Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hij liep steeds vast, of starte helemaal niet. Alle kaarten eruit en de cd-roms losgekoppeld, deed het nog niet. Toen een nieuwe voeding aangesloten en het probleem was opgelost!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zoals Dobermann ooit eens zei (ik ben het letterlijke citaat even kwijt): 'als je niet weet waar je over praat, hou je dan gewoon stil'. Ik geef toe dat het in zo'n geval best de voeding kan zijn. Echter, er zijn genoeg gevallen bekend van problemen met koud booten en resetten waarin het ging om systemen met Antec-, Enermax- en vergelijkbare voedingen. Ik heb dit probleem namelijk zelf ook gehad, eerst met El Cheapo QTec-voeding en later met een Enermax. Bleek niets te helpen. Het is iets dat gewoon optreedt bij sommige hardwarecombinaties, bijv. een te snelle initialisatie van het BIOS van videokaart of moederbord waardoor de POST niet slaagt en je systeem dood blijft. Een beetje schuiven met componenten is dan de enige oplossing. Het is in dit geval niet ondenkbaar dat het de voeding is, maar zomaar zeggen dát het de voeding is laat zien dat je niet zoveel van hardware begrijpt, met alle respect verder hoor. Op GoT zie je ook zovaak van die gastjes die meteen gaan blaten over iemands QTec-voeding, terwijl allang bekend is dat het daarmee ook best goed kan gaan. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Nare man, je doet je naam eer aan. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dus ik zijn Ti4400 en hij mijn 4600, allebij op 61.77 Xp 2K international, hielp niets..
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar instal jij Win XP helemaal opnieuw, dus fromat en instal of ghost je gewoon?
||
Citaat:
ik zal idd ff een blik in het bios werpen.
|
![]() |
|
|