![]() |
|
Ja ik zit met een probleem. Ik heb op internet een filmpje gezien dat ik graag wil gebruiken voor een onderzoek op school. Het gaat om een uitzending van Holland sport met daarin een interview met Raemon Sluiter (rechts op de site bij 'video'). Zie ook deze link.
Ik klik dan op het bestandje en wil het vervolgens afspelen in windows media player maar dan geeft hij een foutmelding aan... Het gaat namelijk om een .rm bestand en dat kan windows media player niet vinden. Ik zou dus graag willen weten hoe ik dit oplos en of er misschien andere programma's zijn om het filmpje af te spelen die dat bestand wel herkennen. Alvast bedankt!
|
![]() |
|
Met RealPlayer. De gratis versie is, weliswaar goed verborgen, te vinden op www.real.com
![]()
|
Verwijderd
|
Ik dacht dat een .rm bestand staat voor Real Media, een formaat dat je alleen met een player van Realnetworks kunt afspelen. Probeer eens deze speler, misschien dat hij dan wel werkt. Link
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt alleen maar een codec nodig. Ik raad ten strengste aan om geen realplayer te downloaden en te gebruiken, dit omdat het veel spyware/adware bevat. Als alternatief voor realplayer raad ik Real Alternative aan. Als je géén realplayer of realalternative wilt gebruiken, zijn er ook verschillende programma's waarmee je de .rm kan omzetten naar bijvoorbeeld .avi. Lees dit maar eens. En gebruik dit om meer info te vinden.
Laatst gewijzigd op 24-09-2004 om 21:32. |
![]() |
||
Citaat:
||
Offtopic:
Citaat:
Typ maar eens voor de gein op google: realplayer spyware Dan zul je het lezen....
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Spelen van importgames op je ps2 'I'he Prophet | 53 | 24-04-2005 17:56 | |
Software & Hardware |
[3d kaart] hercules all in one wonder 9000 Michael_oud | 1 | 28-08-2004 11:10 | |
Software & Hardware |
[TV] alleen geluid in WMP SODA | 1 | 24-07-2004 07:12 | |
Software & Hardware |
[SVCD] Hoe speel je die met de PC? QT | 6 | 13-05-2004 15:48 | |
Software & Hardware |
Welke software gebruik jij bij linux? Preaper | 20 | 17-03-2003 08:42 | |
Software & Hardware |
software of films te bekijken een kleine tiran | 10 | 24-01-2003 16:23 |