Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jij denkt dat een docent iedere dag snel z'n mailbox gaat inkijken om te kijken of er nog studenten zijn die vragen hebben over hun tentamen? Een paar dagen je mail niet checken is echt niet zo raar hoor.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dit heeft iig al een topic titel waarvan ik kan lezen wat er staat ![]()
|||
jezus eh, maar heb ff geen zin/tijd om op dat 'beter leren'crap in te gaan. komt wel andere keer....
maajah bedoelde zeg maar eignelijk vooral om: Citaat:
Citaat:
maar bedoel, tis toch niet helemaal eerlijk enzo. je mag toch vragen hebben als je aan het leren bent? en dan verwacht je toch dat je leraar ze beantoord... ____________________________________ neit zeiken over me typeshit, als je 12304940 hits per minuut heb zit er wel eens een foutje tussen. en ik typ3 ni3t z0, dus leer er mee leven
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
wat zielig voor je !
(dat je denkt dat het niet aan jezelf ligt...) (en leer alsjeblieft normaal, beschaafd nederlands danwel normaal typen - het is zo slecht dat ik me afvraag hoe jij ooit op welke school dan ook toegelaten bent. is het nederlandse onderwijs echt zo diep gezakt... nee toch ?....)
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ait..wtf..je mot gewoon lere SPELLE!!! ![]()
|
![]() |
tering wat doet iedereen hier triest. wel balle forum school & studie, maar wilde toch ff rondkijken. Ik vind wel dat die leraar zowieso voordat zijn leerlingen een tentamen gaan maken even de zaak af kan ronden en alle vragen beantwoorden die hij nog heeft. En hij had ook wel een uitzondering daar dan voor kunnen maken en vooral als het zon groot effect heeft. Maar denk niet dat je er zoveel aan kan doen als die gast zon debiel is.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Terugkoppelen n.a.v. inventarisatie issues Simon | 106 | 15-01-2013 09:45 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #976a, deel 1.02, subsectie alfa, paragraaf I-B (65.277.42G) Verwijderd | 500 | 02-05-2010 11:14 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic nummer honderdenvijftig! Roosje | 500 | 28-10-2009 17:20 | |
Algemene schoolzaken |
kut, ben genakts swa bamiPoep | 1 | 16-09-2004 14:17 |