Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dankje dat je het leuk vind ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() TNX ![]() ![]() dat stukje: "voor de in dagen gemaat, eeuwig lijden". gaat over de schepping... maar loopt idd niet echt lekker miss had ik i.p.v. "gemaakt", gemaakte moeten schrijven ![]() bedankt voor eindenlijk zinnige kritiek ![]() Ps. hajo, wat vind je eigenlijk van de rest van het gedicht Ps2 zijn de rest van mijn gedichten zo lelijk dan ![]() ps3 ideën voor de titel zijn nog altijd welkom ps4 mag je "en" schrijven na een komma ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind het een vrij goed gedicht, lekker dramatisch, daar hou ik wel van. Toch zijn er hier en daar een aantal puntjes die volgens mij beter kunnen: strofe 1: 'u' moet ook hier met een hoofdletter, je moet consequent zijn. 'beschuldigingen' vind ik zoiezo een woord dat niet lekker in de mond ligt ![]() strofe 2: de mooiste van allemaal vind ik persoonlijk, niets op aan te merken, leuke vergelijking! strofe 3: dit vind ik net iets te dramatisch, dat zwaard der gerechtigheid. 'twee snijdend' vind ik ook maar raar klinken, maar kan niet meteen een alternatief bedenken. strofe 4: ik zou er 'liggend naast mythes en legendes' van maken, loopt beter vind ik. Moet 'de' niet 'het' zijn? ik weet het niet precies. strofe 5: 'maar hoor slechts eigen woorden' zou ik er van maken, omdat je al 3 keer met die 'mijn' zit en dat is genoeg. Voor de rest niets op aan te merken, goed gedicht, mooie inhoud!
||
![]() |
Citaat:
ik ongeduldig??? ![]() maar echt bedankt ![]() ![]() maar: maar hoor slechts eigen woorden galmen door mijn lege kamer, mijn pijnlijke gedachten, mijn verlaten ziel, vind ik weer niet lekker klinken ![]() Maar ik heb geen flauw idd wat ik er aan kan doen dat jij 'twee snijdend' vreemd vind klinken sorry ![]() nog maals TNX ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 |