![]() |
|
ikzelf ga er niet aan beginnen maar ik dacht dat t misschien wat voor hier was.
![]() van de site: Hoe werkt het? Je ontwerpt een ontwerp op een wit t-shirt, deze wordt via freshcotton aan de hele wereld gepresenteerd en er kan op worden gestemd. De winnaar krijgt een vet pakket aan prijzen en zijn shirt wordt ook nog eens via FreshCotton gedrukt en verkocht. Wie mag meedoen? Iedereen kan meedoen: Je gaat naar de pagina template en je download de template van het shirt Je maakt je ontwerp, logt in op de site en je kan je t-shirt uploaden met een korte omschrijving over wat je met je shirt wil zeggen. Let op dat je wel je shirtje in de jpeg en volgende afmetingen moet aanleveren thumbnail, voor achter (als er een achterkant is natuurlijk) Wanneer begint en eindigt het? De contest start op 15 september en inzendingen kunnen lopen tot 15 oktober 24:00! 16 oktober worden door de freshcotton jury een aantal beste ontwerpen gekozen. Het stemmen begint op 16 oktober, en sluit op 25 oktober. 26 oktober worden de finalisten op FreshCotton bekend gemaakt. 27 oktober wordt de winnaar bekend gemaakt. Wie bepaalt wie wint? Jij, en zij, en hij….iedereen, het stemmen op de shirts gaat via FreshCotton en kan dus door iedereen op alle verschillende shirts die door de voorronde heen zijn gekomen en de uiteindelijke winnaar wordt wel door de vakjury van freshcotton gekozen. Wat kan ik winnen? Dikke props! Het winnend T-shirt wordt door FreshCotton gedrukt op Levi's® t-shirts en wordt verkocht via de site. Er wordt een foto van de ontwerper en het winnende t-shirt afgedrukt in de pauze. Top vijf krijgen een gear pakket met winnend shirt en jeans. http://www.freshcotton.com/ -> game cotton
|
![]() |
||
Citaat:
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() 19,95 voor full color A4 opdruk (zwart shirt) 14,95 voor full color A5 opdruk (zwart shirt) ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik maak zeg maar sjablonen en schilder t zelf erop. om de custom made feel een beetje te krijgen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je kunt ook bij de hema een soort papier kopen. en dan kun je je ontwerp erop printen en dan op een t-shirt strijken. het is goeie kwaliteit (ligt ook aan je printer natuurlijk) je kunt het wassen en je kunt dan dus ook elk model t-shirt gebruiken die je wilt
||
Verwijderd
|
Citaat:
foto! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() je kan tis een xs nemen ofzo ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijne staat erop , net gemaakt
![]() voorkant ![]() achterkant ![]() binnekort stemmen! onderaan ergens op http://www.freshcotton.com/site/contest.asp?pageid=33 Laatst gewijzigd op 30-09-2004 om 18:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind wit ook kut maarja ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je kan op meerdere stemmen trouwens oid, je kunt thumbs up of down geven aan alle shirts geloof ik |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: