Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2004, 12:50
Verwijderd
Ik wou van de week wat porten forwarden, maar omdat ik de inlog gegevens niet had davcht ik men router maar te resetten (wat bij de vorige router wel goed ging). Bij deze router ging het dus fout, de juiste gegevens enzo stonden er nogwel in het enige wat ik zou moeten veranderen was me inlog, ik dus doen.. bij het testen deed ie alles goed, maar mijn comp had toch geen connectie met het internet... Dus ik zat een beetje door te kloten en heb dus in mijn domheid DHCP gedisabled waardoor ik nu niet meer op mijn router kom... iemand een idee hoe ik weer op mijn router zou kunnen komen?

het is een Efficient Networks 5400 op een XS4ALL buisniss dsl abbo

overigens heb ik daar alles al bekeken en het ip dat ze daar geven om erop te komen: 192.168.254.254 werkt niet en mijn internet ip,
80.127.223.225 werkt dus ookniet meer

samengevat dus: ik kom niet meer in de config van men router.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2004, 13:19
Enlightenment
Enlightenment is offline
Dan moet je het IP van je netwerkkaart in Windows even handmatig toewijzen. Zoals: IP: 192.168.0.40 met subnet 255.255.255.0. Als dat niet werkt, probeer je subnet 255.255.0.0. Als dat niet werkt kijk je in je boekje van de router op welk IP je router staat ingesteld, soms is dat 192.168.1.1, dan moet je b.v. 192.168.1.40 als IP nemen, en 255.255.255.0 als subnet mask.

Succes
Oud 13-09-2004, 16:54
Verwijderd
tnx, na een paar uur proberen ben ik er eindelijk uitgekomen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten