Wow kheb jullie film gezien, en kheb het volgende te zeggen.
De pluspunten van de film zijn de special effects. Wow echt gaaf, ziet er vet stoer uit. De montage is ook leuk gedaan. En de kostuums enzo zien er ook cool uit. watk slecht vond van de film waren als eerst de vechtscenes. Zelf maak ik ook films, en ik kan ze ook nog niet goed choreograferen. Maar na oefenen zullen we het onder de knie krijgen

Maar bij jullie was het echt extreem slecht. Geen kracht, zelfde moves, en het was zoo fake gewoon. iK en mijn mede acteurs hebben wel de vechtsport 'skills' om dat zo te zeggen. En ik denk datk wel degelijk, de moves kan laten zien, wat menig amerikaans vechtsport acteur laat zien. Maar jullie hebben volgens mij qua vechtsport ervaring helemaal niets. Als je een vechtfilm maakt, zorg dan op zn minst dat jullie kunnen vechten, maak anders geen vecht film. Een schietfilm alleen was ook cool geweest. Want ik ben bang dat het met dat vechten niets word. Het geluid was slecht en onverstaanbaar (dat probleem hebk ook hoor, maar bij mn volgende film doen we een microfoon aan me stok ofzo

). Hierdoor volgde ik he tverhaal niet goed. Tis ook jammer dat deze film een onderdeel moet zijn van de matrix films. Net alsof er niet genoeg varianten en sequels van deze kut film gemaakt zijn. Kzou zeggen gebruik je fantasie en verzin zelf een film. Met de special effects, zouden jullie echt een coole film kunnen maken. Maar aub geeen vechtscenes. Deed echt pijn aan me ogen. Voorderest wensk jullie veel succes, en ben er van overtuigd dat de volgende film wel cool word