Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Probleem is: ik heb al gewerkt, in België mag 'n student maximaal 23 dagen als jobstudent werken en ik heb er 22 gedaan. Als ik nu extra ga bijwerken, kunnen mijn ouders 't kindergeld verliezen en ik riskeer extra belastingen (15%) te betalen op mijn reeds verdiende geld. :/
||
Citaat:
![]() @nare: ik wil niet overstappen ofzo, gewoon weten waarover ze't hebben als ik in 'n pc-winkel kom zodat ik niet in de zeik gezet wordt, logisch toch? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is het enkele argument dat een kaart nu één jaar oud is, natuurlijk onzin. Een Radeon 9800 Pro is op dit moment gewoon de kaart met de beste prijs-prestatieverhouding. Wil je niet een kaart die een jaar oud is, dan kom je inderdaad uit bij de 6800-serie van NVidia of de X800 van ATi. Maar dan hebben we het dus over kaarten die minstens 375 euro kosten, terwijl je een Radeon 9800 Pro nu haalt voor 200 euro. Topmodellen kun je altijd redelijk veilig blijven halen. Toen de Geforce4 Ti4600 / Radeon 9700 Pro ook al anderhalf jaar oud waren kon je die kaarten nog steeds veilig kopen, omdat ze gewoon 'performance-minded' zijn. Ze zijn gericht op het bovensegment van de markt en daarom verouderen ze niet zo snel. De mensen die twee jaar geleden een Radeon 9700 hebben gekocht, kunnen daar nu nog steeds prima mee uit de voeten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-09-2004 om 18:53. |
![]() |
|
9800(pro) had ik een tijd geleden al gezien voor 150euro / 190 euro hoor. Dus die 200 euro is een beetje oude prijs
newegg.com http://www.newegg.com/app/searchProd...0&InnerCata=48 ergens in het midden.
Laatst gewijzigd op 25-09-2004 om 19:13. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Pc] Welke aanschaffen? freakinaround | 159 | 29-10-2005 11:25 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] X800 xt - Hoeveel watt voeding nodig? Purgatori | 65 | 19-01-2005 00:07 |