Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Soron schreef op 19-09-2004 @ 17:50 :
[B]Hallo luitjes.... Voor mijn opleiding Communication and Multimedia Design moet ik met een groep een website ontwikkelen voor een reisbureau (Borgeld). Voor dit project moeten wij echter wat een en ander afweten van onze doelgroep. We hebben daarom een enquete samengesteld om een paar dingen te weten te komen wat erg nuttig voor ons kan zijn. Dit zijn oa een aantal vragen over vakanties en reizen. Zouden jullie een paar min (3 ofzo) willen opofferen om deze enquete voor mij in te vullen? Ik zou dat erg waarderen en het zou ons verder helpen met onze opdracht. Ik dank jullie alvast voor de moeite. ![]() Omdat dit erg mooi aansluit op dit wisselforum, plaats ik hem dus even hier. ![]() ------------------------------------------------------------------------------------ 1: Wat is uw geslacht? B: Vrouw 2: Wat is uw leeftijd? A: 15-20 3: Wat is uw internetverbinding? D: Kabel 4: Welke kleur spreekt u het meeste aan? C: Blauw 5: Wat leest u het liefst? B: Tijdschriften 6: Wat doet u tijdens een commercial-break? A: Weg-zappen naar een andere zender C: Naar de wc 7: In welk seizoen gaat u het liefst op vakantie? A: Lente B: Zomer 8: Waar gaat u het liefst heen op vakantie? B: Middellandse Zee 9: Wat vind u het meest belangrijk tijdens uw vakantie? A: Zon, zee & strand 10: Hoeveel geeft u gemiddeld uit aan een reis (alleen de reis)? B: € 200 - € 400 C: € 400 - € 600 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|