Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2004, 00:23
bblommaert
bblommaert is offline
Als je wil zien dat ook belgen een goeie amateursfilm kunnen maken ga dan naar http://www.cesam.be om ons Matrix filmpje te bekijken!

Vergeet ook zeker en vast het gastenboek niet te tekenen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2004, 00:44
Outlaw
Outlaw is offline
ik ga hem nu niet meer helemaal kijken. zo te zien is het geniale engels alleen al een reden om hem te kijken
Oud 17-09-2004, 01:35
combat95
combat95 is offline
LOL

vette vechtscenes
Oud 17-09-2004, 10:31
Apomes
Apomes is offline
De special effects zijn mooi gedaan!
De vecht scenes zijn slecht, als je vecht sta je niet zoals een plank.
De dialogen zijn niet erg realistisch
Maar vooral de vader van Neo mag DRINGEND eens engelse uitspraak lessen volgen hoor .
en één van de agents loopt alsof hij een ei in zijn broek heeft .

Maar het blijft leuk gedaan!
Oud 17-09-2004, 10:53
aniki
aniki is offline
LOL!
De engels is geweldig.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 11:19
Verwijderd
Gave special effects

Vechtscenes zijn erg slecht; te statisch, er zit geen kracht in de vuistslagen, er komen geen flying kicks in voor (waarom zou je dan steeds zo'n aanloop nemen) en de 'verwondingen' zijn slecht geacteerd.

De Engelse uitspraak is soms hilarisch en helaas soms ook onverstaanbaar vanwege de kwaliteit.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 12:05
Doodle!
Doodle! is offline
Whaha dat engels toffe special effects though..maar de vechtscenes zijn écht niks.
Oud 17-09-2004, 13:11
BCR
BCR is offline

Acteerwerk is erg slecht, maar wel leuk Leuk verzonnen, goed gemaakt. Maar vooral de muziek is nice.

En wie ben jij?
Oud 17-09-2004, 15:06
Winner
Winner is offline
Indrukwekkend .

Nee hoor wel leuk gedaan.
Oud 17-09-2004, 16:05
Verwijderd
oehhhhh, een collega

kdownload hem meteen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 16:29
rubenrtv
rubenrtv is offline
het engels was te slecht, ik heb opgegeven
Oud 17-09-2004, 16:48
Verwijderd
Wow kheb jullie film gezien, en kheb het volgende te zeggen.
De pluspunten van de film zijn de special effects. Wow echt gaaf, ziet er vet stoer uit. De montage is ook leuk gedaan. En de kostuums enzo zien er ook cool uit. watk slecht vond van de film waren als eerst de vechtscenes. Zelf maak ik ook films, en ik kan ze ook nog niet goed choreograferen. Maar na oefenen zullen we het onder de knie krijgen Maar bij jullie was het echt extreem slecht. Geen kracht, zelfde moves, en het was zoo fake gewoon. iK en mijn mede acteurs hebben wel de vechtsport 'skills' om dat zo te zeggen. En ik denk datk wel degelijk, de moves kan laten zien, wat menig amerikaans vechtsport acteur laat zien. Maar jullie hebben volgens mij qua vechtsport ervaring helemaal niets. Als je een vechtfilm maakt, zorg dan op zn minst dat jullie kunnen vechten, maak anders geen vecht film. Een schietfilm alleen was ook cool geweest. Want ik ben bang dat het met dat vechten niets word. Het geluid was slecht en onverstaanbaar (dat probleem hebk ook hoor, maar bij mn volgende film doen we een microfoon aan me stok ofzo ). Hierdoor volgde ik he tverhaal niet goed. Tis ook jammer dat deze film een onderdeel moet zijn van de matrix films. Net alsof er niet genoeg varianten en sequels van deze kut film gemaakt zijn. Kzou zeggen gebruik je fantasie en verzin zelf een film. Met de special effects, zouden jullie echt een coole film kunnen maken. Maar aub geeen vechtscenes. Deed echt pijn aan me ogen. Voorderest wensk jullie veel succes, en ben er van overtuigd dat de volgende film wel cool word
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 18:14
Miles
Miles is offline
Briljant!
Reageren

Regels voor berichten