Nu een jaar geleden heb ik een hele erg leuke jongen leren kennen. We msnde altijd eerst alleen. Toen kreeg ik met een vriend van hem maar toen me ex het uitmaakt via email was hij diegene die me als eerst opving. We hadden altijd heel veel lol op msn. Toen we elkaar voor het eerst in het'echt'zagen was het erg gezellig. We hebben toen 2 avonden wat met elkaar gehad. We bleven smsen,msnen. Hij was altijd heel erg lief voor me. We hebben nou een paar keer wat met elkaar gehad. We hebben telkens nadat we wat met elkaar hadden gehad afgesproken dat we geen verkering wouden. Maar nu was hij een tijd geleden bij me (ik had hem een tijd niet gezien,gesproken) en hij was gelijk weer heel erg lief voor me. We hebben die avond gewoon gezellig gepraat en gelachen. We gingen savonds weer fanatiek smsen en was ontzettend lief. Hij zei dat hij van me houd. Maar als ik hem gewoon nou in het echt tegenkom zeg hij soms helemaal niks of alleen Hoi als hij met zijn vrienden is. Ik word hier ontzettend onzeker van. Want in smsjes is ie ontzettend lief maar als hij met zijn vrienden is doet hij soms of hij me niet kent. Ik heb het gevoel dat verliefd op hem begin te worden.
Wat bedoelt ie nou??? Hij is met vrienden zo raar..
please reacties
[Dit bericht is aangepast door Mutsjuh (01-02-2002).]