Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2004, 14:42
bamiPoep
bamiPoep is offline
ait check #2, wtf normaal verwoorden, moet je kijken wat voorn mooie interpuntcies enzo, of mag ik neit schelen? ach maajah;
na veel gezuig en geslijm mocht ik een extra tentamen maken zodat ik me P nog deze week kon halen.

en nu zit het zo: 25 goed = 5.5 en ik had 24 goed
maar nu is die fout niet mijn schuld (jah eh, het zal een keer mijn schuld zijn...) nou kijk, ik had ongeveer 6 dagen om te leren, de vragen kon ik per email stellen.

ik had 2x gemaild met vragen, 1e keer waren ze beantwoord, de 2e keer neit omdat hij daar zogenaamd geen tijd voor had.
ik mailde hem afgelopen mandag of dinsdag (of van het weekend, weet niet eens meer), terwijl ik dinsdag om 17 45 tentamen had. dus genoeg tijd om te beantwoorden.
en wat blijkt, 1 vraag op het tentamen was precies dezelfde als die ene die ik per mail heb gesteld en niet beantwoord kreeg
dus officiel heb ik gewoon een 5.5. want als hij die beantwoord had, had ik em nu gewoon goed gehad

en die *********** (me leraar dus...) beroept zich dus op het feit dat hij te laat was en dat ik ook eerder had kunnen mailen
dus wil hij me cijfer neit veranderen.
dit is toch neit eerlijk of wel, bedoel als ik 'gewoon' een onvoldoende had, ait respect. maar dit slaat toch nergens op en het is gewoon oneerlijk!

maarjah, kan ik hier nog beroep op aantekenen? (99% van het beroep op mijn school word neit gehonoreerd... )
en ik MOET voor 1okt iig naar adnere sschool! ( andere HBO opleiding gewoon, maar met me P kan ik in jaar 2 beginnen!)
wat kan ik nog meer doen, dit is oneerlijk! godverrrrrr

Laatst gewijzigd op 16-09-2004 om 20:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2004, 14:45
kakelkip
kakelkip is offline
Oud 16-09-2004, 14:55
Gothic
Gothic is offline
waarom heb je niet gezorgd dat je al die andere vragen goed had?
Oud 16-09-2004, 15:10
Verwijderd
Life's a bitch.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 15:13
Michel87
Michel87 is offline
Inderdaad, als je gewoon beter geleerd had, had het niet van die ene vraag afgehangen
Oud 16-09-2004, 15:20
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
ik vind 5.5 ook onvoldoende, dus mis je 2 vragen

en nee, je hebt geen schijn van kans, want wie kan met zekerheid zeggen dat je de vraag goed had als die docent terug had gemaild?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 15:38
Verwijderd
Misschien een rare stelling, maar je had kunnen L E R E N, zodat je het antwoord goed had kunnen hebben.

Laatst gewijzigd op 16-09-2004 om 18:00.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 15:52
Balance
Balance is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 16-09-2004 @ 15:42 :
ik mailde hem afgelopen mandag of dinsdag (of van het weekend, weet niet eens meer), terwijl ik dinsdag om 17 45 tentamen had. dus genoeg tijd om te beantwoorden.
Lol
Jij denkt dat een docent iedere dag snel z'n mailbox gaat inkijken om te kijken of er nog studenten zijn die vragen hebben over hun tentamen?
Een paar dagen je mail niet checken is echt niet zo raar hoor.
Oud 16-09-2004, 16:17
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-09-2004 @ 16:52 :
Lol
Jij denkt dat een docent iedere dag snel z'n mailbox gaat inkijken om te kijken of er nog studenten zijn die vragen hebben over hun tentamen?
Ja, heb je volledig gelijk in, bij ons doen docenten er soms wel 2 weken over .
Oud 16-09-2004, 16:24
Sithan
Sithan is offline
Met de schrijfstijl die je hier laat zien, had elke docent je een 1 moeten geven zelfs al waren het meerkeuze ...dit soort personen moet weggesaneerd worden uit het hoger onderwijs
Oud 16-09-2004, 16:28
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
tis maar een idee hoor, maar misschien had je zelf wel op tijd kunnen leren.... en als je een 5.4 haalt ipv een 5.5, ach ja, je snapt t kennelijk sowieso niet.... daarom zorgen sommige mensen ervoor dat ze gewoon achten en zo halen....
en daarvoor L E R E N

tis maar dat je t weet.... ait..... bamipoep.... maakt niet uit, het ligt aan jou....
Oud 16-09-2004, 17:07
The Ox
The Ox is offline
Citaat:
ait check #2, wtf normaal verwoorden, moet je kijken wat voorn mooie interpuntcies enzo, of mag ik neit schelen?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 19:06
kakelkip
kakelkip is offline
Citaat:
The Ox schreef op 16-09-2004 @ 18:07 :
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=956236
Oud 16-09-2004, 20:28
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
ait check #2, wtf normaal verwoorden, moet je kijken wat voorn mooie interpuntcies enzo, of mag ik neit schelen? ach maajah;
Nee je mag niet schelden, en wat normaler, meer leesbaarder nederlands zou ook fijn zijn

Dit heeft iig al een topic titel waarvan ik kan lezen wat er staat
Oud 17-09-2004, 20:19
Snuitermans
Snuitermans is offline
Als, als, als. Had de rest dan goed gedaan.
Oud 17-09-2004, 20:38
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Hartelijk dank voor het opleuken van School & Studie.
Oud 17-09-2004, 22:05
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
opleuken?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 07:24
Qamra
Qamra is offline
Volgens mij heb jij niet helemaal een HBO-instelling gekregen dit jaar.
Oud 18-09-2004, 15:08
Saycheese
Saycheese is offline
Is het niet in je opgekomen dat je leraar die vraag expres niet beantwoord heeft, juist omdat er exact zo'n vraag in het tentamen zat?
Oud 19-09-2004, 00:03
bamiPoep
bamiPoep is offline
jezus eh, maar heb ff geen zin/tijd om op dat 'beter leren'crap in te gaan. komt wel andere keer....

maajah bedoelde zeg maar eignelijk vooral om:
Citaat:
ik had 2x gemaild met vragen, 1e keer waren ze beantwoord, de 2e keer neit omdat hij daar zogenaamd geen tijd voor had.
de rest van de tekst was versiering enzo

Citaat:
Balance schreef op 16-09-2004 @ 16:52 :
Lol
kijk dit is nou het kutte, toen ik me bij zn kamer moest melden zei hij dus dat ie me mail had maar nog neit had beantwoord (zogenaamd geen tijd ofzo...) en of ik die vragen nog uit me hoofd wist. (stomme flikker ook, hoort toch bij zn werk...)

maar bedoel, tis toch niet helemaal eerlijk enzo. je mag toch vragen hebben als je aan het leren bent? en dan verwacht je toch dat je leraar ze beantoord...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 09:09
Apomes
Apomes is offline
Omg jij typt echt wel slecht he .
Leer er mee leven zou ik zeggen, dat gebeurd nu eenmaal in het leven.
Oud 19-09-2004, 09:16
HereIAm
HereIAm is offline
Citaat:
de 2e keer neit omdat hij daar zogenaamd geen tijd voor had.
Kijk, docenten hebben náást school ook nog een leven. Bij sommige gevallen is dat moeilijk voor te stellen, maar neem maar van mij aan dat dat echt zo is. De beste man is niet verplicht om elk uur zijn mail te checken of er nog een student is met vragen over de tentamenstof. Kom op zeg, hoe lang weet je al dat je die stof moet bestuderen? Officieel heb jij dus gewoon een onvoldoende, en dat is gewoon jouw schuld !
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Young Grow Old schreef op 16-09-2004 @ 16:20 :
en nee, je hebt geen schijn van kans, want wie kan met zekerheid zeggen dat je de vraag goed had als die docent terug had gemaild?
idd.. de rest had je ook kunnen leren en ook fout, wie zegt dan dat je dit goed gehad zou hebben?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 15:50
Verwijderd
Ja, het is een grote gemene slechte nare oneerlijke wereld vol met mensen die tegen proberen te werken. En jij, het lieve engeltje, doet natuurlijk je best om alles zo goed mogelijk op rolletjes te laten verlopen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 16:15
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
wat zielig voor je !

(dat je denkt dat het niet aan jezelf ligt...)

(en leer alsjeblieft normaal, beschaafd nederlands danwel normaal typen - het is zo slecht dat ik me afvraag hoe jij ooit op welke school dan ook toegelaten bent. is het nederlandse onderwijs echt zo diep gezakt... nee toch ?....)
Oud 19-09-2004, 18:50
Global
Global is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 19-09-2004 @ 17:15 :
wat zielig voor je !

(dat je denkt dat het niet aan jezelf ligt...)

(en leer alsjeblieft normaal, beschaafd nederlands danwel normaal typen - het is zo slecht dat ik me afvraag hoe jij ooit op welke school dan ook toegelaten bent. is het nederlandse onderwijs echt zo diep gezakt... nee toch ?....)
en voor elke opleiding moet je heel goed kunnen typen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 19:17
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
ait, ik denk dat die docent niet zoveel te verwijten valt, ait.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2004, 22:40
autodropje
autodropje is offline
als je een fatsoenlijk antwoord wil is het misschien handig als je zelf eens begint met normaal typen.
Oud 20-09-2004, 00:19
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 19-09-2004 @ 15:53 :
idd.. de rest had je ook kunnen leren en ook fout, wie zegt dan dat je dit goed gehad zou hebben?
jah maar dan zou ik er neit zo over zeiken enzo
Oud 20-09-2004, 00:20
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
HereIAm schreef op 19-09-2004 @ 10:16 :
Kijk, docenten hebben náást school ook nog een leven. Bij sommige gevallen is dat moeilijk voor te stellen, maar neem maar van mij aan dat dat echt zo is. De beste man is niet verplicht om elk uur zijn mail te checken of er nog een student is met vragen over de tentamenstof. Kom op zeg, hoe lang weet je al dat je die stof moet bestuderen? Officieel heb jij dus gewoon een onvoldoende, en dat is gewoon jouw schuld !
ik had precies 5 dagen...
Oud 20-09-2004, 00:23
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Lafjuh schreef op 19-09-2004 @ 16:50 :
Ja, het is een grote gemene slechte nare oneerlijke wereld vol met mensen die tegen proberen te werken. En jij, het lieve engeltje, doet natuurlijk je best om alles zo goed mogelijk op rolletjes te laten verlopen.
jah ik wel
Oud 20-09-2004, 00:28
bamiPoep
bamiPoep is offline
jezus man, wat doet iedereen moeilijk over me typegedrag ey
tis toch gewoon leesbaar enzo
Oud 20-09-2004, 20:22
Philemon
Philemon is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 20-09-2004 @ 01:28 :
jezus man, wat doet iedereen moeilijk over me typegedrag ey
tis toch gewoon leesbaar enzo
Nou wat denk je zelf? De modale bezoeker van dit forum heeft toch wel een iets bredere nederlandse talenkennis dan dat jij hier tentoonstelt.. Maar om het ff op jou manier te doen:

Ait..wtf..je mot gewoon lere SPELLE!!!
Oud 21-09-2004, 14:20
Bisonkit
Bisonkit is offline
Oud 21-09-2004, 14:47
Bottler
Bottler is offline
tering wat doet iedereen hier triest. wel balle forum school & studie, maar wilde toch ff rondkijken. Ik vind wel dat die leraar zowieso voordat zijn leerlingen een tentamen gaan maken even de zaak af kan ronden en alle vragen beantwoorden die hij nog heeft. En hij had ook wel een uitzondering daar dan voor kunnen maken en vooral als het zon groot effect heeft. Maar denk niet dat je er zoveel aan kan doen als die gast zon debiel is.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 15:55
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Bottler schreef op 21-09-2004 @ 15:47 :
tering wat doet iedereen hier triest. wel balle forum school & studie, maar wilde toch ff rondkijken.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 23:50
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Bottler schreef op 21-09-2004 @ 15:47 :
tering wat doet iedereen hier triest. wel balle forum school & studie, maar wilde toch ff rondkijken. Ik vind wel dat die leraar zowieso voordat zijn leerlingen een tentamen gaan maken even de zaak af kan ronden en alle vragen beantwoorden die hij nog heeft. En hij had ook wel een uitzondering daar dan voor kunnen maken en vooral als het zon groot effect heeft. Maar denk niet dat je er zoveel aan kan doen als die gast zon debiel is.
juist, eindelijk iemand die het snapt
Oud 21-09-2004, 23:51
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 21-09-2004 @ 16:55 :
[afbeelding]
wat kom je spammen...
Reageren

Regels voor berichten