Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ps. boris is gaaf! ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Maar met mijn vriend is niks mis, ik bedoel het is toch vreselijk lief van hem dat hij wil betalen en dat waardeer ik ook enorm... alleen heb ik het niet zo getroffen met mijn schoonouders... Ze gaan ook nog eens naar zwitserland (duurste wintersportland is mij verteld)
||
Citaat:
Maar wat bedoel je met niet 'normaal' dat hij het betaald. ergens vind ik het ook niet normaal maar ik kan nou niet eg zeggen wat...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik zou meegaan en het in termijnen terugbetalen. Maar kun je voor dat geld niet gewoon lekker samen met je vriend op vakantie gaan? Aan de andere kant wil je vriend misschien juist graag samen met z'n ouders.. naja dat mag natuurlijk ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zwitserland is wel sjiek btw ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het trouwens wel apart dat je vriend dan wel gratis met jou mee op vakantie mocht, maar jij niet met hem... Kun je niet de helft van het geld bij elkaar krijgen, en dan laat je de andere helft door hem voorschieten? Succes! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zie ik het probleem ook niet zo. Je vriend wil het voor je betalen, wat je dan altijd kan doen is het hele bedrag of een deel ervan naderhand terugstorten op zijn rekening. Zo hoef je je niet schuldig te voelen én heb je een leuke vakantie. |
Advertentie |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() neemt verder niet weg dat het wel jammer is |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou het niet prettig vinden als mijn vriendje alles zou betalen voor mij, eigenlijk ook niet als ik het hem dan later terug zou betalen. Maar ja ik ben daar dan ook wel heel erg vreemd in, ik vind dat soort dingen gewoon niet relax. Maar... na 2.5 jaar, natuurlijk kan je het hem wel laten voorschieten, als jullie daar goede afspraken etc over maken, waarom niet. Maarje moet dan natuurlijk wel zin hebben om met ze op vakantie mee te gaan he ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Minderjarig en toch annuleringskosten vakantie betalen? nuclearwarfare | 29 | 20-07-2011 20:23 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 153 darkfairy | 499 | 24-02-2010 15:17 | |
Werk, Geld & Recht |
toestemming voor vakantie? cuneo | 20 | 30-04-2009 17:45 | |
Werk, Geld & Recht |
Werkgever studie betalen Acres | 10 | 07-07-2006 21:18 | |
De Kantine |
Wat zouden jullie doen..? cin-D | 46 | 27-06-2003 10:31 | |
Lifestyle |
Waar geven jullie maandelijks je inkomen aan uit? (Enquete) Feilsiyeve | 92 | 05-04-2003 15:00 |