| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
nee, zou ik ook niet durven
|
|
||
|
Citaat:
Hmjah ik zou na lang twijfelen ook niet gaan. Ligt er ook aan of het in de buurt is (want dan kan je echt maar heel eventjes blijven zonder dat het onbeleefd wordt, "ik wip even langs"). Terwijl ik weet dat als ik wel ga dat ik het wel naar me zin heb. Het is echt een drempel die je dan moet proberen over te stappen. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Het spijt me om het te zeggen hoor, maar ik heb echt een ongelovelijke hekel (nee, hekel is niet het goede woord: ik begrijp het gewoon niet goed. En mijn gevoel voor zo iemand neigt dan eerder naar het negatieve dan naar het positieve) aan mensen die nergens 'zonder hun wederhelft' heen durven... Net zoals mensen die niet eens een paar dagen vrijgezel kunnen zijn omdat ze dan zo alleen zijn en niet goed weten hoe het allemaal moet... Uiteindelijk moet je toch ook zelfstandig kunnen zijn meid. Die verjaardag was juist een goede gelegenheid om dat eens te oefenen.
Laatst gewijzigd op 14-09-2004 om 16:23. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij gaat het er gewoon om dat zij het raar vind om naar de verjaardag van een vriend van haar vriendje te gaan zonder hem. Zo goed kent ze die vriend niet dus waarom zou ze gaan als haar vriend niet gaat? Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ze zegt niet dat ze de hele dag alleen thuis zit als haar vriend niet meegaat omdat ze anders niet durft. Dan had dit topic namelijk op psychologie gehoord.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Vriendin van maat maakt avances naar mij Armoed | 46 | 07-02-2008 12:35 | |
| Lifestyle |
Je m03d3r lifestyle.. Verwijderd | 177 | 25-04-2006 17:10 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 16:57 | |
| De Kantine |
carnaval kersje-15-v | 108 | 25-10-2004 13:13 | |
| Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 17:23 | |