![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik vind het wel mooi, eerlijk gezegd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het er trouwens maar akelig uitzien. Daarbij lijkt het me bijzonder irritant, maar ja, lenzen wennen ook dus, dat zal ook wel lukken. Die adertjes zien er trouwens niet zo overdreven uit hoor. ALs ik iets onder mijn lens heb gehad dat heeft geïrriteerd, ziet het er veel erger uit, dus volgens mij valt dat redelijk mee. Adertjes zijn wel eens vaker gewoon goed te zien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan heb je verkeerd gekeken want ze doen het dus wél onder verdoving!! en voor degene die zich drukmaken over ontstekingen.. daar zijn ze onderzoek naar aan het doen (bij de 7 proefpersonen die een halfjaar lnag worden gevolgd) en tot nu toe zijn er nog geen infecties/ontstekingen ontstaan, en ze verw88 dat dat ook niet zal gebeuren... ik hebtrouwens ook gezegd dat ik het oogjuweel alleen wil als de test allemaal positief zijn... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Artsen waarschuwen voor hip oogjuweel
Bron: Het Laatste Nieuws 17 april 2004 BRUSSEL Voor wie niet genoeg heeft aan een piercing of tatoeage is er nu ook het oogjuweel. Een piepklein sieraadje dat in de conjunctiva, het buitenste slijmvlies van het oog, wordt ingebracht. De Nederlandse uitvinding, die al zeven Nederlanders kon verleiden, is volgens Belgische oogartsen echter niet zonder gevaar. Een stormloop verwachten ook de initiatiefnemers blijkbaar niet meteen: bij het Nederlands Instituut voor Innovatieve Oogheelkundige Chirurgie in Rotterdam bleef de telefoon gisteren de hele dag onbeantwoord. Goedkoop is het oogjuweel alvast niet, zo leert de website van de firma. De plaatsing van het juweel kost tot 1.000 euro: "Dit gebeurt alleen door een erkende oogarts. Het juweel wordt onder plaatselijke verdoving in de conjunctiva ingebracht, op een plaats die niet hindert." De Belgische Vereniging van Oogheelkundigen maakt zich zorgen: "Die dingen zullen ook in België opduiken, en wij vinden ze gevaarlijk", aldus secretaris-generaal Emiel Van Langenhove. "Elke opening van de conjunctiva kan leiden tot infecties. In het slechtste geval tot blindheid. En zelfs als er niks foutloopt, blijf je het oogjuweel altijd voelen." bron |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het bestaat nog niet zo lang.. het is in nederland uitgevonden en er lopen pas 7 mensen in nederland mee rond, waarbij ze onderzoekjes doen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|