|
|
Bekijk resultaten poll: Gaysex... | |||
Ja, ik raak wel opgewonden van 2 mooie mannen die met elkaar aan de slag gaan. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
21 | 15.00% |
Echt opgewonden wordt ik er niet van maar het heeft wel iets sensueels. |
24 | 17.14% |
Nee, ik zie daar de lol niet van in. |
45 | 32.14% |
Ik ben een jongen en ik baal ervan dat mij niks wordt gevraagd. |
50 | 35.71% |
Aantal stemmers: 140. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De meeste hetero mannen zijn alleen zó bang om ook maar een beetje homofiel over te komen, om zichzelf in een eventueel zwakkere rol te plaatsen, dat ze het idee niet eens kunnen verdragen. Maar er zullen er allicht wat zijn die het wél durven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alhoewel ik het met bertbart z'n stelling eens ben: als je door zoiets enigszins opgewonden kan raken/raakt, dan ben je sowieso niet 100% hetero (als dat soort mensen al bestaan).
Laatst gewijzigd op 19-09-2004 om 23:35. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik kan het soms best 'mooi' vinden, op een niet opwindende manier
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik neem aan dat je jezelf ook niet waanzinnig aantrekkelijk vindt. Toch vind je aftrekken waarschijnlijk helemaal niet onplezierig. Waarom niet? Omdat je niet vies van jezelf bent. Omdat het gevóel lekker is, niet het idee dat je nou aan je eigen lul zit te rukken. Stel je dan eens een man voor. Gewoon een man. Je vindt hem niet aantrekkelijk, maar hij is schoon en jong en weet precies wat er lekker voelt. Stel je nou eens voor dat het zijn hand is die jou aftrekt. Een vreemd idee, zeker, maar het pure gevoel van een hand om je lul is toch werkelijk niet smeriger dan de hand van een meisje of je eigen hand. Het gaat me er niet om of je de ménsen al dan niet aantrekkelijk vindt, of je graag door iemand van je eigen geslacht aangeraakt wil worden, zelf met zo'n ding wil spelen. Het gaat me erom dat je, als je zo'n filmpje ziet, je je voor kunt voorstellen hoe een mond om je lul voelt en opgewonden kunt raken van dat idee. En ik kan me niet voorstellen dat geen enkele man dat kan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|