![]() |
|
![]() |
sinds ik geen algemeen mmopg-thread vond, start ik er zelf maar eentje op, de bestaande gaan allemaal over 1 bepaald game
nu heb ik enkele jaren geleden een spel gespeeld dat archmage heet, spijtiggenoeg is dat spel wegens financiele redenen stopgezet, een spel dat uitermate verslavend werkte, servers had van 6000 spelers elk enzo hierna heb ik vele andere mmopg's geprobeerd om voor onze guild (= clan) een nieuw spel te vinden, maar de meeste waren niet overtuigend genoeg om mij lang te boeien uiteindelijk heeft één van de spelers van archmage zelf een gelijkaardig spel (The Five Pillars - zie mijn signature) in elkaar gestoken, na wat bèta resets, kwam het spel op zijn poten terecht en nu is het - naar mijn persoonlijke opinie - gelijkwaardig aan zijn voorganger, zij het van andere makelij ![]() deze beide spelen zijn wat rpg en wat fantasy gericht, wat naar mijn persoonlijke smaak heel interessant is, verder zijn ze web-based (ze vereisen enkel je internet browser), zijn ze txt-based (zonder bewegende animaties) en turn-based (elke 5-10 minuten in het echte leven krijg je turns bij, turns heb je nodig voor alles wat je wil doen) ik ben op zoek naar mensen die dezelfde smaak in games hebben, die zelf ook spelen of die zoiets wel willen proberen PS: the five pillars kan je ook in het nederlands spelen ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 28-09-2004 om 18:17. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|