Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2004, 20:19
Mono-racer
Mono-racer is offline
Ey mensen, ik had ff een vraagje, ik wou graag a.s. zomervakantie of in een eerdere vakantie, met 3 vrienden naar londen voor een paar daagjes ofzo, alleen ik krijg al van één te horen dat haar ouders het niet goed vinden, en waar ze het geld wel niet vandaan moet halen, weten jullie iets leuks, betaalbaars, voor 3-4 personen, BUITEN NEDERLAND (niet belgië, praten ze ook nederlands), waar we allemaal naar toe mogen...?

mzzl
Advertentie
Oud 05-10-2004, 10:44
Gothic
Gothic is offline
wat is het budget?
Oud 05-10-2004, 14:13
Balance
Balance is offline
Citaat:
Zjongen schreef op 04-10-2004 @ 21:19 :
waar we allemaal naar toe mogen...?
hoe zouden wij moeten weten waar dat meisje dan wel naar toe mag?

Londen lijkt me niet zo ver, dus als ze daar al niet naar toe mag heb ik geen idee waar ze wel naar toe mag.
Duitsland dan ofzo?

Kan je niet beter eerst aan d'r ouders vragen wat zij wel acceptabel vinden en dan iets leuks gaan zoeken wat binnen die regio valt?
Oud 05-10-2004, 18:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Waar jullie geld vandaan moeten halen?
Werken misschien?

Ligt er ook aan hoe oud je bent wat leuk is he... ik bedoel iemand van 14 (mits die alleen met vrienden op vakantie mag) gaat over het algemeen ergens anders heen dan iemand van 20...
Oud 06-10-2004, 15:29
Mono-racer
Mono-racer is offline
we zitten in de zomevakantie in de leeftijdscategorie 15-16 en verder, ik heb het geld wel maar toch, een paar nachtjes op de camping (met de oude vouwwagen ) kost al gauw €50 p.p. en dan heb je dus nog niet eten, drinken, vervoer van de camping naar iets anders, activiteiten........

ps.: het moeten in Nederland zijn...
Oud 06-10-2004, 17:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hmz... 15-16 jaar in eigen land...

Zeeland?
Texel?
Terschelling?

Daar zitten vooral jongere mensen tussen de 16 en 18 jaar. Zelf ben ik al 2 keer op Texel geweest. 1 keer op een camping, op het jongerenterrein (wel vanaf 16 jaar ), kijk hier maar eens: www.rsttexel.nl het zit nu zeker nog niet vol voor volgende zomer. Alleen weet ik niet meer zeker of ze daar vouwwagens accepteren en hoe duur het per nacht is.
Kosten vervoer ---> 2 treinkaartjes (heen en terug, hoogte van het prijskaartje hangt af van de afstand uiteraard, of je moet een zomertour pakken), of jullie ouders moeten jullie brengen, kaartje voor de veerpont (€ 5 dacht ik) en een paar strippenkaarten (per kaart € 4,90 of zo, weet niet meer zeker) en that's it. Vervoer vanaf de camping doe je gewoon lopend.
Strand en dorpje (De Koog, wel gezellig hoor) zijn op 10 minuten lopen, en als je iets wat een paar kilometer verderop wil bezoeken pak je de bus. Of fietsen meenemen of huren, maja dat laatste moet je ook weer betalen.
Kosten eten en drinken ---> ligt er aan of je wil uiteten 's avonds, das natuurlijk duurder. Voor overdag gewoon brood en beleg halen in de supermarkt etc., per dag kost dat niet zo veel.
Activiteiten ---> op het strand zijn veel activiteiten te doen, camping zelf doet niet zo veel, uitgaan in De Koog is wel gezellig (wel maar tot 3 uur ).

Maar goed, het is maar een suggestie. Maar binnen Nederland lijken Zeeland en de Wadden wel leuke opties.

Regels voor berichten