Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmmm ja daar heb ik ook al zitten denken.. ik ben niet echt zon oorlog spel type, of dat je alleen maar monsters moet killen met de nieuwste wapens of zo ![]() maar iets meer diepgang dan mario mag dan ook wel weer , bv gta vind ik cool . Maar ben dan meer op zoek naar de spelcomputer die de meeste keus aan spellen heeft , en ik weet niet welke dat is .... geez vaag getypt dit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja dat dacht ik indd ook , dat de GC meer kids spelletjes had , kan er natuurlijk naast zitten. en over de Xbox en PS2 , veel van die spellen worden toch voor beide uitgegeven? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
arg ik heb je al gezegd dat ik niet zo'n nerd ben ! geez kom met een zinnig antwoord dude ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en hoezo denk je dat .. ? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oke das duidelijk , thnx ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
offtopic: dude stfu! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hehehe geinstein ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Koop een PS2, Soul Calibur 2 en Final Fantasy X erbij en je zit goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dude hoe kom je erbij dat ik simpele spelletjes moet spelen , misschien kan ik nu nog wel een mega game nerd worden of zo ..... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||||
Citaat:
Wanneer je een xbox laat ombouwen kan je véél meer dingen doen dan met de andere consoles (ook als je deze laat ombouwen). Citaat:
Je laat je xbox gewoon ff door iemand ombouwen en de rest regel je zelf via handleidingen die je op het net vind. Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-09-2004 om 20:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze krijgen alledrie releases die op alle consoles worden gezet (spellen als splinter cell, bijv. op alledrie de consoles.) Maar elke console heeft ook zo zijn eigen spellen. bijvoorbeeld: Xbox: Halo, Fable ps2: sGran Turismo, Tekken Gamecube: Mario, Zelda, Resident Evil Het is maar net waar jouw smaak ligt, om uit te kiezen welke console het beste jouw genre het beste weergeeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmmm dat moeten we ook niet hebben indd , maar dat online gamen boeid me eigenlijk toch niet echt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmmmm indd ja , thnx for the info ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan blijft Sony over, de graphics van de spellen zijn in de meeste gevallen subliem, de controller is o zo fijn, de spellen zijn er in brede getalen en een groot deel daarvan is magistraal, en je hebt hem in een mooie zilveren editie die geen lawaai maakt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Credit Card aanschaffen - welke? aap777 | 24 | 07-05-2005 19:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
welke shampoo is goed voor je haar bayirgul | 31 | 28-04-2004 13:15 | |
Software & Hardware |
Windows XP vs. 2000 & "welke videokaart?" Verwijderd | 36 | 12-11-2003 18:36 | |
Vrije tijd |
paardrijden: welke rijkleding is het best? miss kittie | 6 | 28-09-2003 16:03 | |
Games |
welke Golden Sun kopen? anoniemmanneke | 23 | 08-05-2003 17:30 |