Hallo,
Ik heb een tijdje al 2 ongelukkige posts gedaan over het meisje dat ik heel erg leuk vind. Ze vindt mij ook wel leuk geloof ik, we hebben ook al een paar keer gezoend enzo, lijkt allemaal leuk. Maar ze maakte me een tijdje geleden duidelijk dat ze niks met me wou. Nou heb ik me er inmiddels al redelijk bij neergelegd, maar telkens als ik net een beetje aan het idee wen komt ze weer aan met een "ik mis je". Iedereen die ons beiden kent en haar erover heeft gesproken zegt dat ze me echt heel leuk vindt. Dat zegt ze ook wel tegen mij, dat ze me wel heel leuk en lief vindt, maar dat ze "niet toe is" aan meer dan een los avondje. Als ik haar vraag dit uit te leggen, dan lukt dat haar niet echt. Ze wil niet TE veel bij me zijn. Aangezien we al een redelijk eind uit elkaar wonen lijkt me dit niet echt mogelijk, van meer dan een paar uur in de week zal het sowieso niet komen. Ik vind het nogal frustrerend dat het meisje dat ik zo leuk vind mij ook (heel?) leuk vindt, maar dat er toch niks van terecht komt. En telkens als we een tijdje 'uit elkaar zijn' komt zij weer aan met een "ik mis je", wat nu al een paar keer gebeurd is.
Iemand advies over wat ik moet doen? Ik heb namelijk zelf echt geen idee meer. Ik zou misschien niet meer erin moeten trappen als ze weer terugkomt op wat ze zei en me weer opnieuw pijn laten doen, maar het voelt zo kut zonder haar, en ik vind het zo fijn om te horen dat ze me mist
P.S.
Zij is trouwens 15 en ik ben 16...