Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2004, 16:01
Tammie Frotje
Tammie Frotje is offline
''Sexomania", Sex While Asleep

WASHINGTON: A new phenomenon called "sexomania", a condition in which people who are asleep proceed to initiate sex with their bed partner, is intriguing the inhabitants of the world of sex.

In the study, the results of which are published in the Canadian Journal of Psychiatry, Canadian researchers have found out that while many people fall asleep after sex, there are some that sleep during sex. Three researchers from the universities of Ottawa and Toronto and the Toronto Western Hospital, described "sexomnia" as a mix between having a wet dream and sleepwalking.

According to a report in News 24, the researchers made an even more astonishing discovery when they found that not all the partners of people with the disorder were distressed or irritated by the idea of having sex with an unconscious person. In fact some almost prefer it.

The researchers' study consisted of 11 case studies, mostly male. Two girlfriends of a 43-year-old man "independently confirmed that he frequently engages in sexual behaviour while asleep. One describes him as a 'different person' during these activities -apparently he is a more amorous and gentle lover and more orientated towards satisfying his partner."

Not all sexomniacs however are sensitive. Another 37-year-old man is "more aggressive and more amorous" while he's sleeping, says his wife. "He indulges in behaviours while asleep that he does not undertake when awake...there is no stopping him." But she admits, when he tried to throttle her, she had to slap him.
(ANI)

Wat vinden jullie hier nou van?En hoe zou je reageren, denk je, als jou partner je in je slaap ''neukt'' als ik het zo ff mag zeggen!?
Oud 23-09-2004, 16:05
Verwijderd
Ik vind het interessant En ook niet heel vreemd. Als mensen wandelen, plassen en eten in hun slaap, waarom zouden ze dan geen seks hebben?

Als mijn vriend mij zou neuken in mijn slaap terwijl hij wakker was, zou ik beledigd zijn, maar daar ging het niet om . Als hij dat zou doen terwijl hijzelf slaapt dan zou ik het denk ik vooral eigenaardig en interessant vinden en als het vaak zou gebeuren, zou ik het na een tijdje heel irritant vinden
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 06:27
)Vampje(
)Vampje( is offline
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Tammie Frotje schreef op 23-09-2004 @ 17:01 :
Wat vinden jullie hier nou van?En hoe zou je reageren, denk je, als jou partner je in je slaap ''neukt'' als ik het zo ff mag zeggen!?
Hmm... wel meegemaakt dat er 'werd geneukt' toen ik nog zo goed als sliep. Je wordt wakker alsof je nog in een droom zit, en eigenlijk maak je maar de helft bewust/wakker mee. Geen problemen mee, zolang er maar geen gebruik van gemaakt wordt ("ik neuk haar alleen nog maar zo")

Als mn vriend de gewoont (ziekte) heeft snachts bovenop te kruipen... juh, na een tijdje ga ik toch wel vragen stellen. Gewoon omdat het onbewust is.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 12:14
Nona
Nona is offline
*grin* Schattig.
Oud 24-09-2004, 13:05
Verwijderd
Wauw, elf gevallen tot nu toe op een populatie (VS) van meer dan honderd miljoen! Erg goed onderzoek, je kunt nu inderdaad wel spreken van een fenomeen ja
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 13:26
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-09-2004 @ 14:05 :
Wauw, elf gevallen tot nu toe op een populatie (VS) van meer dan honderd miljoen! Erg goed onderzoek, je kunt nu inderdaad wel spreken van een fenomeen ja
Neemt niet weg dat het wel interessant is

edit: 'dat ik het wel interessant vind'
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 13:36
Verwijderd
Och, interessant. Ik vind het een hoog Amerika-gehalte hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 14:21
DvoorA
DvoorA is offline
ik zou zelf niet met iemand die slaapt gaan vrijen, dan zou ik me net zon freak voelen.

maar ik zou het niet bepaald erg vinden als het andersom was
Oud 24-09-2004, 14:56
Verwijderd
Hmm, mijn vriend is heel slaap-wandel-gevoelig, hij probeert wel eens m'n broek of pyjama uit te doen wanneer hij slaapt. (Als ik er dan iets van zeg, wordt hij boos omdat ik hem wakker maak ) Maar verder niet...
'k Zou het niet zo erg vinden, maar ik zou wel graag zelf wakker willen zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 15:00
Qimm
Qimm is offline
so? What else is new?
Oud 26-09-2004, 12:55
AngelLena
AngelLena is offline
Haha, zal er verder wel niets mee te maken hebben, maar ik heb dus een keer een droom gehad dat mijn vriend me lag te vingeren, en toen ik wakker werd was ie daar ook werkelijk mee bezig. Heel vremd wakker worden, maar was wel lekker

Maar het verbaasd mij verder niets nee. Je doet zoveel rare dingen in je slaap, dit kon er ook nog wel bij.

Regels voor berichten