Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2004, 18:10
Domi|Long
Domi|Long is offline

Europarty is een nieuw concept van goedkoop megafeesten. Het principe bestaat eruit dat via deze site op een zo kort mogelijke tijdspanne juist geteld 1500 mensen zich inschrijven en dat dan pas de party lokatie en datum bekend gemaakt worden. 1500 clubbers hebben bij hun inschrijving gekozen voor hun favoriete club of discotheek. Dit kan je volgen via de statistieken op de hoofdpagina alsook de individuele inschrijvingslijsten. De club met de meeste voorkeurstemmen krijgt als eerste de vraag van europarty.be om deze 1500 clubbers gratis te ontvangen de eerst komende zaterdagavond vanaf dat deze limiet bereikt is. Als deze club of discotheek weigert om op deze aanbieding in te gaan dan wordt de tweede club in de voorkeurslijst gevraagd, etc…. Van zodra de keuze gevallen is, smst en emailt een centrale iedereen met de hot party place (wel steeds voor vrijdag 22h00) en zijn al deze namen op de free guestlist ingeschreven van deze club. De grote voordelen van de europarty-clubber zijn dat we op deze manier iedereen een gegarandeerd mega feest beloven (2500 tot 4000 personen), gratis inkom, enkel 2 euro registratiekosten (bij je registratie vragen ze een SMS berichtje te sturen) en dat we op deze unieke manier veel nieuwe party vrienden kunnen ontdekken. Het europarty forum met fotogalarij zal spoedig ook online komen. Let go europarty… Just SIGN IN !!! Op de site staan nog meer dingen over wat de bedoeling is. En als je niet kan feesten voor om het even welke reden dan ben je je 2 euro niet kwijd dan kom je gewoon op de volgende lijst te staan voor de volgende party !!!
Surf http://www.europarty.be
Advertentie
Oud 20-09-2004, 18:52
Verwijderd
wel een goed idee, alleen ik hou niet zo van disco/club
Oud 20-09-2004, 18:54
Blenderhead
Blenderhead is offline
of gewoon nooit wat betalen in je café en voor die 2 pleuro een extra biertje drinken...
Oud 20-09-2004, 20:02
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Domi|Long schreef op 20-09-2004 @ 19:10 :
[afbeelding]
Let go europarty…
tot ik dit las vond ik het nog wel een redelijk idee...
Oud 21-09-2004, 12:57
gregster
gregster is offline
jihieeeeeeee, tof concept
ik schrijf me zeker in!!
Oud 21-09-2004, 18:37
Verwijderd
Ik snap er geen zak van, wat krijg je nou voor de 2 euro?
Oud 22-09-2004, 19:19
CC NU
CC NU is offline
Je schrijft je in voor de 2 euro en in de plaats krijg je de gratis ingang bij de discotheek die eruit gekozen wordt door 1500 mensen waaronder jijzelf. Het voordeel zou moeten zijn dat er veel ambiance is omdat er gegarandeerd veel volk zal zijn!

Zo begrijp ik het toch en als er echt veel mensen aan meedoen dan is dit een leuk sociaal concept!
Advertentie

Regels voor berichten