|
|
Bekijk resultaten poll: Junks moeten geëlimineerd worden | |||
Ja, meteen doen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 25.00% |
Ja, maar alleen als ze niet kunnen afkicken |
0 | 0% |
Nee, ik ben pro-junk namelijk |
3 | 75.00% |
Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan moet je ook alle gehandicapten + langdurig zieken + gevangenen elimineren laten we vooral de problemen negeren lijkt dat
||
Citaat:
||
Citaat:
Voor de ergste criminelen bestaat er zoiets als de doodstraf (graag weer toepassen) En langdurig zieken zijn anders dan gevangenen of junks. Als je ziek bent dan heb je zelf niets fouts gedaan, wanneer je drugs gebruikt is dat je eigen schuld, en dat een crimineel lastig is voor anderen dat spreekt voor zich. Tja, gehandicapten, dat is een lastig vraagstuk. Niemand wil een gehandicapt kind natuurlijk, dat moeten we in de toekomst ook voorkomen door voortijdig vast te stellen ofdat een kind gehandicapt zal zijn om zo de ouders de keuze te kunnen laten maken om het weg te laten halen of juist niet. Laatst gewijzigd op 23-09-2004 om 16:01. |
![]() |
||
Citaat:
mensen kijken altijd zo neer op junks maar ik denk dat junks daar ook niet altijd voor gekozen hebben. Het is vaak een samenloop van omstandigheden. Er zijn vaak nare dingen in hun leven gebeurd waardoor ze áls ze in aanraking met drugs komen makkelijk verslaafd raken en er dus heel moeilijk weer vanaf komen. IK denk dat op die manier iedereen verslaafd kan raken. Als je net iets kuts meegemaakt hebt en in een diep dal zit en op dat moment word je drugs aangeboden, onder het mom dat je je daardoor veel beter gaat voelen, weinig mensen zullen op zo'n moment sterk genoeg zijn om nee te zeggen.
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|