Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2004, 16:18
Verwijderd
Goedemiddag allemaal,

Sinds een nieuwe kabelaansluiting kan ik in Outlook Express geen mailtjes meer binnenhalen en verzenden. Ik krijg dan de volgende error:
mijn wachtwoord wordt gevraagd, maar als ik die intyp (en ik weet toch wel zeker dat ik die goed ingetypt heb, na tig keer) dan blijft ie erom vragen, totdat ik op annuleren klik en dan is mn wachtwoord geweigerd.
Voorheen, thuis, met ADSL van Tiscali achter een router, had ik daar nooit last van en nu, met kabel van Chello, op mn kamer, gaat het ineens niet meer (ik zit hier trouwens niet achter een router, momenteel nog gewoon rechtstreeks op de modem.)

Wie oh wie weet de oplossing? Ik namelijk niet meer...

Oh ja: winxp, en de beide emailaccounts zijn van resp. Tiscali en 12move en doen het allebei niet. Maar ik nam niet aan dat het daaraan kan liggen, dat Chello ze daarom weigert.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2004, 16:32
Verwijderd
Ik gok erop dat Tiscalli alleen pop3 toegang torlaat van gebruikers in het eigen netwerk, wat jij dus niet bent..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 16:40
Verwijderd
Ja, maar het is ook lang goedgegaan met het ADSL van tiscali... dus ik begrijp het niet...
En ook met een inbelverbinding die niet via tiscali ging - dus wat dat betreft moet het volgens mij niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 06-09-2004 @ 17:40 :
Ja, maar het is ook lang goedgegaan met het ADSL van tiscali... dus ik begrijp het niet...
En ook met een inbelverbinding die niet via tiscali ging - dus wat dat betreft moet het volgens mij niet kunnen.
Ja, maar je zit nu toch ook met Chello? Dus een ander netwerk..
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 16:45
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 06-09-2004 @ 17:41 :
Ja, maar je zit nu toch ook met Chello? Dus een ander netwerk..
Maar kun je met een pop3emailadres van tiscali, dat NIET toebehoort aan het ADSL abbo wat we thuis hebben, niet gebruikmaken van pop3 email op een ander netwerk?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten