Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
legbatterij-eieren!
Ik heb het verder nooit gehad enzo, en ben daar blij om. Het schijnt super lekker te zijn, maar het is voor mij onacceptabel dat ze weigeren iets anders dan legbatterij-eieren te gebruiken. http://www.wakkerdier.nl/actie_ben-en-jerry/
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als je zo redeneert kun je ook wel de kinderarbeid invoeren. Lekker goedkoop.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou best wel ietsje meer willen betalen voor B&J wanneer ze dan wat diervriendelijker zouden zijn... (en wat meer ijs en de bakjes zouden doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
IJsmakers Ben en Jerry hebben Stichting Wakker Dier laten weten dat zij vanaf oktober in heel Europa alleen nog diervriendelijke ijsjes zullen verkopen. In hun ijsjes zitten vanaf die maand eieren afkomstig van vrije uitloopkippen. Hiermee is B&J het eerste bedrijf in Europa dat in de omschakeling verder gaat dan scharreleieren. Wakker Dier is zeer tevreden met dit besluit van Ben en Jerry’s. smakelijk alvast sawna! pak wel eens ooit een emmer cookie dough of caramel sutra |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
chocolate brownie JUMM I love it ach de prijs tja die is belachelijk maar dat betaal je voor hagen dasz ook, de enige die ik tot nu toe tegen vind vallen is chunky munky, vieze walnoten
||
Citaat:
![]() ik zoek die al tijden die is er dus echt niet meer? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://www.benjerry.nl/default.aspx?tabId=18 Hij staat bij de graveyard. Ik heb zodra ik wist dat ze eruit gingen nog 3 potten gekocht... maar nu is het echt nergens meer te krijgen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oatmeal wil ik ook nog wel proeven, die hadden ze ook en ik moest kiezen. Mijn favo was heel lang cookie dough maar peace of cake is ook heerlijk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
[GRATIS] Ben&Jerry ijs 300ML ( Nieuwe smaak: Chocolate ID ) Starrr | 0 | 03-04-2009 15:04 |