud 05-09-2004, 12:06
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Da DvD schreef op 05-09-2004 @ 12:19 :
Intel Pentium 4:
+ Moederborden met PCI-X

Ah, je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Er zijn zat moederborden te krijgen met PCI-X alleen zijn die vaak nogal duur. Die moederborden zijn ook te krijgen voor het AMD platform, onder andere Tyan maakt die dingen.
Waarschijnlijk bedoelde je PCI-Express, want dus iets anders is dan PCI-X. Dit is absoluut geen voordeel voor de Pentium4, want binnen de kortste keren komt dit ook op AMD moederborden.

Dat je iemand een nvidia chipset aanraadt voor een Athlon64 is ook een beetje bedenkelijk. Die eerste Nforce3 chipset is gewoon bagger, met z'n 600 Mhz HT-link. Vroeger maakte VIA wel eens klote chipsets, maar de KT8xx serie is gewoon goed.

Uiteindelijk is Athlon64 toch dè keuze, het is nieuw en vooruitstrevend (geen FSB meer bijvoorbeeld), geheugencontroller in de processor, het is niet schreeuwend duur (s754 asus k8v moederbordje en a64 3000+ ofzo).. Het geheugen is ook niet exotisch.. Wat wil je nog meer?
Oud 05-09-2004, 12:10
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Dat je iemand een nvidia chipset aanraadt voor een Athlon64 is ook een beetje bedenkelijk. Die eerste Nforce3 chipset is gewoon bagger, met z'n 600 Mhz HT-link. Vroeger maakte VIA wel eens klote chipsets, maar de KT8xx serie is gewoon goed.
De nForce3 250 is anders een zeer goede chipset. O.a. de Asus K8N-E Deluxe gebruikt hem, prima bordje voor rond de 125 euro

Laatst gewijzigd op 05-09-2004 om 12:13.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 13:16
Da DvD
Da DvD is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 05-09-2004 @ 13:06 :
Ah, je weet duidelijk niet waar je het over hebt. Er zijn zat moederborden te krijgen met PCI-X alleen zijn die vaak nogal duur. Die moederborden zijn ook te krijgen voor het AMD platform, onder andere Tyan maakt die dingen.
Waarschijnlijk bedoelde je PCI-Express, want dus iets anders is dan PCI-X. Dit is absoluut geen voordeel voor de Pentium4, want binnen de kortste keren komt dit ook op AMD moederborden.

Uiteindelijk is Athlon64 toch dè keuze, het is nieuw en vooruitstrevend (geen FSB meer bijvoorbeeld), geheugencontroller in de processor, het is niet schreeuwend duur (s754 asus k8v moederbordje en a64 3000+ ofzo).. Het geheugen is ook niet exotisch.. Wat wil je nog meer?
1) Ik bedoelde idd PCI-Express..nja tis verwarrend heh?
Maaruh.. binnenkort is niet nu. Dus is het een voordeel van de P4...

2)Met Nvidia weet je zeker dat je goed zit. Vooral qua driver support e.d. Ik heb net iets teveel horror verhalen over om-het-even welke Via chipset gehoord om hem nog aan te bevelen..en als je zo goed de feiten beweerd te kennen.. die 600 mhz HT link maakte geen drol uit voor de performance

3) Met dat laatste ben ik het natuurlijk eens
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 14:07
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Da DvD schreef op 05-09-2004 @ 14:16 :
2)Met Nvidia weet je zeker dat je goed zit. Vooral qua driver support e.d. Ik heb net iets teveel horror verhalen over om-het-even welke Via chipset gehoord om hem nog aan te bevelen..en als je zo goed de feiten beweerd te kennen.. die 600 mhz HT link maakte geen drol uit voor de performance
hij zegt toch niet dat die 600mhz ht link geweldig is ofzo. in tegendeel..
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 19:36
pillbox tales
pillbox tales is offline
k, thanks allemaal, had k nog een vraagje

wat is het beste mobo voor een 939 amd processor ?

(weet dat nforce goed werkt, maar er zijn geen 939 mobos met nforce)
Oud 05-09-2004, 20:22
M@rco
M@rco is offline
Jawel... MSI K8N Neo2 Platinum met nForce3 Ultra chipset.
Oud 05-09-2004, 22:00
phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
M@rco schreef op 05-09-2004 @ 21:22 :
Jawel... MSI K8N Neo2 Platinum met nForce3 Ultra chipset.
pfff... wat een naam. Je zou bijna denken dat je iets goeds/waardevols in handen had
Oud 05-09-2004, 22:13
pillbox tales
pillbox tales is offline
Citaat:
phoxetis schreef op 05-09-2004 @ 23:00 :
pfff... wat een naam. Je zou bijna denken dat je iets goeds/waardevols in handen had
ja, andere opties naast msi ?
Oud 05-09-2004, 22:14
M@rco
M@rco is offline
Tja, ik zou het zelf ook niet kopen, heb teveel slechte verhalen over MSI-bordjes gehoord. Maar ja, als je per sé een nForce chipset wil Of je moet de Gigabyte-variant met nForce chipset zien te vinden.
Oud 05-09-2004, 22:16
pillbox tales
pillbox tales is offline
Citaat:
M@rco schreef op 05-09-2004 @ 23:14 :
Tja, ik zou het zelf ook niet kopen, heb teveel slechte verhalen over MSI-bordjes gehoord. Maar ja, als je per sé een nForce chipset wil Of je moet de Gigabyte-variant met nForce chipset zien te vinden.
ja, maar niet als t op n kutbord zit
Oud 05-09-2004, 22:19
M@rco
M@rco is offline
In dat geval kun je mss beter naar de Asus A8V Deluxe kijken Met Asus zit je sowieso wel goed. Die VIA chipset doet ook totaal niet onder voor de nForce3 Ultra, dus wat dat betreft hoef je het niet te laten
Oud 05-09-2004, 22:39
Jolt
Jolt is offline
Waar halen jullie dat vandaan dat msi geen goede bordjes maakt ...

Mijn broer heeft ook een Amd 64 met een Neo K8 Platinum nforce chipset, werkt als een trijntje.

P.s niet te veel op tweakers rondsurfen
Oud 05-09-2004, 23:02
M@rco
M@rco is offline
Ik surf echt niet alleen op Tweakers.net (kom daar zelfs nauwelijks, iig niet op het forum) maar het valt mij gewoon op dat ik veel meer slechte verhalen hoor over MSI dan over bijv. Asus. Tuurlijk zullen er ook zat mensen zijn bij wie hun MSI bordje perfect werkt (maar die klagen dan ook niet, dus dat lees je niet ).

Tijdje terug klaagde er ook iemand MSI aan vanwege het vermeend opzettelijk gebruiken van kwalitatief mindere (lees: goedkopere) onderdelen. Dat zijn toch dingen die je aan het denken zetten
Oud 05-09-2004, 23:05
Jolt
Jolt is offline
Ach zo heeft iedereen wat.

Maar asus is ook goed. ach ze zijn allemaal wel goed.

Btw, waarom wil ts, s939? Dual Channel geheugen?
Oud 06-09-2004, 00:34
pillbox tales
pillbox tales is offline
Citaat:
Jolt schreef op 06-09-2004 @ 00:05 :
Ach zo heeft iedereen wat.

Maar asus is ook goed. ach ze zijn allemaal wel goed.

Btw, waarom wil ts, s939? Dual Channel geheugen?
nou, dat dual ram alleen al, lijkt me al een van de pluspunten, lijkt me.
Oud 06-09-2004, 09:13
Jolt
Jolt is offline
Nou jah, Amd heeft niet zo een grote prestatie winst dan intel met Dual Channel geheugen, verschillende architecturen.

Maar is zeker wel sneller dan single channel.
Oud 06-09-2004, 09:48
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 05-09-2004 @ 23:14 :
Ja, maar om nou je mening daarop te baseren is wel een beetje nerdy. Iedereen heeft wel eens slechte verhalen over een bepaald merk gehoord, maar dat heeft elk merk wel eens gehad. Zo ben je bijvoorbeeld wel een ongelooflijk trieste stumper als je nu nog beweert dat je geen Hitachi-schijven moet kopen omdat IBM ooit de Deathstar heeft gemaakt. MSI heeft bij enkele types last gehad van 'lekkende' condensatoren, maar je kunt die borden prima kopen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 10:06
]{ing
]{ing is offline
Ik heb zowel MSI als Asus bordjes gehad. De msi plankjes zijn gewoon minder stabiel en kwalitatief slechter. De lekkende/slechte condensatoren is een bekende 'fout' van de fabrikant. Qua features loopt het merk ook nog steeds achter.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 11:53
Verwijderd
Wel, ik ben benieuwd. Heb hier een Epox KT266A-bordje draaien, nooit problemen mee gehad. Een andere PC bevat een MSI Intel 850Pro2-bordje, draait al meer dan twee jaar stabiel. En recent heb ik een PC gebouwd met een MSI K8N Neo Platinum-bordje. We zullen zien welke het eerst kapot gaat, dan meld ik het hier wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten