Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
waar ik mijn verhaal op basseer?? eerst liep winxp soepel, toen bij opstarten steeds vast, heb ik van alles geprobeerd, 100x (bijna letterlijk) verschillende windows op lege hdd geprobeerd te installeren, lukte steeds niet toen heb ik verschillende hardware uitgeschakeld/er uitgehaald laatste keer zowel L2 cache uit (via bios) en een dimm (die volgens een memtest af en toe een fout gaf) eruit gehaald sindsdien is hij (zelfs onder win me) stabiel Ik dacht gister dus, laat ik L2 chache maar weer inschakelen, want het zou die dimm wel geweest zijn. Maar toen liep windows meteen weer 3x achter elkaar vast en kon hij (win me) niet meer afsluiten. Win xp liep ook meteen weer vast bij het opstarten zegt genoeg denk ik maar volgens mij scheelt (1 mb heb ik) Level 2 chache wel veel in snelheid
||
![]() |
Citaat:
volgens mij zit L2 cache nog in je processor >_<
|
vroeger niet... tja is 3 jaar oud ofzo; eerst zat er een amd k6-II 300 op; die had ik overgeklokt en is toen kapot gegaan
nu ziet ern een amd k6-II 500 op; draait op 450 mhz (moederbord kan niet meer aan) maar laatste maanden dus niet overgeklokt, en nu opeens problemen...
||
![]() |
Citaat:
ouch. ik denk ook niet dat je dit geheugen ergens vind. kan natuurlijk ook de chipset op het mobo zijn. maar dan blijf je alsnog genaaid. gecondoleerd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en misschien ook wel een mobo
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[laptop] goedkoop maar toch goed? Jouw_Duiveltje | 6 | 15-11-2002 19:12 | |
Software & Hardware |
[Windows XP] Krijg windows Xp niet ogestart, geeft telkens een blauw scherm Verwijderd | 15 | 01-06-2002 00:16 |