Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2004, 21:16
Tooley
Avatar van Tooley
Tooley is offline
Ik haat de verplichting die je hebt, als je een relatie aangaat met een meisje. Schijnbaar ben ik verplicht, om naar haar toe te gaan wanneer ze daar zin in heeft. Ik heb dit zo 2 relaties gehad, maar telkens werd ik toch best wel geirriteerd, omdat ik geen tijd meer voor mezelf overhield. 's Morgens naar school, en dan tot 10/half 11 's avonds bij haar thuis, of bij mij thuis zitten. Nu 'zoek' ik dan ook iemand die ong. hetzelfde als mij over dit denkt, maar dat lukt niet zoals ik het gedacht had. Bijna elk meisje wat ik leer kennen, en wat ik ken, houd schijnbaar téveel van intimiteit.

Zijn er eigenlijk wel dames die er hetzelfde als de meeste mannen over dit onderwerp denken? De meeste mannen die ik ken zijn het met me eens, en willen graag wat tijd voor hun zelf. Ik ben trouwens maar één meisje tegengekomen die ook niet van binding hield, maar dat bleek een sletje te zijn, dus daar ben ik maar niet achteraan gegaan

Nog meer mensen in de zaal, met hetzelfde als mij?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2004, 21:26
Verwijderd
hetzelfde als ik ben...

Uhm... ik vind het niet echt kloppen, elkaar niet altijd willen zien hoeft toch niet per see te betekenen dat je geen binding met diegene aangaat. Elkaar altijd op de lip zitten is iig bij mij niet echt hetzelfde als je binden aan iemand.
Je kan je prima binden, zonder dat je diegene iedere dag per see moet zien.
En ik heb het ook wel eens hoor (of had, zie nu vriendje alleen nog maar in het weekend), maar af en toe vond ik het ook lekker om avondje alleen te zijn, of om andere dingen te doen. Maar dat kan je dan toch gewoon eerlijk zeggen? Zo gek is dat niet hoor, dat je ook nog een beetje je eigen leven hebt.

Dus als je geen zin hebt om haar verplicht iedere dag te zien, dan kan je dat toch gewoon eerlijk tegen haar zeggen Ik bedoel iedereen heeft wel eens behoefte om alleen te zijn lijkt me zo.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 21:33
Tooley
Avatar van Tooley
Tooley is offline
Ik heb dat al eens gezegd tegen een meisje, en dat nam ze nogal persoonlijk. Ze dacht dat ik het saai met d'r vond, maar dat was dus niet zo. De 2e dacht er ong. het zelfde over, maar die bleef telkens SMS'en, bellen midden in de nacht enzo. Dat vind ik dus ook vrij irritant
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 21:39
Verwijderd
Maar ik ken ook echt wel genoeg meisjes die wel gewoon een beetje vrij leven willen, en die ook gewoon 's nachts slapen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2004, 21:44
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Ik vind het normaal dat je elkaar min 1-2 keer in de week ziet
Maja dat geplak terwijl je er helemaal geen zin in hebt is niet nodig

Bellen midden in de nacht vind ik geweldig helemaal de aandacht voor diegene nix om je heen....super veel smsen vind ik ook fijn

Je moet gewoon doen wat je wilt doen
nix tegen je zin doen
En kijken hoe t gaat
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 01:14
Verwijderd
Ik ben absoluut niet het type dat continu achter iemand aanloopt en dat beslist niet zonder mensen kan, maar ik vind het toch eigenlijk wel leuk om mijn vriendje elke dag te zien. Dat wil echter niet zeggen dat ik hem geen tijd voor zichzelf gun en, net zo zeer, geen tijd voor mij alleen wil.

Aan de ene kant ben ik het met je eens dat je absoluut tijd voor jezelf moet houden en dat je elkaar heus niet elke dag moet zien. Dat heb ik ook eigenlijk mijn hele leven geroepen. Ik houd, zoals je dat zei, ook niet bepaald van 'binding', en daar ben ik absoluut niet de enige in.

Aan de andere kant merk ik in de relaties om mij heen, en nu bij mijzelf, dat er behoorlijk wordt geknipt in die 'privétijd' om toch maar zo lang mogelijk van elkaar te kunnen genieten. Dus misschien moet je toch een keer echt goed verliefd worden... *haalt haar schouders op*
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 11:07
Verwijderd
Ja, ik snap het ook niet. Waarom denken mensen toch altijd dat als je ermee in bed duikt, je er ook meteen iets mee wilt hebben? Sheesh.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 11:45
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Ik heb het precies hetzelfde. Ik wil vrijheid. Doen en laten wak wil. Ik kon er echt niet meer tegen. Maar ja, kep ff totaal geen zin / behoefte meer in relaties. K*t gezeik altijd..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 12:19
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Ik vind dat het juist goed is om elkaar wat vrijheid te geven. Dan behoud je jouw eigen leven en wanneer je dan bij elkaar bent, heb je ook nog wat te bepraten. Iedere dag bij elkaar zijn kan heerlijk zijn, maar ik denk dat het soms beter is (voor jezelf èn voor je relatie) om elkaar af en toe niet te zien.
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 12:32
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik snap niet hoe jij het voor elkaar krijgt steeds een meisje te vinden dat zooo vaak samen wil zijn . Ik ben het absoluut met je eens dat je echt niet iedere dag bij elkaar hoeft te zijn enz., dat zou me echt verschrikkelijk benauwen. Bovendien vind ik het altijd juist fijn om naast een vriend ook een eigen leven te hebben. En al mijn vrienden/vriendinnen denken daar ook ongeveer zo over. Dus ik gok dat die 2 meisjes gewoon toevallig wel heel "klef" wilden zijn.

Houd moed!
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 12:42
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Er zijn genoeg meisjes/ vrouwen die ook wat tijd voor zichzelf willen hebben. Praat er dan gewoon eens op een rustige manier met hen over.(niet al te bot dus )
Mijn vriend heeft ook zijn vrijheid nodig, net zoals bijna alle mannen neem ik aan, en dat gaat toch goed?
(je hoeft elkaar ook niet elke dag te zien he, het is wel leuk, maar het hoéft niet)

Ik vind het dus wel leuk om mijn vriend elke dag te zien, maar het hoeft niet van mij. Zolang ik maar elke dag toch iets van hem hoor is het goed.(een smsje ofzo)
Vroeger had ik er wel wat meer moeite mee natuurlijk, maar dat is normaal neem ik aan. Hoe langer we samen zijn, des te meer begrip ik ervoor op kan brengen..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 12:43
The0
The0 is offline
Citaat:
Sasbeest schreef op 26-09-2004 @ 13:32 :
Ik snap niet hoe jij het voor elkaar krijgt steeds een meisje te vinden dat zooo vaak samen wil zijn
Waarom vind ik nou altijd van die types die dat niet willen? Van die ikbenaltijdtedrukbehalvealsikzelfzinhebomwattedoen types...

Ruilen?
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 12:45
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
The0 schreef op 26-09-2004 @ 13:43 :
Waarom vind ik nou altijd van die types die dat niet willen? Van die ikbenaltijdtedrukbehalvealsikzelfzinhebomwattedoen types...
Misschien val jij dan wel ook gewoon op wat ze noemen "verkeerde types"
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 13:15
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Tja, je gaat er zelf heen hoor...

dat kan je gewoon... euh... ook niet doen...
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 13:21
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Ik heb ook zoiets maar dan nog erger. Ik moet er niet aan denken nu een vriend te hebben. Als een jongen laat merken dat ie me wel ziet zitten, vóór ik heb bedacht wat ik van hem vind, ren ik al hard weg. Ik krijg anders het gevoel dat ie vanalles van mij verwacht en daar heb ik geen zin in.
Het zal wel veranderen als ik zelf helemaal verliefd word maar tot nu toe geef ik het niet eens een kans. beetje jammer.

maar ik denk dat je intussen wel doorhad dat niet alle meisjes zo claimen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16.