Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2004, 23:40
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Heb je wel eens een seksdate gehad? Bijvoorbeeld met iemand van internet, van een datingsite, of bijvoorbeeld via een advertentie?

Zoja; hoe ging dat in zijn werk, waar spraken jullie af en gingen jullie eerst nog iets anders doen als uit eten of naar de bios? Of doken jullie meteen het bed in?

Zonee; waarom niet?

Wat is je standpunt mbt seksdates? Ben je er tegen en vind je het raar of vind je het juist wel leuk en interessant?


Ik zal de vragen eerst zelf beantwoorden. Ik heb volgende week een (seks)date met een jongen die ik via een datingsite heb leren. Beide hebben we geen zin in een relatie of later nog met elkaar geconfronteerd te worden (hij woont in een andere stad dus die kans is klein). Dat nadeel heb je wel wanneer je iemand oppikt voor een one night stand in je eigen stad/uitgaansgebied.
Het is dus 'just for fun'.
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Oud 15-09-2004, 23:48
Verwijderd
Lijkt me wel überstoer, maar helaas heb ik tot nu toe alleen nog maar dates gehad waar ook eerst nog praten aan voorafging.
Oud 15-09-2004, 23:59
Verwijderd
Ik ben schijnbaar een gore slet dan, maar er is ooit een keer voorgekomen dat hij langskwam en het daar bijna direct op uitdraaide. Verder niet meer gezien en amper gesproken. Mijn keuze.
Het is een vuile made en zoog in de sex
En dit leest hij, lekker puh.
Oud 16-09-2004, 00:05
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 16-09-2004 @ 00:59 :
Ik ben schijnbaar een gore slet dan, maar er is ooit een keer voorgekomen dat hij langskwam en het daar bijna direct op uitdraaide. Verder niet meer gezien en amper gesproken. Mijn keuze.
Het is een vuile made en zoog in de sex
En dit leest hij, lekker puh.
Nja bij zo'n date is het natuurlijk wel de bedoeling dat ie weet hoe ie een meisje moet verwennen..
Gore slet lijkt mij niet echt een benaming voor iemand die aan seks-dates doet.
Oud 16-09-2004, 00:12
Verwijderd
Ach, wat is überhaupt een gore slet. Iemand die seksdates heeft is niet per se een slet.
Oud 16-09-2004, 00:15
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 16-09-2004 @ 01:12 :
Ach, wat is überhaupt een gore slet. Iemand die seksdates heeft is niet per se een slet.
Nee. Zo zie ik het ook niet, maar meeste mensen vellen een oordeel op basis van wat ze in eerste instantie horen/zien.
Ik ben totaal het type niet en vind 'de types' zeer on-zelflievend, maar heh. Een mening is een mening.
Ik doe het niet nog eens, was het in eerste instantie niet van plan ook. Zo ben ik niet.
Oud 16-09-2004, 00:19
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-09-2004 @ 01:12 :
Ach, wat is überhaupt een gore slet. Iemand die seksdates heeft is niet per se een slet.
Idd, wanneer je je gewoon beschaafd en discreet gedraagt, is er geen reden om slet genoemd te worden.

Wanneer je je door iedere ranzige boerenkinkel in de kroeg laat versieren kan ik me er nog wat bij voorstellen. Maar we dwalen af.
Citaat:
Sovreze schreef op 16-09-2004 @ 01:15 :
Nee. Zo zie ik het ook niet, maar meeste mensen vellen een oordeel op basis van wat ze in eerste instantie horen/zien.
Ik ben totaal het type niet en vind 'de types' zeer on-zelflievend, maar heh. Een mening is een mening.
Ik doe het niet nog eens, was het in eerste instantie niet van plan ook. Zo ben ik niet.
Bedoel je dat je mensen die wel aan seksdates doen on-zelflievend vindt? Hoezo dat? Ik ben toch juist heel lief voor mezelf dat ik mezelf wel de lusten en niet de lasten van een relatie gun?

Laatst gewijzigd op 16-09-2004 om 00:21.
Oud 16-09-2004, 00:22
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 16-09-2004 @ 01:15 :
Nee. Zo zie ik het ook niet, maar meeste mensen vellen een oordeel op basis van wat ze in eerste instantie horen/zien.
De meeste mensen zijn dom en kortzichtig.
Oud 16-09-2004, 00:32
Verwijderd
Citaat:
NemesisDivina schreef op 16-09-2004 @ 01:19 :
Bedoel je dat je mensen die wel aan seksdates doen on-zelflievend vindt? Hoezo dat? Ik ben toch juist heel lief voor mezelf dat ik mezelf wel de lusten en niet de lasten van een relatie gun?
De mensen die het goed regelen en duidelijke afspraken maken, zoals je boven al aangaf 'niet een zweterige trucker uit een bar rukken' is het toch
IK ben er alleen niet het type voor
Citaat:
nare man schreef op 16-09-2004 @ 01:22 :
De meeste mensen zijn dom en kortzichtig.
En daar is de maatschappij jammergenoeg op gebaseerd.
Oud 16-09-2004, 00:44
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Sexdate lijkt me wel leuk om 1 keer te doen, gewoon om het gedaan te hebben. Mijn bezwaar is dat je uiteraard niet de eerste date ben van desbetreffend persoon; ik hou niet zo heel erg van vaak gebruikte voorwerpen if you catch my drift
__________________
Bevecht vuur met vuur en je zal om niets meer dan het as vechten...
Oud 16-09-2004, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Hardstylesage schreef op 16-09-2004 @ 01:44 :
Sexdate lijkt me wel leuk om 1 keer te doen, gewoon om het gedaan te hebben. Mijn bezwaar is dat je uiteraard niet de eerste date ben van desbetreffend persoon; ik hou niet zo heel erg van vaak gebruikte voorwerpen if you catch my drift
Gezien een sexdate dan ook werkelijk en alleen om de sex gaat, is dat wel een pre ja. Of je moet beiden erg onervaren zijn...
Oud 16-09-2004, 07:49
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
iemand via internet leren kennen, alletwee heel erg nieusgierig... vooral sex en geen gezeur... we deden niet veel anders, meestal was het buiten...
__________________
ChIcHiNg!
Oud 16-09-2004, 08:36
Verwijderd
Nee, nooit gehad. Heb het nooit nodig gevonden. Ik heb dan ook al een vriend sinds altijd (bij wijze van spreken), en die is in zijn eentje interessant en afwisselend genoeg.
Ik denk op zich ook niet dat ik het zo heel gauw zou doen, ook niet als ik vrijgezel zou zijn; als iemand leuk is wil ik niet dat 't bij één keer blijft, en als iemand niet leuk is wil ik überhaupt geen seks met 'm, dus dan houdt het op. Maar ik ben er niet op tegen ofzo.
Oud 16-09-2004, 08:39
Verwijderd
oja, nooit gedaan, lijkt me wel kinky zoek je er nog een misschien
Oud 16-09-2004, 08:43
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
nooit echt specifiek een sex-date gehad. weleens een vriendje gehad waar ik alleen sex mee had en verder niets, maja, dat was toch onder het kopje "relatie"

sexdates zijn niets voor mij..ik moet er niet aan denken naar bed te gaan met een vreemde. Besides, als je sexdate ook nog een blind sexdate is, ben je natuurlijk helemaal mooi klaar als hij heel lelijk en vies blijkt te zijn.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 16-09-2004, 08:47
Caligula
Avatar van Caligula
Caligula is offline
Niet echt een sexdate, wel eens iemand die ik irl ook wel al kende (wel'ns mee gepraat) bezocht en meteen stevig gehopst

Maar ik hou meer van "spontane" sexsessies; gewoon iemand ontmoeten en binnen een half uur in bed liggen
Oud 16-09-2004, 09:39
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Sarah:Het hoeft natuurlijk niet bij een keer te blijven, als het bevalt.

DNMB: Brr een blind (sex)date lijkt mij ook niks! Maar wanneer het echt heel erg tegenvalt, zou ik er ook niks mee (kunnen) doen. Dan wordt je toch niet geil van hem.
Oud 16-09-2004, 10:00
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Hmm ik ben een keer naar mijn beste vriend gegaan met die bedoeling. Niet dat we dat afgesproken hadden maar we wisten beiden dat we sex zouden gaan hebben. En dat is ook alles dat we gedaan hebben. Het was ontzettend leuk, maar ik geef toch de voorkeur aan meer inhoud.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 16-09-2004, 12:19
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 16-09-2004 @ 11:00 :
Hmm ik ben een keer naar mijn beste vriend gegaan met die bedoeling. Niet dat we dat afgesproken hadden maar we wisten beiden dat we sex zouden gaan hebben.
Ja, en daar kwam in mijn geval dan toch een relatie van
Oud 16-09-2004, 13:20
bellleblaas
Avatar van bellleblaas
bellleblaas is offline
Dan weet je toch niet of iemand irl echt geil is
Oud 16-09-2004, 15:04
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Weleens een vorm van seksrelatie gehad met een jongen die ik kende. Dan spraken we weleens wat af, bijvoorbeeld om films te gaan kijken of kamer schilderen ofzo en dan draaide het daar gewoon op uit. Simpel zat, we hoefden er niet echt afspraken over te maken.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 16-09-2004, 15:07
Rick21
Rick21 is offline
NemesisDivina, hoe pakken jullie dit aan? Waar spreken jullie bijvoorbeeld af en waar gaan jullie het doen....?
Oud 16-09-2004, 16:15
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Je zet toch wel eerst een plaat van Satyricon op, ter kennismaking, eh ?
__________________
Lampaan.
Oud 16-09-2004, 16:41
Oakleaf
Avatar van Oakleaf
Oakleaf is offline
__________________
\o Proud member of the Pagan Front \o
Oud 16-09-2004, 16:52
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Citaat:
Rick21 schreef op 16-09-2004 @ 16:07 :
NemesisDivina, hoe pakken jullie dit aan? Waar spreken jullie bijvoorbeeld af en waar gaan jullie het doen....?
Gewoon afspreken in de stad, in cafeetjes zitten en kijken of het klikt, misschien naar bios, en naar mijn huis.

Egged; Satyricon lijkt me niet echt muziek om op te seksen..
Oud 16-09-2004, 17:05
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
NemesisDivina schreef op 16-09-2004 @ 17:52 :
Egged; Satyricon lijkt me niet echt muziek om op te seksen..
Ach, je hebt van die figuren.
__________________
Lampaan.
Oud 16-09-2004, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 16-09-2004 @ 00:59 :
Ik ben schijnbaar een gore slet dan, maar er is ooit een keer voorgekomen dat hij langskwam en het daar bijna direct op uitdraaide. Verder niet meer gezien en amper gesproken. Mijn keuze.
Het is een vuile made en zoog in de sex
En dit leest hij, lekker puh.
Oud 16-09-2004, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Irrrma schreef op 16-09-2004 @ 18:07 :
En dat was nog zachtjes uitgedrukt
Oud 16-09-2004, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Caligula schreef op 16-09-2004 @ 09:47 :
Niet echt een sexdate, wel eens iemand die ik irl ook wel al kende (wel'ns mee gepraat) bezocht en meteen stevig gehopst

Maar ik hou meer van "spontane" sexsessies; gewoon iemand ontmoeten en binnen een half uur in bed liggen
heh bah, lekker fris zo'n soa-kutje in je mond
Oud 16-09-2004, 18:53
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
uuh vorig jaar ben heb ik wel een soort van sexdate gehad...maar ik kende die jongen wel...het was de ex van een vriendin en ik had hem daarvoor 3x vaagjes gezien....verder hebben we elkaar op internet gesproken enzo....we vonden elkaar niet leuk...maar we hadden blijkbaar wel zin om met elkaar naar bed te gaan...we hebben 3x zo'n sex'date' gehad...ik vind het wel een leuk idee...als je allebei zin hebt is toch goed? alleen zou ik wel eerst die persoon (goed) willen leren kennen, via foon of internet, want je weet maar nooit...en het is toch wel leuk om te weten wat voorn vlees je in de kuip heb...
(ik heb achteraf wel n beetje spijt gehad, maar dat is weer n ander verhaal) maar over het algemeen is er niks op tegen...wie doe je er nou mee kwaad?!? gezellig toch?

owja op de vraag of je meteen het bed in dook of eerst wat leuks deed....de eerste keer hebben we samen een jointje gerookt en wat tv gekeken dus niet veel bijzonders...maar wel rustig opgebouwd zalk maar zeggen, maar de andere 2 keren was meteen het bed in
__________________
Broken......
Oud 16-09-2004, 21:50
Verwijderd
Citaat:
NemesisDivina schreef op 16-09-2004 @ 17:52 :
Egged; Satyricon lijkt me niet echt muziek om op te seksen..
Tuurlijk wel. Lekker raggen op het ritme.
Oud 16-09-2004, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 16-09-2004 @ 00:59 :
Ik ben schijnbaar een gore slet dan, maar er is ooit een keer voorgekomen dat hij langskwam en het daar bijna direct op uitdraaide. Verder niet meer gezien en amper gesproken. Mijn keuze.
Het is een vuile made en zoog in de sex
En dit leest hij, lekker puh.
Ik lach hier hardop
Oud 17-09-2004, 11:36
Rick21
Rick21 is offline
Blijft het bij jullie bij die ene date of 'zien' jullie elkaar nadat het goed bevallen is vaker?
Oud 17-09-2004, 12:44
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
ik denk niet dat ik dat zou kunnen. ik zou sowieso nooit het bed in duiken met iemand die ik nog nooit gezien heb, en daarom zou ik de persoon waarmee ik eventueel een sexdate zou hebben toch al net iets langer kennen, en ik denk dat het bij mij daarom dan bijna onvermijdelijk is dat ik toch wel meer ga voelen voor die persoon.

nee dus! doe ik niet aan, lijkt me niet slim.

edit: of ik moet heel erg dronken zijn of een hele vage bui hebben of zo. dan misschien wel.
__________________
■■ fuzzy logic
Oud 17-09-2004, 21:25
Verwijderd
Ik zou het niet doen omdat ik het niet zou durven. Nou ja, en omdat ik geen zin heb in seks met zomaar iemand. Dan komt het toch neer op wat Sarah zei - als hij echt heel leuk is, wil ik niet dat het bij één keer blijft, en als hij niet leuk is, wil ik er geen seks mee.

Maar goed, ik sta er niet negatief tegenover o.i.d. Als je je er allebei goed bij voelt, is er toch niets aan de hand?
Oud 19-09-2004, 15:43
Rick21
Rick21 is offline
Waar deden jullie het bij een sexdate? Gewoon thuis (als je alleen woont), hotel, buiten of ergens anders....?
Oud 19-09-2004, 15:58
Kadaver
Kadaver is offline
Ik vraag me af hoeveel pm berichten je onderhand hebt ontvangen na het plaatsen van deze post
Oud 19-09-2004, 19:59
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 19-09-2004 @ 16:58 :
Ik vraag me af hoeveel pm berichten je onderhand hebt ontvangen na het plaatsen van deze post
Hehe, al heel wat.

Rick21: Weten we nog niet, ligt er aan of het bevalt.
Oud 19-09-2004, 20:44
Grim Heerschap
Avatar van Grim Heerschap
Grim Heerschap is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-09-2004 @ 00:48 :
Lijkt me wel überstoer, maar helaas heb ik tot nu toe alleen nog maar dates gehad waar ook eerst nog praten aan voorafging.
En weer sluit ik me aan bij Nare man, omdat ik het niet beter kon zeggen, hulde!
Oud 19-09-2004, 23:55
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Nee, lijkt me nou echt niks, en eerlijk gezegt zou het ook een enorme afknapper zijn als eem meid het wel zou doen, ik zeg niet dat het een slet is, maar ik vind niet dat je zoiets zomaar doet. Misschien ben ik daar gewoon ouderwets in, maar ik vind dat soort dingen echt not done.
Oud 20-09-2004, 00:02
Daniël Chaos
Avatar van Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
weleens gehad, maar kende dat meisje wel al. zaten allebei op msn en hadden allebei zin in sex. ergens afgesproken, sex gehad, allebei weer netjes naar huis was wel cool...
__________________
TWISTED WRONGS & CROOKED RIGHTS
Oud 20-09-2004, 15:56
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Sexdates zijn echt not-done, zou het zelf niet doen denk ik. Je wilt iemand toch beter leren kennen?

Seks moet je pas doen als je die ander beter kent en zeker weet dat je hem/haar kan vertrouwen, stel je voor dat hij/zij een SOA heeft
Oud 20-09-2004, 16:14
Rec_It
Rec_It is offline
je zou het natuurlijk ook met condoom kunnen doen
Oud 20-09-2004, 16:19
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
Heb het nog nooit gehad, zou het eigenlijk dolgraag wel een keertje willen proberen, maar hoe...

ik bedoel, waar haal je 'de ander' vandaan bijv. ...

mzzl
Oud 20-09-2004, 16:30
waves
Avatar van waves
waves is offline
nooit sex gehad... dus ook geen sex date (op dit moment ook geen behoefte aan)... maar misschien ooit nog eens
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Oud 21-09-2004, 22:13
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Citaat:
Zjongen schreef op 20-09-2004 @ 17:19 :
Heb het nog nooit gehad, zou het eigenlijk dolgraag wel een keertje willen proberen, maar hoe...

ik bedoel, waar haal je 'de ander' vandaan bijv. ...

mzzl
Die zijn toch niet zo moeilijk te vinden op internet.
Oud 21-09-2004, 22:21
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
tja, zou het niet weten, nog nooit gedaan en nee, wil der niet voor gaan betalen
Oud 21-09-2004, 22:25
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Citaat:
Zjongen schreef op 21-09-2004 @ 23:21 :
tja, zou het niet weten, nog nooit gedaan en nee, wil der niet voor gaan betalen
Het gaat hier dan ook niet over hoerenlopen, maar over seks-dates..
Oud 22-09-2004, 07:54
Verwijderd
mijn lijkt het wel spannend, condoom en gaaaaaaaan
Oud 22-09-2004, 12:02
Emoboy
Avatar van Emoboy
Emoboy is offline
ik heb wel een seksrelatie gehad (of heeft dat er niets mee te maken?)
__________________
hoempapa
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Sexdate sites
Jack Londen
4 05-05-2013 22:03
De Kantine Hoesten is niet saaixy #1233
Verwijderd
500 07-12-2010 09:57
Seksualiteit trio
lleentje
6 30-01-2003 19:22
De Kantine Vind jij dat beroemdheden recht op privacy hebben?
Verwijderd
26 24-05-2002 03:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.