Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2002, 20:37
Twijfelaar
Twijfelaar is offline
Hallo,

Ik heb een tijdje al 2 ongelukkige posts gedaan over het meisje dat ik heel erg leuk vind. Ze vindt mij ook wel leuk geloof ik, we hebben ook al een paar keer gezoend enzo, lijkt allemaal leuk. Maar ze maakte me een tijdje geleden duidelijk dat ze niks met me wou. Nou heb ik me er inmiddels al redelijk bij neergelegd, maar telkens als ik net een beetje aan het idee wen komt ze weer aan met een "ik mis je". Iedereen die ons beiden kent en haar erover heeft gesproken zegt dat ze me echt heel leuk vindt. Dat zegt ze ook wel tegen mij, dat ze me wel heel leuk en lief vindt, maar dat ze "niet toe is" aan meer dan een los avondje. Als ik haar vraag dit uit te leggen, dan lukt dat haar niet echt. Ze wil niet TE veel bij me zijn. Aangezien we al een redelijk eind uit elkaar wonen lijkt me dit niet echt mogelijk, van meer dan een paar uur in de week zal het sowieso niet komen. Ik vind het nogal frustrerend dat het meisje dat ik zo leuk vind mij ook (heel?) leuk vindt, maar dat er toch niks van terecht komt. En telkens als we een tijdje 'uit elkaar zijn' komt zij weer aan met een "ik mis je", wat nu al een paar keer gebeurd is.

Iemand advies over wat ik moet doen? Ik heb namelijk zelf echt geen idee meer. Ik zou misschien niet meer erin moeten trappen als ze weer terugkomt op wat ze zei en me weer opnieuw pijn laten doen, maar het voelt zo kut zonder haar, en ik vind het zo fijn om te horen dat ze me mist

P.S.
Zij is trouwens 15 en ik ben 16...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2002, 20:40
ThA_BiTcH
ThA_BiTcH is offline
als je haar zo mist en je vind haar nog steeds leuk en je weet zeker dat zij jou ook leuk vind dan zou ik wel wat met haar nemen maar wacht gewoon tot zij eraan toe is!
Oud 25-02-2002, 12:49
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
talk2her about it!
weet, is makkelijker gezegd dan gedaan maarja, doe toch maar!
maybe komt de reden er dan wel uit, en dus ook maybe dat het inderdaad bindingsangst is...
ik d8 vroeger dat ik dat ook had zo ongeveer, maar het is allemaal goed gekomen, dus who knows.....
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 15:17
*Marieke*
*Marieke* is offline
Neem een tijdje echt afstand... Doe afstandelijk tegen haar of zorg dat je haar niet tegenkomt en dan komt ze er vanzelf achter dat ze je echt wil en dat ze moet kiezen tussen alles en niks, dat jij niet altijd zomaar voor haar klaarstaat als zij toevallig zin heeft en dan zal ze toch wel iets met je willen denk ik omdat ze zegt dat ze je steeds mist.
Oud 25-02-2002, 15:25
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Oké, dit klinkt misschien een beetje cru, maar jij bent natuurlijk geen oproepkracht en daarvoor moet je je ook niet laten gebruiken! Laat zij eerst maar eens goed bedenken wat ze nou precies wil, want zoals ze nu bezig is kan echt niet. Ze weet dat jij haar leuk vindt en daar speelt ze waarschijnlijk onbewust (??) op in dmv "ik mis je" &Co. Ze zal het wel lief bedoelen allemaal, maar ze maakt het daardoor wel heel moeilijk voor jou. Verstandig zou zijn om jezelf in bescherming te nemen en afstand te nemen. Laat zij eerst maar eens een beslissing nemen over wat ze nou wel en zeg dat je niet met je laat spelen. Succes ermee! Het zal wel moelijk zijn, maar misschien dat ze er dan achterkomt wat ze mist als jij afstandelijker tegen haar gaat doen.
Oud 25-02-2002, 18:04
Twijfelaar
Twijfelaar is offline
Om heel eerlijk te zijn heb ik met hulp van een goede vriendin de "jaloersmaak tactiek" uitgeprobeerd bij uitgaan. En dat lijkt heel aardig te werken. Ze wou me voor die avond niet meer spreken of zien om "niet te gaan twijfelen". Daarna nam ze weer contact met me op, en nu er een beetje intieme foto van mij en mn goede vriendin van die avond verschenen is is zij degene die heel aanhankelijk doet. Ik geloof inderdaad dat afstandelijk doen haar wel over zou kunnen halen. Misschien moet ik daar nog maar even mee doorgaan en haar niet TE veel overspoelen met liefde nee

Bedankt voor de adviezen...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 18:53
jenny13
jenny13 is offline
Ik heb ook zeg maar "bindingsangst" ofzo net als dat meisje..
Ik zeg allemaal wel dat ik hem leuk vind en zo maar op het eind gebeurd er nix omdat ik gewoon te schijterig ben....
Oud 27-02-2002, 21:02
Verwijderd
Ken het, praktisch hetzelfde geval hier, alleen ik ben dan dat meisje. Ik vind een jongen wel leuk, maar niet meer dan, terwijl hij verliefd op mij is. Tja, wat dan, ik wil geen verkering als ik niet verliefd ben, dat werkt niet. duss....
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 19:17
Nicebitch
Nicebitch is offline
ik zou als ik jou was, even met een ander meisje gaan die je heel leuk vind,en kijken hoe ze regaeert. okey dan gebruik je wel dat ene meisje......maaaaar dat moet dan maar.

=xxxxxxxxxx= jes a nice bitch
Reageren

Regels voor berichten