Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2004, 20:23
JH
JH is offline
Goed het probleem is het volgende,
ik heb een Philips S4 170 monitor en ineens kreeg ik in mijn beeld rechts van het midden 2 brede, paarse, verticale strepen die ook een kleine vertekening geven in het beeld waar dus de strepen lopen. Verder ziet het scherm er normaal uit en functioneert het ook maar die paarse strepen erdoorheen is niks.

Ik heb de kabels al gecontroleerd, en de monitor op een andere computer aangesloten. Effect: nul. En ik heb al geprobeerd met instellings wijzigingen het kwijt te raken maar dat werkte ook niet.

Het is wel zo dat m'n monitor een half jaar op mijn oude computer heeft gezeten en sinds gisteren aan een nieuwe computer zit, die het verder goed doet. ik weet niet of het daar mee te maken heeft, maar het zou volgens mij toch ook wel kunnen.
mijn nieuwe videokaart is in ieder geval een GF 6800 128mb

Ofwel zit er iets fout in mijn instellingen of zoiets dergelijks of is die monitor afgeschreven en kan ik een beroep doen op mijn garantie?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2004, 21:12
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Weet je zeker dat je geen magnetische voorwerpen in de buurt van de monitor hebt liggen/staan? Bijvoorbeeld een voeding voor een printer of iets dergelijks?
Anders kun je beter proberen terug te vallen op je garantie, want dit kan natuurlijk niet goed zijn, waarschijnlijk is er iets mis met je monitor.
Oud 08-09-2004, 21:26
Jolt
Jolt is offline
Drivers opnieuw instaleren?
Oud 09-09-2004, 08:21
JH
JH is offline
kan het niet aan liggen, magnetische voorwerpen staan niet in de buurt en de drivers zijn een dag ervoor geinstalleerd.
zal dus wel bellen worden om nieuwe monitor te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 09:43
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
ja, terug nar de winkel !!
Oud 09-09-2004, 10:25
Verwijderd
Tsja. De standaardprocedure in zo'n geval is andere videokaart proberen, in andere omgeving proberen, degaussen, andere stroombron gebruiken, en als dat nog niet helpt gewoon contact opnemen met de leverancier.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 13:26
JH
JH is offline
ik heb al uitgeprobeerd wat ik kan, dus dat zal dan wel een nieuwe monitor worden
gewoon een bagger monitor als ie het na 8 maanden al begeeft.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 14:36
Verwijderd
Tsja, kan een exemplarische fout zijn. Ik heb ook genoeg verhalen gehoord van monitoren die DOA zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 15:58
JH
JH is offline
heb nu even rondgezocht en gezien dat dit type monitor wel vaker precies hetzelfde probleem als ik heb veroorzaakt. is dus wel redelijk duidelijk een productiefout. wordt dus heel simpel omruilen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten